Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

TibiV

Daca ai fi fotografiat ca mine timp de 2 ani "nimicul", nu ai mai spune ca miscarea este "anemica".

Ai spune: ESTE MISCARE !

"E pur si muove" !... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

 :lol: Cam asta vroiam sa subliniez in mesajul de ieri  :lol:  E de bine, se misca
Multumesc Sorin62
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Si ca nu sunt sapaturi arheologice :lol: :lol:...Putin cu putin se face mult ;) :D

NGC

Quote from: NGC20 on March 25, 2017, 01:01:39 PM
Este in curs de desfasurare o achizite directa pentru "expertize poduri Autostrada Transilvania Pod km 48+781; km 48+940; km 49+100; km 49+259; km 49+419; km 50+393; km 50+593; km 50+792".

QuoteSe doreste achizitionarea de servicii de expertiza la 8 poduri situate pe Autostrada Transilvania pentru stabilirea cauzelor care au dus la deplasarea aparatelor de reazem din neopren si solutia de repozitionare sau inlocuirea acestora.

Sunt foarte curios ce vor zice expertizele.

Contractul a fost atribuit catre TRANSPROIECT 2001.

danutzu_1069

Mda, zici ca se lucreaza pe şest la Gherghitei.... se naste ceva... si noi nu stim... sau aflam ultimii
Chiar e surpriza placuta.
Mai vizibil este ceeace se lucreaza pe Popasului...
Cred ca o sa-mi fac timp... si spatiu pentru o vizita in zona.

bridge

^^ IPTANA proiectant, Transproiect expert :lol:

teoneo

Am facut o vizita pe lotul Astaldi-MaxBoegl. Progresele sunt evidente fata de  vizita de acum aproape 3 luni).
La cat sunt de limitati acum de lipsa AM + AC, au totusi parte de intelegere din partea autoritatilor locale care, dupa cum am inteles, nu le-au pus bete in roate in autorizarea constructiei podului tehnologic (asta daca le puteau pune). In poze e podul tehnologic de langa Gheja catre Chetani. Acum e finalizat. Am inteles ca utilajele vor fi duse saptamana asta la Orosia ca sa se apuce si acolo de alt pod tehnologic (intre Orosia si Bogata). Si-acum pozele:

Poze luate de pe podul CFR Ludus-Chetani.





teoneo

Podul tehnologic, de pe malul drept.


Prin comparatie cu pozele din ianuarie pozele din ianuarie se observa ca pamantul din jurul pilonilor forati de pe malul drept a fost dus (maturat) de ape. Ulterior s-a facut o cale de acces si s-a completat cu un amestec de pamant, piatra sparta si pe alocuri cu bucati de stanca. Aici se observa mai putin.


teoneo

Detalii pod tehnologic.
Zoom pe malul stang (Gheja).






teoneo

Cam asa arata de sus.
imagine de pe malul drept spre cel stang.


Utilajele folosite la lucrare. Unele par a fi nou-noute!


teoneo

De pe malul celalalt (malul stâng, dinspre Gheja) spre zona viitorului nod de la Chetani. Acesta va fi pe directia utilajelor, pe platoul ce e dincolo de zona decopertata.



Si o surpriza. Unii deja se ocupa de promovare-marketing. Pe dealul din stanga, la sud de sat, a aparut numele GHEJA. Va fi vizibil de pe autostrada. Apreciez actiunea!


TibiV

+1
:cheers:

Ar fi pacat sa demoleze podul asta tehnologic....
Sunt sigur ca este este cel mai "High-tech" pod pe care l-au vazut localnicii in ultimul secol...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

laszlo.robert

#12477
In ultima poza se vede o urita alunecare,mai jos de "Hollywood"😃.Oare toate dealurile din zona sunt asa instabile ?

ciprebbe

Nu sunt dealuri pe traseu, am impresia ca Muresul isi va pune mult mai mult amprenta pe lucrari.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teoneo

Quote from: TibiV on April 18, 2017, 12:21:10 AM
Sunt sigur ca este este cel mai "High-tech" pod pe care l-au vazut localnicii in ultimul secol...
Da, intradevar, este! Singura problema pe care o vad eu e cea de siguranta in exploatare. Dupa cum se vede in poze balustradele de pe marginile podului sunt foarte "flimsy"/superficiale, incat si ca pieton ti-ar fi frica sa te bazezi pe ele. De asemenea, inaltimea podului nu e de neglijat. E un mare risc in exploatare daca ar ramane asa. Nu stiu ce sa zic, poate se bazeaza pe soferi cu calificare in exploatarea acestor poduri (e o adevarata provocare), sau vor adauga elemente de siguranta (parapeti metalici). Atunci va deveni si mai "high tech", fiind si sigur! De asemenea, calea de rulare, nu stiu daca ramane doar tabla. Si pe uscat e o provocare, dar in conditii de ploaie sau inghet?! Ramane de vazut.

Quote from: TibiV on April 18, 2017, 12:21:10 AM
Ar fi pacat sa demoleze podul asta tehnologic....
Multi localnici si autoritatile isi doresc ca acesta sa ramana. Din informatiile pe care le am, cei din companie au spus ca daca li se platesc lucrarile realizarii acestuia podul e a lor! E o problema de costuri. Tot din ce am aflat, pilonii forati au o adancime de 17m (deci e vorba de ceva stabil, trainic).
Daca elementele de siguranta vor fi cat de cat acceptabile va fi un pod extrem de util. Inchipuiti-va, in lipsa lor, ca intra pe pod un cal si aude zgomotul "de gol" al podului si vede hăul în jurul lui. Si sa mai si lunece sau sa o ia la fuga (si sa cada)!

@laszlo.robert
Poza cu "Hollywood"-ul de Gheja, e mai departe de autostrada, fiind la Sud de Gheja. (Autostrada trece prin Nordul Ghejei (N-NE). Proiectia acelor alunecari pe directia autostrazii, distanta cea mai scurta deci, e la mai mult de 1,5 km). Mai am o poza (aproape fara zoom) luata din acelasi loc (de pe drumul tehnologic, aproape de DC95), in care se vede ca e oarece distanta pana acolo.

Da, ciprebee are dreptate, pe lotul Astaldi/Max-Boegl provocarile sunt date mai mult de viaductele si podurile peste Mures decat de cele cateva dealuri usoare (cel de dupa nodul de la Iernut -poate aici va fi cel mai mare debleu-, cel de la SV de Iernut langa drumul Salcudului -DC86, apoi dealul cuprins intre DC87 si DC88, dealul usor de la sud de Ludus, dar e ca o platforma unde se va face si o parcare). Mai toate aceste dealuri nu vor avea deblee mari pentru ca vor fi "indulcite" de prezenta viaductelor sau a rambleelor.