News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Merită pedepsiți colegii ăia, le-am transmis în mai multe rânduri să pună acolo pasaj  :lol:.

realfanady

Eu am plansele alea undeva, nodul nu are nici un pasaj peste cf. Se va racorda cu un sens giratoriu pe deal catre Cucerdea in DN. Insa DNul va fi deviat (ridicat) in asa fel incat va trece peste A si CF, desfiintand astfel actuala trecere cu CF. Cel putin eu asa am inteles din plansele alea. Pasajul incepe de la depozitul Lild si se termina undeva in sensul giratoriu al nodului.

horatiu.cosma

^
Nu vorbim de 2 chestiuni diferite, ci de una și aceeași. Acel pasaj de pe DN peste CF și A face parte din nodul rutier.

KenyaSong

Dacă mă direcţionează cineva către planşe, încerc să modific eu. Nu am reuşit să le găsesc eu.


Ionut

100% sigur (garantat), dar pe surse, neoficial. Avem cel putin o contestatie depusa pe Suplacu-Bors lot 2. @NGC mai confirma si tu daca sunt altele. Iti zic pe privat a cui este contestatia daca vrei. :)

tom_sawyer

^^^ Ti-a scapat postul asta:

Quote from: NGC on October 15, 2018, 02:13:58 PM
S-a contestat, dupa cum era de asteptat. Deocamdata postalionul a adus contestatia de la STRABAG pentru lotul 2.

Ionut

S-a dat Vitalie pe A3 la Bucuresti astazi. Au filmat si din drona si de la bord. Secvente video pe Pro TV.

teoneo

Lot 1 Astaldi/Max Boegl (A3_2A-2). Nod Iernut. Poze din weekend.

Granița dintre lot 1 Geiger și lotul 2 Astaldi/Max Boegl văzută de pe rambleul bretelei de acces dintre autostradă și DN14A.





De pe bretea 1, vedere spre Sud. În deal o ia la dreapta până la DN14A (drumul spre Cucerdea-Târnăveni):


De pe aceeași bretea 1, vedere spre Nord (Cipău/Iernut). După ce traversează A3 breteaua o ia la dreapta și se racordează prin "trompetă" la A3 (sensul TgM-Luduș):


Aici se vede parțial și breteaua 2 de urcare pe A3 pe sensul spre Târgu-Mureș:


Vedere spre Vest, și breteaua 3 dinspre Turda/Luduș. În depărtare DN14A, porțiunea pe care ați văzut-o și în filmare:


Am coborât de pe rambleu pe breteaua 3:


Podeț din elemente prefabricate din beton, pe bretea 3.




Vedere spre Vest pe sensul TgM-Turda.


teoneo

Vederi spre Est, cu principala structură a nodului Iernut, Pasaj peste Autostradă pe Bretea 1, km 4+174:

















De pe partea cealaltă:










teoneo













Vederi spre Sud:








Vedere spre Vest (DN14A):


Vedere spre Nord, cu breteaua 1 care se întoarce spre A3


Vedere spre Est (se vede din lotul Geiger):

teoneo

De pe partea nordică a rambleului bretelei 1, față de axul A3 (dinspre CF405). Vedere spre pasaj și bretea 1 care duce în DN14A:



Structură vestică pentru canal decolmatare (canalul traversează, după aprecierea mea, centrul cercului din care rezultă raza de curbură a bretelei; practic canalul trece de două ori pe sub bretea 1):

în capătul vestic:






Lotul Geiger văzut și de pe rableul nordic al bretelei 1:



Zona în care se face bifurcarea bretelei 1 în bretelele 4 și 5 (imediat după structura estică de pe canalul de decolmatare):


canalul:


Bretea 4:


"Ce sa va mai spun?"


Drumul spre Geiger (spre Târgu-Mureș). Dacă nodul Iernut se va finaliza la sfârșitul toamnei, imaginea asta trebuie să o vedeți după ce urcați pe A3 în drum spre Târgu-Mureș:


voicul

^Inainte sa intreb, chiar m-am uitat pe harta la nod-ul Iernut. :)
Mersi de lamuriri.

teoneo

Imagini din 14.10 de la viaductul (pod peste râul Mureș + pasaj peste CF405) de lângă Gheja, lot Astaldi/Max Boegl.
(M-am deplasat de la Vest spre Est).





















de pe dig:




din spatele digului:



-finished-

NGC

#18329
S-a mai scris despre asta, dar sa o mai trecem aici "for the record". ;)

Quote from: NGC on July 19, 2018, 10:49:25 PM
"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Quote from: NGC on July 03, 2018, 07:07:03 AM
Quote from: NGC on June 19, 2018, 03:00:21 PM
Quote from: NGC on June 07, 2018, 09:45:35 PM
Am uitat sa va spun ca saptamana trecuta s-a incheiat oficial etapa de evaluare tehnica (+ DUAE). Ne pregatim de contestatii.

Deocamdata "pe surse" dar luati ca 100% sigur, prima contestatie e pe drum.

Este vorba despre contestatia asocierii conduse de OLIVIERI COSTRUTTORI pentru lotul 1. Nu cautati dupa contestatie ca inca nu este disponibila public.

Contestatia pentru L1 a fost respinsa. Mai poate urma CAB, dar sansele sunt nule.

OLIVIERI COSTRUTTORI a contestat la CAB, pentru ca CNSC a respins contestatia pentru ca nu au depus noua cautiune pentru contestatii. Dupa cum ziceam mai sus, sansele sunt nule. Asta in conditii normale.

DAR !!!

Au mai depus o contestatie la CAB si au solicitat judecarea la CCR a exceptiei de neconstitutionalitate a noului articol 61^1 din Legea 101 / 2016, articol adaugat prin OUG 45 / 2018, prin care a fost impusa noua cautiune pentru contestatii.

La CCR poate dura luni bune, chiar si mai bine de 1 an. Vedeti exemplul recent cu PIZZAROTTI la CFR.

Dupa cum ne asteptam, CAB a respins contestatia.

10.10.2018

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Decizie/10.10.2018.Respinge plângerea, ca nefondată.Definitivă.Pronunţată în şedinţă publică, azi, 10.10.2018.