Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

alexbb

Parea a fi catre calea ferata. Erau acolo mai multe basculante care asteptau sa treaca de o parte pe celalalta a strazii Popasului. De-asemenea ceva utilaje. Nu m-am gandit sa-i imortalizez, totusi nu parea mare lucru.

teoneo

Pe lotul 2 TgMures-Ogra lucrarile inainteaza. Mai nou, constructorul Strabag a inceput sa "muște" din dealul de langa E60 (in drept cu pistele IFPTR.ro), in zona in care dealul a fost consolidat cu pilonii forati.



Excavare si decopertare.


Pozele sunt de luni.

marisRO

,,Avem şase firme care au depus oferte. Sunt în analiză la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere şi urmează să desemnăm în scurt timp câştigătorul pentru a face conexiunea cu restul tronsonului de autostradă executată. Un lucru foarte important pentru Autostrada Transilvania este faptul că am reuşit să introducem şi să degrevam bugetul de stat tronsoanele Suplacu de Barcău - Borş şi Suplacu de Barcău - Mihăieşti pe fonduri europene, astfel că putem aloca fonduri de la bugetul de stat pentru alte proiecte care necesită bugetare de la stat. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere are ofertele depuse, comisia este constituită şi în cel mai scurt timp se vor declara şi câştigătorii, ei vă pot dat şi un termen de inagurare" a declarat, la Bistriţa, într-o conferinţă de presă, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

Sursa: http://www.zf.ro/autostrazi/ministrul-transporturilor-razvan-cuc-ofertele-pentru-realizarea-viaductului-de-pe-autostrada-transilvania-in-evaluare-data-la-care-tronsonul-va-fi-deschis-circulatiei-ramane-necunoscuta-16230242

cmd

Dap, sure... cand am vazut si "termen de inaugurare" mi s-a taiat....deja am panglica pregatita  >:(
Profesionisti, ce mai. Daca chiar voia sa fie convingator, trebuia s-o scoata pe aia cu cortu, cum a zis Sova...

alexV

Quote from: marisRO on April 11, 2017, 11:32:32 PM
,,am reuşit să introducem şi să degrevam bugetul de stat tronsoanele Suplacu de Barcău - Borş şi Suplacu de Barcău - Mihăieşti pe fonduri europene[/b][/color]

Parca si guvernul precedent reusise exact aceeasi degrevare a bugetului / construire A3 pe fonduri europene.
Urmatoarea mare realizare ce-o vor anunta va fi ca au reziliat cu Bechtel?!  :lol:

dr4qul4

nu e chiar asa. Guvernul trecut reusise sa treaca A3 C Turzii-Tg Mures pe fonduri europene.
Ar fi bine daca ar reusi sa treaca Gilau-Bors pe fonduri UE.
In primul rand pentru ca am putea deconta Gilau-Nadaselu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Se pot accesa fonduri UE pt A3 Mihaiesti-Bors, chiar si anul trecut se stia/discuta, doar ca nu specifica ce procent "au reusit" sa obtina acum.
Anul trecut se vorbea de 15% (cu mult sub ce avem pt A1). Daca reusesc sa scoata un 40% e minune.
As solicita sa ni se comunice procentual cat s-a obtinut.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: ciprebbe on April 12, 2017, 07:18:56 PM
Daca reusesc sa scoata un 40% e minune.

Corect.

Si da, ar fi bine sa stim cat s-a obtinut. Daca s-a obtinut...
Pe site-ul Comisiei Europene nu apare nici o vorba despre asta. Este adevarat insa ca aia de la Bruxelles nu scriu decat atunci cand "se bate palma". Mai exact cand se semneaza/ se pregateste semnarea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Hopa...
Iata ce zice Comisia:
http://ec.europa.eu/romania/news/20170412_intalnire_corina_cretu_razvan_cuc_ro

Quote
Comisarul european Corina Crețu s-a întâlnit cu ministrul Transporturilor Răzvan Cuc

Comisarul european pentru politică regională Corina Crețu l-a primit astăzi, la Bruxelles, pe ministrul român al Transporturilor, Răzvan Cuc. În cadrul întâlnirii cei doi au discutat despre stadiul implementării proiectelor din domeniu, finanţate prin intermediul politicii de coeziune.

Înaltul oficial european a subliniat beneficiile aduse de fondurile europene, ce au făcut posibilă extinderea şi îmbunătăţirea reţelei de transport din România, precum în cazul tronsoanelor Nădlac–Lugoj şi Bucureşti–Constanţa, parte a coridoarelor trans-europene, prin renovarea a 301 km de infrastructură, iar în cadrul rețelei rutiere TEN-T, mai mult de 2.400 km de drumuri județene au fost reabilitați.

Totodată, comisarul european a subliniat necesitatea utilizării depline a fondurilor disponibile:

,,România are la dispoziție, în prezent, pentru investiții în transport, peste 6,8 miliarde de euro, din care 5,1 miliarde din fonduri europene. Această șansă istorică trebuie folosită la maximum."

În cadrul discuţiilor, ministrul Transporturilor a prezentat angajamentul autorităţilor române de a finaliza investiţiile în curs de desfăşurare şi de a asigura începerea noilor proiecte de transport. Printre acestea au fost menţionate autostrada Sibiu–Piteşti, centura de sud a Bucureştiului, calea ferată Radna–Gurasada–Simeria, cât şi investiţiile în alte coridoare trans-europene, precum autostrada Târgu-Mureş–Iaşi.

De asemenea, ministrul român a expus planul autorităţilor naţionale pentru îndeplinirea condiţionalităţilor ex-ante.

"Condiționalitățile ex-ante pentru transport nu sunt doar niște formalități. Am salutat adoptarea Masterplanului de Transport în 2016, însă mai sunt alte acțiuni din cadrul acestui plan care încă trebuie îndeplinite, precum reforma feroviară, contractele de performanță și consolidarea capacității administrative pentru Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și pentru Căile Ferate Române. Am mare încredere că autorităţile din România și în special Ministrul Transporturilor vor depune toate eforturile necesare în acest sens", a adăugat comisarul european.

Context

În perioada de programare 2007-2013, aproximativ 5,1 miliarde de euro din Fondurile structurale şi de investiţii europene au fost alocate domeniului transporturilor din România. În perioada curentă (2014-2020), Programul Operaţional pentru Infrastructură Mare beneficiază de o alocare de aproximativ 9,4 miliarde de euro din Fondul de coeziune şi din Fondul european de dezvoltare regională.
Quote

Nici o vorba despre A3 Mihaiesti-Bors...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

tibiv....poate comunicatul are post-scriptum  :o...si scrie pe partea cealalta a pagini si nu se vede ....despre bors -mihailesti  :p :D

danutzu_1069

Nu stiu daca a scris cineva, dar la Popasului a inceput sa "creasca" rampa dinspre DNCB. Inca nu pun strat uniform pe toata lungimea, ci au unceput cu o "cocoasa" la inceputul rampei.

ciprebbe

Eu recomand o vizita pe str Gherghitei.  :D sunt "surprize"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

spanak


Sorin62

#12463
În Gherghiței au început săpături pentru fundațiile pilelor podului peste CF. Iar în prima poză am senzația că se vede un radier turnat.

Sensul giratoriu este aproape terminat. La cum arată bordurile, am senzația că mai trebuiesc puse doar ultimele staturi de asfalt.

PS Scuzați calitatea pozelor (telefon, după-amiază cu soarele în față...)

















Dominik

You're in Steelers Country