News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

ion59


ciprebbe

Daca nu ar sta ar fi si mai frumosae :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Ultima filmare pe 2016 a santierului de pe Gilau -Nadaselu

Nu era beat carmaciul, vantul isi face de cap cu "o jucarie" de 1kg.
Din cauza vantului filmarea "s-a lungit" asa ca puteti apela in coltul din dreapta jos la speed 2x.



The end for 2016
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

Arta frate ce face UMB! Nodul arata bestial!
vad ca ciobanii au invadat deja teritoriul nou aparut! >:(
cip ,  :cheers: si un binemeritat   :gj:. +1.

ciprebbe

Ciobanii se ocupa de tunderea gazonului :))) nu este montat gard de protectie asa ca o sa fie oi pe autostrada in iarna asta :)))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Ce alunecare au la 8:52.  Daca era Imbecilio aici nu era gata niciodata. Mai au ceva de lucru, dar e foarte bine ca lasa terenul sa se aseze peste iarna. Dupa dezghet pot rezolva definitiv alunecarile.

Interesant cum vireaza la stanga acel camion de la 15:20. Noul giratoriu pare ca va rezolva aceasta problema.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on December 04, 2016, 10:27:12 PM
e foarte bine ca lasa terenul sa se aseze peste iarna. Dupa dezghet pot rezolva definitiv alunecarile.

Quote from: dr4qul4 on December 04, 2016, 10:27:12 PM
Interesant cum vireaza la stanga acel camion de la 15:20. Noul giratoriu pare ca va rezolva aceasta problema.

Ca de obicei, dr4qul4 imi ia vorba din gura...
Dar mai comentez si eu cate ceva...

1. Cip, ai schimbat acumulatorii ? Ditamai filmarea din doar 4 bucati ?!... Suuuupeeer !
(Este bine ca a batut vantul si s-a lungit filmarea... Placerea noastra a durat mai mult... ;) )

2. Un bun "exercitiu" pentru a ne gandi cum vor functiona autostrazile montane pe timp de iarna.
Pana la viaductul IV soseaua este "curata" cu exceptia viaductelor.
Viaducte care nu beneficiaza de imensul "capacitor termic" numit sol (Terra), si care prin urmare sunt acoperite de zapada...
Deci asfaltul cu "pamant dedesubt" se "degivreaza natural" mult mai repede...

Dupa viaductul IV deja vedem si o cale a autostrazii acoperita de zapada. Este clar ca este cea care, fiind in debleu, nu a fost "vazuta" de soare si deci zapada a ramas pe asfalt....
Dar asta inseamna ca "degivrarea naturala" isi pierde efectul de la o anumita inaltime in sus (logic, de altfel...).
Mai concis, diferente de nivel de... cat ? Doua-trei sute de metri ?... Scimba total "comportamentul" la zapezi al unui drum...

Cred ca este o "demonstare a legilor fizicii" pe care trebuie sa nu o uitam cand vom discuta despre alte trasee montane (PiSi sau A8).
In sensul ca chiar daca coborarea "liniei rosii" cu 200 de metri va costa dublu, ar trebui sa analizam serios daca "varianta scumpa" nu va fi preferabila variantei "inzapezibile"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

#11707
Super filmare ciprebbe !!! Tnx :)
You're in Steelers Country

Io

+1 Cip!  :cheers:

Si, da, Tibi, exact la asta ma gindeam cind vedeam viaductele, variatia aderentei la intrarea pe poduri/viaducte si la precautiile pe care trebuie sa le avem in astfel de zone. Sint perfect irelevante marca masinii, puterea motorului etc. dar conteaza mult calitatea pneurilor (atentie, si vara pot aparea diferente brusce de aderenta in astfel de zone!) si prudenta soferului.
Sa vedem si ce afisaje vor exista cind va fi gata, daca vor exista.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut

Pun articolul ca sa fie pus si pentru ca stiti voi sa vedeti dincolo de aceste declaratii de campanie.




Noi promisiuni privind autostrada Suplacu de Barcău-Borş

La finalul anului viitor, sau cel mai târziu în 2018, vom circula cu 130 de kilometri la oră, pe cei 60 de kilometri ai autostrăzii Suplacu de Barcău - Borş. Promisiunea vine de la ministrul Transporturilor, Sorin Buşe. Doar că şefii de la Drumuri nici măcar nu au scos din nou la licitaţie lucrările, după rezilierea contractului cu spaniolii de la Corsan. Iar în România, o licitaţie poate dura chiar mai mult de un an, dacă sunt contestaţii.



,,Acum o să licităm în două tronsone pentru că nu sunt egale. Este un tronson de 26 de kilometri care sunt cam la 55-60% avansaţi. Ăia pot fi terminaţi în cinci-șase luni cu cineva care lucrează ca lumea, opt luni maximum. Celălalt tronson care este dinspre graniţă, ăla este 15-20%. Acel tronson poate fi terminat în 12 luni sau în maximum 18 luni. Deci relicităm şi pornim cu nişte oameni serioşi cu care să putem lucra şi să fie gata să zicem un tronson în vara anului viitor, celălalt dacă presăm tare, stăm ca aicea pe ei, la sfârşitul anului viitor, dacă nu în 2018", a promis ministrul Transporturilor Sorin Bușe.

,,În conformitate cu prevederile contractuale, Compania îşi păstrează dreptul de a încasa penalităţiile de întârziere facturate către Antreprenor, din Garanţia de Bună Execuţie, în valoare de 75 milioane lei, precum şi alte despăgubiri băneşti, pentru acoperirea pagubelor ce derivă din neexecutarea obligaţilor contractuale ale Antreprenorului", au transmis reprezentanţii CNAIR.

Digi24

Ionut

Ciolos la Digi24

Întrebat despre autostrada Comarnic-Braşov, Cioloş a explicat că în acest caz "nu s-a trecut de licitarea contractului, pentru că nu s-au găsit operatori contractanţi care să intre şi în preţul stabilit şi să ţină cont şi de complexitatea lucrărilor". "Nu ştiu dacă se va face sau nu (autostrada Comarnic Braşov - n..r). Să fiu sincer, eu nu m-am focalizat pe această parte. M-am focalizat pe Sibiu-Piteşti şi pe finalizarea Lugoj-Deva, pe ceea ce merge în partea Transilvaniei", a adăugat Cioloş.

Capital

Sa inteleg, din aceste declaratii, ca se doreste in continuare concesiune pe CoBra? ???

rocklee

pate ne spune ...cineva care stie ... O:-)

Beowulf

E clar ca nu sint bani, iar A3 va tot fi aminata, desi Comarnic-Brasov e un proiect extrem de util ce ar trebui sa inceapa.

Nu vreau sa intru in logica conspiratista, dar parca si Suplacu de Barcau - Bors prea a fost tinut in coma pina cind toate termenele au fost depasite flagrant, desi era destul de clar de la inceput ca cei de la Corsan nu vor face nimic. Foarte convenabil pentru birocrati sa arunce vina pe altii, mai ales cind nu prea sint resurse dar nu vor sa recunoasca.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

ovicor

#11713
   Binevenita remarca referitoare la carosabilul in zona viaductelor. Mai vreau sa remarc ca mai pronuntat e fenomenul pe latura care e mai inalta, cea din aval, unde curentii sunt mai puternici si umiditatea mai mare. Observati si pasajul ce subtraverseaza autostrada la inceputul filmarii, la Gilau, pe sensul Nadasel - Gilau.
    Si, apropo de oi, cred ca oile n-ar avea ce cauta pe debleul proaspat, copitele oilor pot afecta iarba stabilizatoare in acest moment, creand premiza de eroziune !

dr4qul4

Terenul acolo e deja inghetat bocna.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024