News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 39 Guests are viewing this topic.

Allex

@horatiu.cosma  :cheers: :cheers:


P.S. In zona cu alunecarea ce mai e?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

nicolaem

multumim !

sincere felicitari UMB. sper sa ii vedem si in viitor pe sectoare mai mari. ( poate se razgandeste U si nu "ne lasa" la firme cu nume mare + un laptop)

horatiu.cosma

Alex, nu am mers mai departe de viaductul V. La ultima filmare de acum o luna se lucra puternic, deci cel mai probabil ca au rezolvat-o.

stangabriel

Felicitari lor si multumim tie. Cu ce mijloc de transport ai realizat expeditia foto?

horatiu.cosma

Cu Pejos-ul. Am lasat masina langa I, in Gilau.

adiarc

multumesc mult Horatiu...jos palaria pt tine,dar si pt UMB

altfel ( si vorbesc f.serios ),ar trebuii ca normativele in vigoare sa interzica,turnarea primului str.de asfalt,in absenta taluzarii+innierbari,dar mai ales pana la finalizarea INTEGRALA a rigolelor laterale si bazale.....in nici un caz cum au facut penalii,care vroiau sa mearga la vot pe autostrada ,pe OS 3

si desi eu apreciez f.mult efortul tau,celor de la Salini-Impregilo nu le pasa,atata timp cat fac ce vor,cu largul sprijin al CNADNR,care le plateste din toata inima( si ilegal ),lucrari de cacao
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Unii fac afaceri muncind, altii le fac prin smecherii si tzepe. E de bun simt sa ii lauzi pe primii. Sistemul de legi si permisivitatea se schimba incet si la noi. In maxim un an an eu sper ca Salini va veni cu know-how-ul din Italia, sau va disparea de la noi.

rocklee

MOS HORATIU ...MOS HOTRATIU ....frumos fotoreportaj ....frumos frumos ...

MULTUMIM MOS HORATIU ... :D  :gj:...SI DATI TRAIASCA ... :vroomvroom:

jalemare

Horațiu, superb reportajul!  Mulțumesc!
Adevărată bijuterie șantierul băieților de la UMB.

Quest

Frumos reportaj Horatiu !
Si pe mine ma bucura orice lucrare serios abordata de UMB (cel putin debleele parca sint desenate, structurile f. ingrijit facute). E deja vremea sa se stie ca Romania are macar un constructor major de autostrazi, UMB.

Stii ce pante are lotul Gilau-Nadaselu ? Mie mi se pare ca sint pante consistente, uite una, dupa mine de cel putin -3,0%.
Common sense will get you far !

istvan78

^^ E complet imposibil chiar si sa estimezi declivitatea bazat pe o fotografie, de multe ori te inseala ochii chair si in teren...

Dar, din infromatii postate pe acest forum in trecut, ar fi portiuni si cu 4-4.5%. E complet rezonabil, dar e totusi o sosea "sportiva"  :D

horatiu.cosma

E o urcare constanta de la inceputul lotului pana la padure. Nu stiu exact cotele, dar se pot afla, si calcula panta. Distanta pana la padure e de aproximativ 4.5 km. Uitesem sa zic sambata. Am avut o discutie cu unul dintre paznici, care e gilauan. Zicea ca toate rigolele sunt facute de ceva subcontractori din Carei si l-am intrebat apropo de asta, care e situatia cu inundatiile din Gilau, daca intr-adevar UMB e de vina. El mi-a spus ca UMB nu e de vina, tot sistemul de colectare a apelor de pe langa autostrada se varsa intr-un afluent al Somesului, pe partea opusa Gilaului. Evident, doar autostrada e pe malul celalalt al Somesului fata de Gilau. El banuieste ca problemele cu canalizarea in oras sunt datorate firmei care a realizat-o in ultimii ani. Tind sa ii dau dreptate. Chiar daca strazile sunt asfaltate de curand, nu prea e de mers cu mai mult de 30-40. Asfaltul nu e grozav, si acolo unde se intersecteaza cu acele dale care vin peste santul de scurgere, nu se poate merge cu mai mult de 20, e o diferenta de nivel destul de mare. Lucru facut in bataie de joc, deci probabil si scurgerea a fost facuta in acelasi mod.

Europiu

Rough estimate pentru medie: daca zice Horatiu ca sunt 4.5 km de la viaduct la padure, diferenta de nivel e in jur de 150 de metri. iese catre 3%.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

razvyp

Buna,

Care mai e situatia cu sectiunea Nadaselu-Mihaesti ? Nu s-a licitat in mai-iunie ?
Multumesc.