News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

^^
Nu trebuie sa citezi comentariul meu daca este "imediat"
Sursa sigura este constructorul!
Oricine altcineva este .... apa de ploaie.
Chiar si beneficiarul. El vrea ca la data de.... sa...
Si prin constructor, se intelege managerul de proiect sau cineva din conducere.
Nu un muncitor su deservent de utilaj...

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Asadar TS baga tare deja la Gilau !!!

In rest la UMB e gata , avem un muzeu de toata frumusetea!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Morosanu

Deci cati piloni trebuie sa faca TS si unde?
Politica distruge tot ce atinge.

alin_simeriaveche

Superb. Nu ma asteptam sa vad asa de repede deja rezultate vizibile. Multumim pt poze

vasile.silion

Eu aș risca să pariez că TS va termina podul de la Gilău în avans față de termenul contractual (parcă 27 august 2018).
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

ladposta

#14526
@Morosanu

daca te uiti pe plansa asta vei vedea cat si unde mai au de facut TS:

Quote from: adrian rosca on September 11, 2017, 09:27:54 PM
Repostez o plansa, cu albastru e ce este executat deja:



vancouver

UMB = WOW, super tare. Bravo.

TS = WOW, super tare. Bravo.  :lol: (dar "tare" in alt mod decat la UMB)

Si eu cred ca termina in avans, si nu oricum, ci cu mult in avans. Poate iunie sau chiar final de mai 2018.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Hercule

#14528
O problema de care nu s-a discutat parca: TS are de executat doar podul propriu zis sau si bucata de autostrada unde zac grinzile? Ar fi dupa masuratoarea din Google Maps cam 420m 480m in partea S-E a podului (de conectat cu A3) si vreo 70m in partea N-V a podului (de legat la tronsonul proaspat UMB). Cine va executa aceste bucatele de autostrada?

PS Arata extraordinar de frumos lotul UMB. Merci cipprebe, miroase a filmare?
Deșteaptă-te române!

Dominik

Superbe cadre Cipprebe, UMB au lucrat nemteste cum ne-a obisnuit ! Tirrena o surpriza placuta, deja trag tare la pod !!!
You're in Steelers Country

vladb

^ Ce se vede in cadru, sunt piloti proaspeti sau sunt cei dezgropati din perioada Bechtel? Ca nu prea imi dau seama. Multumesc

danutzu_1069

Aia sunt deja executati.
Vezi plansa de mai sus, ce este cu albastu, este executat.
Au inceput cu ce este mai simplu. Fundatiile pe pilotii existenti, urmeaza sa ridice pilele...

dr4qul4

pilele grele sunt in albie. sau in dig.
Nu va bucurati prea tare. sa vedem avizul de la apele romane
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Europiu

Mă întrebam și eu, așa: nu ar fi avut voie sa se abată de la proiectul Bechtel și peste canal să fi tras niște grinzi metalice a la Păgida, de 60-80 de metri? Că atunci nu ar mai fi avut nevoie de niciun pilon în canal.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

^
Si in cazul asta era nevoie de interventii in canal, pentru a face platforme pentru acei suporti pe care sa se sprijine grinzile metalice inainte de a fi sudate. Oricum nu isi asuma nimeni schimbarea de proiect, ca la un control ar fi fost luati la intrebari de ce au platit grinzi Bechtel pe care apoi nu le-au mai folosit.