News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

ovicor

@reed, par sa fie mai multe traverse de cale ferata, nu o placa, realizandu-se, astfel, o platforma pentru calare macara de lucru la pile.

danutzu_1069

@Pasadia, dumbravaandrei se referea la miscarea constructorilor in teren nu a noastră... :)

ciprinel

Quote from: ovicor on May 29, 2018, 02:17:11 PM
@reed, par sa fie mai multe traverse de cale ferata, nu o placa, realizandu-se, astfel, o platforma pentru calare macara de lucru la pile.
Ce sa caute macaraua lipita de pile?
Uita-te cu atentie si-ai sa observi despre ce se discuta. Omul intreba daca acea placa (care in prezent sustine schela ce tine cofragul superior al pilei) va ramane definitiva acolo.

tom_sawyer

Peste 55 de kilometri din Autostrada Transilvania, cuprinşi între Nădăşelu şi Suplacu de Barcău, ar putea fi scoşi la licitaţie în această vară.

,,Documentaţia a fost refăcută pe contractul naţional şi va fi trimisă din nou la Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) în iunie sau iulie", a spus pentru Economica.net Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

economica.net

dumbravaandrei

#16384
+1 @pasadia.

Nu stiu cum sa zic cu licitatiile astea, dar vad ca acum s-a ajuns la aberatia cu "trimitem intr-o luna doua spre SEAP".

ovicor

^^^ @Cipinel, tocmai asta spuneam: constructorii s-au folosit de niste traverse de cale ferata pentru a crea o platforma pe perioada construirii pilei.Odata pila construita, platforma improvizata va fi demolata. Cred c-am fost destul de clar, voiam sa fiu succint!


voicul

Nu ca are chef mare AKTOR de munca in B, dar se misca.

Nu acelasi lucru am putea sa spunem de alti parteneri seriosi din proiect.
Se aude ceva de relocarea cablurilor?

alexV

despre Gilau: structurile podului sunt semnificativ mai mari decat par in poze.
ai asemanat blocurile de beton din poze, alea cu sectiunea patrata, pe care se sprijina schela de la piloni, cu niste traverse CFR. ori acelee blocuri au sectiunea cel putin un metru pe un metru.

culeile par niste ziduri de-o schioapa in poze, iar cand esti langa ele par buncare.

iar in grinzile de la gilau care sunt goale pe dinauntru pot incapea doi oameni unul lnaga altul, stand in picioare.

ladposta

sper sa nu mi-o luati in nume de rau dar as dori o poza cu status-ul de la podul de la Gilau daca se poate.

Va multumesc.

Ionut

Despre lotul Straco - Campia Turzii-Chetani.
DRDP Brasov pe Facebook

Ionut

^ Pe lotul Straco vad un utilaj interesant. Cred ca este folosit pentru spargerea capetelor pilotilor. Am dreptate?


kitsune

#16392
Da, pare a fi un ansamblu de ciocane pneumatice/hidraulice asezate in stea, radial. Se observă alimentarea cu aer/ulei prin furtunul de pe brațul excavatorului. Si bucățile de beton spart jos.
La o a doua privire, pot fi doar niste cilindri, care exercita presiune radial, nu neaparat ciocane.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

danutzu_1069

Doar clindrii, nu sunt ciocane hidraulice.

RaduC

Este și o măsură de protecția muncii pe lângă o modalitate de accelerare a procesului de spargere cap piloți. Buna treabă