News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

panzer

Orice bariera la CF pe Petricani face o coada care va bloca oricum acea intersectie in T de la A3 - Petricani - FdG.

dr4qul4

Am o noua propunere pentru voi. Un nou nod intre Popasului si Gherghitei! Mai exact la podul peste CF


3 benzi pe sens. 2 km. exproprieri minime. + Pasaj la Petricani (peste CF si aceasta noua strada pasajul)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

aditd

Putem sa privim lucrurile si altfel:
1. FdG pana in rond Gherghitei - strada normal din Bucuresti cu 3 benzi ( alternativa pentru cei care vin Fundeni, Colentina spre Pipera, B Nord SI invers )
2. De la rond Gherghitei incepe cu adevarat A3 (pentru ca autostrada cu sens giratoriu in drum ... nu prea merita numele de autostrada)


paulmare

Quote from: TibiV on May 09, 2016, 07:33:18 PM

La nici 300 de metri aveam o LEA, care categoric va trebui inaltata - probabil inca un stalp intre cei doi printre care va trece autostrada...

Tibi sper sa nu ne auda baietii cu "feru"
Liniile alea cred ca sunt dezafectate de mult

TibiV

Dacă chiar sunt dezafectate, ar fi bine să ne audă baietii cu "feru".
"Relochează" ei LEA într-o singură noapte...:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

#9620
Au aparut cifrele CNADNR din raportul lunii mai. Cu rosu, observatiile din raport.

Tronson Gilau - Nadaselu - Fizic: 70.69% (aprilie 68,56%)  Financiar: 61.73%
In data de 05.04.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire pentru Sector 3: km 7+900-km 8+700 si Sector 4: km 4+650-km 5+550, lucrari aferente culoarului expropriat.
Probleme:Obtinerea cu intarziere a Autorizatiei de Construire pentru Nodul Rutier Nadaselu


Tronson Campia Turzii – Gilau - pod peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica
Procedura de atribuire contract de proiectare si executie a fost finalizata in data de: 30.07.2015.
Rezultatul procedurii a condus la anularea acesteia.
Anularea a fost contestata la CNSC in data de 14.08.2015.
CNSC s-a pronuntat in data de 10.09.2015 in favoarea CNADNR.
Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 25.09.2015.
CAB s-a pronuntat in 27.10.2015 in favoarea CNADNR.
Finalizare PT - Mai 2016
In luna Iunie 2016 va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu.


Tronson Nadaselu - Mihaiesti
Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie a fost finalizata in data de 11.08.2015.
Rezultatul procedurii a fost contestat la CNSC in data de 21.08.2015.
CNSC s-a pronuntat in data de 11.09.2015 in favoarea CNADNR.
Impotriva deciziei CNSC a fost formulata plangere la CAB in data de 29.09.2015.
CAB s-a pronuntat in 02.11.2015 in favoarea CNADNR
Contractul se afla in curs de semnare.


Tronson Suplacu de Barcau - Bors
Probleme: Intarzieri in perioada de proiectare si mobilizarea nesatisfacatoare a Antreprenorului

Tronson Bucuresti – Ploiesti, sector km 0+000 – km 3+325
Contractul se afla in perioada de proiectare.
Probleme:
Revizuire PUZ Voluntari, care poate determina intarzieri in perioada de proiectare si implicit in perioada de executie.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ciprianul

Mai bine reziliază pe tronsonul Suplac Bors ca nu prea are văd chef de lucru Corsam

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

rocklee

de tronsonul  rasnov cristian nu se mai spune nimic ....era in procedura de evaluare ...sau sa anulat si acesta .... :( >:(


pasadia

Nu e anulat oficial. Dar din martie nu mai apare in raport, eu am zis de atunci ca se pregatesc de anularea procedurii (ori oferte neconforme, ori alt motiv).

NGC

Quote from: yetiman on May 10, 2016, 01:06:20 PM
Au aparut cifrele CNADNR din raportul lunii mai. Cu rosu, observatiile din raport.

[...]

Tronson Suplacu de Barcau - Bors
Probleme: Intarzieri in perioada de proiectare si mobilizarea nesatisfacatoare a Antreprenorului

In Aprilie era o problema si "3) Obtinerea cu intarziere a Acordului de Mediu revizuit". In raportul din Mai nu mai apare, ca si cum problema ar fi rezolvata, dar nu este.

In rest, ca si pentru A10, virtual nu s-a schimbat nimic din Aprilie, in afara de cateva procente ale stadiului fizic si financiar.

Iceman

Telenovela ,,Suplacu de Barcau-Bors,, parca nu se mai termina niciodata.....Mai bine ar scoate la licitatie unul dintre tronsoanele dintre Mihaiesti si Suplacu de Barcau ....Unde exista SF....Decat sa o tot continue in ritmul asta...Cred ca era mult mai bine asa, intrun an s-ar fi facut mult multe...A3 sigur ar fi avut de castigat.

Sorin62

#9626
Quote from: dr4qul4 on May 10, 2016, 10:56:16 AM
Am o noua propunere pentru voi. Un nou nod intre Popasului si Gherghitei! Mai exact la podul peste CF


3 benzi pe sens. 2 km. exproprieri minime. + Pasaj la Petricani (peste CF si aceasta noua strada pasajul)

Asta era o parte a proiectului Inelului Median al lui Oprescu. Are și PUZ (http://pmb.ro/servicii/urbanism/proiecte/files/15/pd/Inelul%20median%20teritoriu%20de%20referinta%20tronson%204.pdf), iar la pag 22 se discută exact despre descărcarea A3 în rețeaua urbană din zonă...

esendy

#9627
nu ar fi mai simplu largire emil racovita si reconfigurare intersectia de la sensul giratoriu pipera ?

dr4qul4

Popasului -Racovita e ingusta. Pt largire tb demolate cateva case.
Si eu speram, ca la modernizarea sos Pipera, Racovita sa se termine direct in giratoriu.

Dar acum e prea tarziu.
E bine ca largesc FdG. Dar intersectia aia in T, cu tramvaiul pe acolo, nu miroase bine.
Trebuie sa incepem sa denivelam intersectiile. Semafoarele si giratoriile au si ele limitele lor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

O soluție parţială:

Îngropăm linia de tramvai de la D.Pompei până la Lacul Tei (eliminăm cu ocazia asta problema suplimentară numită tramvai din intersecția FdG-Petricani-A3).
Peste tunelul tramvaiului lărgim Petricani la 3 benzi pe sens până la Lukoil (intersecţia cu Lacul Tei-Dna.Ghica) .
Lărgim la 3 benzi/sens Bdul. Dna.Ghica de la Lukoil până în Colentina şi facem pasaj suprateran cu 2 benzi/sens peste Colentina spre Pantelimon.

Dar toate astea repede, până terminăm primii 3 km din A3...

Ştiţi vreun  (potenţial) primar în stare de aşa ceva ? ...:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)