News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Ionut

E buna stirea, las-o ca ii sta bine. :) Asteptam AC, apoi mobilizarea constructorilor. Avem semnale clare de la Astaldi si de la Geiger ca vor sa se apuce serios de treaba. Le uram succes! Eu unul n-am emotii cu Astaldi si cu atat mai putin cu Geiger. De Straco... nu zic sa nu supar pe cineva. :)

panda_no 5

Astazi 21.11.2016 la intersectia A3 cu Popasului.
Pozele sunt pe partea dinspre CB.

3 (3) by florin_apo,

Pe betonul ala pozitioneaza bordurile pe balastul stabilizat

3 (6) by florin_apo,

3 (8) by florin_apo,

Surpriza pozelor : una dintre bretele - vedere spre str Popasului

3 (1) by florin_apo,

vedere spre capatul gata al A3

3 (2) by florin_apo,

Aceeasi bretea capatul dinspre str Popasului

3 (4) by florin_apo,

Excavatorul din plan indepartat nivela terenul de dupa canalul apelor pluviale

3 (5) by florin_apo, on Flickr

In timp ce eram pe santier s-au mutat pe breteaua cealalta, capatul dinspre str Popasului

3 (7) by florin_apo,

3 (9) by florin_apo,

In paralel se lucra la borduri, se cara balast intre cele 2 bretele, se intindea balastul intre  capatul gata al A3 si cele 2 bretele.
Asa ochiometric cred ca autogrederul macar pe o parte a A3 a ajuns la cota necesara pentru a incepe sa se astearna si balastul stabilizat.
Venise si o masina de la Antene sa filmeze un material despre autostrada asa ca e posibil sa apara la stiri ciyeva informatii


Ionut

E bine daca sunt la balast. Dar oricum o sa fie la limita rau... totul depinde de vreme. Cel putin asa mi se pare mie. Poate avem noroc.

panda_no 5

Ce se vede in poze e doar primul strat de bitum.
Sansele sunt la limita, ai dreptate.

ovicor

Bordurile dinspre rigola par continue. Cum se va scurge apa de pe bretele?!?

rocklee

#11600
ce se face acum nu puteau pizzaroti sa faca acum trei ani  >:( .....carea a fost treaba de nu sa putut atunci si acum se poate ... :)

panda_no 5

Din loc in loc au scos cite o bordura. Probabil ca o sa apara niste scurgeri catre rigole.
Asa au procedat si pe A3 de la centura spre Bucuresti.

Normal ca puteau face si cei de la Pizzaroti numai ca "maretul" Sova a reziliat si acest contract fara a incerca sa gaseasca un punct de plecare in discutiile cu constructorul.

paulmare

Rocklee nici eu nu inteleg ce a facut Pizzarotti
acuma pe aliniamentul strazii, trebuie sa mai faca un rand de piloti lucrand sub circulatie cu trafic pe sensul giratoriu pentru care trebuie sa duca kelly, macara, cuvele cu noroi etc - care le-au avut o data acolo
Ei or fi vrut s-o lungeasca ? sau primaria voluntari nu le-a dat voie sa devieze atunci popasului - cine stie

Ionut

Prima contestaţie la noile licitaţii de autostrăzi.
Astaldi cere modificarea documentaţiei pentru Tîrgu Mureş-Ungheni


Licitaţiile pentru construcţia de autostrăzi, lansate după noua lege a achiziţiilor publice, sunt contestate încă din faşă. În cazul relicitării lotului Târgu Mureş-Ungheni din Autostrada Transilvania, italienii de la Astaldi cer refacerea documentaţiei, acuzând Compania de Drumuri că le vătămează interesele.

Astaldi a depus pe 14 noiembrie o contestaţie la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), în care acuză Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) că îi vătămează interesele prin refuzul de a reface documentaţia de atribuire a contractului pentru construcţia lotului Tg Mureş-Ungheni, din Autostrada Transilvania. Iniţial, pe 31 octombrie, constructorul italian a trimis către CNAIR o notificare pentru remedierea documentaţiei de atribuire, cu 14 observaţii. Pentru că CNAIR le-a răspuns că nu va modifica documentaţia aşa cum solicită ei în 13 dintre cele 14 observaţii, italienii au decis să se adreseze CNSC.

Conform contestaţiei depuse la CNSC, italienii cer suspendarea procedurii până la eliminarea sau modificarea unor clauze contractuale. Spre exemplu, ei solicită eliminarea unei clauze care obligă constructorul la suportarea tuturor cheltuielilor cu relocarea utilităţilor neprevăzute în documentaţia iniţială, dar care sunt identificate pe parcursul lucrărilor. Totodată, Astaldi cere modificarea unei clauze din contract care prevede ca penalităţile generate din vina constructorului să se calculeze la întreaga valoare a contractului, în vreme ce penalităţile generate din vina CNAIR să se calculeze raportat doar la suma neplătită din contract. De asemenea, ei mai vor să fie clarificat modul de acordare a garanţiei lucrărilor. O observaţie vizează şi garanţia pentru rosturile de dilataţie. În anunţul publicat de către CNAIR se menţionează că autoritatea contractantă acordă pentru dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilataţie punctaj pentru ofertele care prezintă o garanţie suplimentară (până la maxim 20 ani) faţă de garanţia minim acceptată de 10 ani.

Economica.net

NGC

#11604
^^^ Contestatia e disponibila din 14.11.2016. Bine ca au aflat si ei ieri. :D

Dar ceea ce nu au zis nicicare, este faptul ca termenul pentru depunerea ofertelor pentru licitatia pentru viaductul de la Gilau a fost amanat pana in 16.12.2016.

carutasul

După părerea mea cheltuielile cu relocarea utilităţilor neprevăzute ar trebui să le plătească autorii SF-ului sau proiectului :)

Ionut

^^ NGC, merci pentru data la viaduct, nu am vazut nici noi. Dormim pe noi, noroc cu tine. :cheers:
Apropo de viaduct, cel mai probabil nu se va contesta licitatia. (Licitatia in sine, nu castigatorul.)

TibiV

Quote from: NGC20 on November 22, 2016, 08:24:27 AM
termenul pentru depunerea ofertelor pentru licitatia pentru viaductul de la Gilau a fost amanat pana in 16.12.2016.

A cata amanare este ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#11608
In cadrul acestei licitatii este prima amanare.

QuoteAutoritatea Contractanta prelungeste termenul de primire a ofertelor avand in vedere numeroasele solicitari de clarificare adresate de catre operatorii economici cu privire la Documentatia de atribuire, precum si modificarile/completarile operate de CNAIR SA ca urmare a acestora.

rvemis

#11609
Avem asfalt pe bretele langa Popasului