News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 38 Guests are viewing this topic.

Europiu

Quote from: Gendan on March 26, 2019, 04:28:36 PM
Stiu ca nu e PT, dar viaduct de 736m. Grija la optimizari, atat zic.

It is not my department.
Dar aici cred ca e vorba de viaductul care urmeaza imediat dupa nodul Nadasel. Nu prea vad ce/cum s-ar mai putea optimiza acolo.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Dagda

http://www.bizbrasov.ro/2019/03/26/un-consortiu-turco-chinez-depus-singura-oferta-pentru-constructia-autostrazii-brasov-ploeisti-parteneriat-public-privat/

Un consorțiu turco-chinez a depus singura ofertă pentru construcția autostrăzii Brașov – Ploeiști în parteneriat public-privat

Mult vestita autostrada are doar 1 ofertant....

alinuttt

Deci nu mai e mult până la demararea lucarilor?

horatiu.cosma

Dacă ne raportăm la viața Universului, nu, nu mai e mult. La PPP există mai multe etape, printre care cea mai importantă e găsirea instituțiilor financiare care să bage bani. Abia apoi începe procesul standard: proiect tehnic, exproprieri, relocări de utilități, arheologie, mobilizare și în final lucrări.

vancouver

#20089
PUTINI OFERTANTI = CONCURENTA MICA = PRET MARE !

UN SINGUR OFERTANT = CONCURENTA ZERO = PRET LA DISCRETIA ACESTUI OFERTANT

Sau cum sa faci sa scoti de pe piata concurenta si sa ofertezi la un pret fabulos? Pui conditii imposibile, iar singurul care se baga e vorbit si stie ca de fapt va exista "intelegere" si nu i se vor aplica 100% acele conditii imposibile.

URLA A SMECHERIE !

E mai grav decat spuneam acum cateva zile, cand afirmam ca pretul va fi de 400% fata de cel cu licitatie normala. Va fi SIGUR PESTE 400%... Adica:
- pretul in sine 100%
- spor de nesiguranta si pentru lipsa de concurenta: minim 50% (aici e loc si de spaga, profit si alte neprevazute, adica neprevazutele pe bune, cum ar fi muntele)
- dobanzi la 150% in 25-30 de ani cam dublu decat suma imprumutata = 150% * 2 = 300%
- costuri de mentinere a firmei timp de 30 de ani + pentru statiile de taxare = min. 1 mil. € / luna = ca. 300 milioane in total = ca. 25% din costul "normal" de 1,2 miliarde
------------------------
TOTAL in 25-30 de ani = 475% (daca 1,5 miliarde e cost real, 475% = 7 miliarde, ori daca ne aminitim in varianta 2015 Ponta-Sova era 8,2 miliarde de plata in 30 de ani, deci cei 475% nu sunt deloc nerealisti)

ASTA E CAZUL FERICIT.

ALA NEFERICIT ESTE ca privatul abandoneaza la un moment dat pentru ca nu iese la vopsea si minusul suplimentar cade tot in sarcina statului. Ca privatul nu are cum sa piarda, daca intra pe pierdere da faliment.

Si astfel: STATUL NU CASTIGA NICIODATA (daca afacerea e buna privatul merge pana la capat si ia profitul; daca nu e buna, privatul da faliment si statul ia piederile). Tare afacerea asta, vreua si eu.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

razvan96

Pretul ce poate fi ofertat e limitat maximal la 1.36 miliarde de euro :) Da, pretul e la discretia singurului ofertant, cu conditia sa fie sub valoarea estimata.

vancouver

Nu este adevarat. As indrazni sa zic CA ESTE CHIAR O MINCIUNA GOGONATA SI INTENTIONATA (cu iz penal).

Acela este pretul de constructie, dar se adauga niste "plati de disponibilitate". Faptul ca se numesc altfel nu inseamna ca nu trebuie sa le luam in seama. Competitia trebuia sa fie teoretic chiar la aceste plati, adica cine cere suma cea mai mica pentru disponibilitate castiga...

E o nemernicie sa numesti altfel o parte din banii pe care trebuie sa-i platim, ca sa poti sa scoti ochii fraierilor cu un "pret" mic.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

PLANSE SI DETALII INTERESANTE
A3 ZIMBOR-POARTA SALAJULUI (3B2) KM 13+260-KM 25+500


Link lansare licitatie.

Caietul de sarcini - atasat.

Ionut

A3 ZIMBOR-POARTA SALAJULUI (3B2) KM 13+260-KM 25+500

PLAN DE ANSAMBLU




Ionut

A3 ZIMBOR-POARTA SALAJULUI (3B2) KM 13+260-KM 25+500

PLANURI DE SITUATIE














Ionut

A3 ZIMBOR-POARTA SALAJULUI (3B2) KM 13+260-KM 25+500

Profile transversale tip - avem si sectiuni cu banda pentru vehicule lente!








Ionut

A3 ZIMBOR-POARTA SALAJULUI (3B2) KM 13+260-KM 25+500

Consolidari si protectie drum - a se vedea cu rosu pe plansa unde se aplica!










Ionut

A3 ZIMBOR-POARTA SALAJULUI (3B2) KM 13+260-KM 25+500

STRUCTURI MAJORE












Ionut

Astea au fost plansele pentru Zimbor-Poarta Salajului. Posibil sa apuc maine sa pun plansele si de la cealalta sectiune ramasa (Nusfalau-Suplacu de Barcau).

yetiman

Suuuper!  :cheers:
O sa te rog sa nu uiti sa pui link-ul catre postarile astea si in sinteza (asa cum ai facut la lotul de la Biharia la granita)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu