News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 30 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Avem infanteria la Straco si Astaldi. Vor veni si pozele in curand.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Zona viitorului nod Iernut

Ne apropiem de DN 14A (Iernut-Tarnaveni-Medias)





Pregatiri pentru devierea DN 14A





Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Trecem dincolo de DN si mergem spre lotul Geiger.













Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Am trecut de nod si continuam spre limita lotului (pana la Geiger)



In aata lotul Geiger care a avut prereceptia si stau dupa vecinii de la Strabag pt finala.



Ne intoarcem spre Iernut



Bretea iesire in nod Iernut de pe directia TgMures



Bretea intrate pe A din nod Iernut spre TgMures



Structura bretele peste A pt nod Iernut



Spre DN14A



In fata e DN14A si CF in dreapta imaginii (celebra bariera unde se sta foarte mult)



Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#18499
Reparatii pe DN14A dupa bariera, spre Iernut



Ca sa se faca pasajul peste A si CF, al DN 14A, in nodul Iernut e nevoie de expropriere si demolare a casei din dreapta imaginii. (Motivul pentru care Astaldi inca nu poate ataca structura (pasajul ) de deviere a DN-ului)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Continuam cu imagini de la Bogata spre nodul Iernut (incerc sa le aranjez cronologic)












Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai departe tot spre Iernut





O privire inapoi ( singura poza facuta invers)












Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Pe aceeasi directie, in stanga se vede gara Iernut

















Si ajungem aproape de DN14A langa nod.


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Si acum trecem Muresul













Imagine spre Iernut



Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

In spatele orasului Ludus intre cele doua viaducte



















In fata e Bogata

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Si ultimul calup din capatul lotului (aproape de nodul Chetani), mentinem directia de pozat spre Iernut





















Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Multumesc pt poze...totusi in afara de structuri,la terasamente liniste si pace.......pacat pt ca vremea permite....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)