News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

bridge

#9030
Quote
Quote from: Ionut on March 25, 2016, 03:30:30 PM
Eu cred ca sunt notificari normale intre parti.

Quote from: NGC20 on March 24, 2016, 10:01:03 PM

Pentru toate cele 4 contracte semnate anul trecut, au trecut mai mult de 365 de zile de la semnarea contractului. ;)

TGM - OGR 1: 11.03.2015, LEMACONS + VEGA '93 + ARCADA
TGM - OGR 2: 24.02.2015, STRABAG

OGR - CTR 1: 16.02.2015, GEIGER
OGR - CTR 3: 19.02.2015, STRACO

Strabag,Geiger,Straco n-au notificat inca CNADNR.Bugetul pe 2016 nu poate multumi toti antreprenorii,abia daca acopera 50% din Tg Mures -Ogra.

TibiV

Bugetul trebuie să acopere doar 15%.
Restul vin de la UE.
(Bine, iniţial plătește statul toată factura, dar o trimite la Bruxelles şi primeşte înapoi 85%)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bridge

Bugetul de care vorbesc este exact ala care vine de la UE.Cam putin pentru finalizare in 12 luni.

cutter

Nu bugetul e problema pentru acest contract.

horatiu.cosma

Incepe sa creasca iarba pe viaduct  :D.

horatiu.cosma

#9035
De la viaduct, autostrada va merge pe buza unui deal acilian. Bechtel a facut multe ziduri de sprijin, dar probabil va mai fi nevoie de altele. E o roca foarte sfaramicioasa, vedeti in poza Cat de usor se sparge.

Bechtel nu s-a jucat, coloanele astea au cam 2 metri diametrul. Poze si filmari deseara, imediat ajunge Ciprianul si ii dam bice.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


Beowulf

Zidul pare bine executat, dar faptul ca pamintul se scurge printre piloti arata ca e putin coeziv. Nu cred ca e ceva foarte grav, care sa nu poata fi rezolvat cu usurinta.
Oricum, spre deosebire de cel de pe lotul UMB are pilotii inca intregi.  :-)
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

reed

Ce canale de scurgere tapanoase sunt.Acuma ideea e la lucrarile de arta neterminate sa mai exista fier-betonul si sa nu-l fi "recoltat magnetii".Oricum..trebuie iar indepartat stratul vegetal..cred ca pentru a 3-a oara.

horatiu.cosma

#9040
Bun, sa inceapa distractia. Traseul a fost cel din poza de mai jos.

La punctul 1(Porț), langa intersectia dintre DN 19B si ceva cale ferata, incep lucrarile Bechtel sub forma unor ziduri de sprijin si a unor piloti forati pentru un overpass. Panou informativ.

In asteptarea trenului.

Ziduri de sprijin, privire in directia Bors, in spate Zalau.


Privire spre Zalau.








horatiu.cosma

#9041
Intre punctul 1 si 2, imagini facute din masina. Acel delusor din apropiere probabil va fi ras.

Podet inceput de Bechtel.

Autostrada va trece exact pe liziera padurii.


Am intrat in organizarea de santier unde sunt depozitate grinzile.


Urc spre punctul 2, viaductul Suplacu de Barcau.


horatiu.cosma

#9042
Chiar langa viaduct, incep deja zidurile de sprijin, pe partea cu dealul.


Privire inapoi, cu viaductul.

A fugit la vale o parte din terasamentul de langa culee, chiar si niste varfuri de piloti.




horatiu.cosma

#9043
Poze de peste gard.


Plec de la viaduct si pornesc pe directia Zalau, pentru a inspecta zidurile de sprijin.




horatiu.cosma

#9044
In destule locuri a fugit terenul, dar nu sunt alunecari mari si sunt in spatele pilotilor, in partea opusa aliniamentului.