News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Lyvyoo

Am avut drum prin Focsani zilele acestea si vreau sa va arat un filmulet, nu neaparat interesant, nici calitativ (am filmat cu telefon in mers), dar reprezentativ pentru a demonta argumentatia autoritatilor locale pro cocoasa. Chiar cred ca poate fi folosit si in discutiile cu CNAIR asa intr-o pauza de cafea...

Daca acum cateva zile cutter punea pe Facebook argumentele anticocoasa si ilustra zona traseului drept cu un link sugestiv de pe campul acela https://goo.gl/maps/ptRMTcz9x3L3oDzM8  haideti sa va arat cum se prezinta in luna mai 2020 zona pe care A7 o va intepa si supratraversa in nordul Focsaniului, polul de dezvoltare de acolo.
- filmarea incepe la 100m de E85 (Petrom centura Focsani), mergand pe DJ204E, in directia centura - Petresti -   https://goo.gl/maps/9kkU4tdCqJvVEhBk6
- A7 va suupratraversa acest drum la min. 1.15, la foarte mica distanta de ultima casa construita
- ramane intrebarea, de ce naiba A7 poate intepa acest loc, poate produce poluare aici, dar nu poate trece pe traseul drept, prin acel maaare camp? Trebuie aflat neaparat numele celor care detin terenuri pe traseul cocoasei si investigat mai departe, caci alta explicatie nu e. Sau pur si simplu poate fi Oprisan care a batut cu pumnul in masa, pe aici nu se trece!



usus

#4171
Mulțumim de efort.
La fel se vede și pe sentinel hub ca sunt cel puțin 2 zone pe unde se poate trece cu autostradă langa Focsani fara sa se atingă de nici o casa. M-am uitat pe propunere și în toata Vrancea se merge serpuit cu toate că ar exista și variante sa fie mai liniară.
Teoria mea este că trebuie să treacă pe niște parcele unde cineva trebuie să își umple buzunarele cu bani din exproprieri adică bani publici de la statul Roman.

Verificați și voi:
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=45.69686499280205&lng=27.22301242989488&zoom=13&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=20&gain=1.0&gamma=1.0&time=2019-11-01%7C2020-05-30&atmFilter=&showDates=false


PS. Nici autostradă de centura a Bucureștiul nu este atât de șerpuia ca autostradă A7 in Vrancea. Cu toate că nu se compară densitatea de construcții.


cove_adrian

#4172
Poze facute ieri, 29.05.2020, pe teren in zona satului Trestienii de Jos. La iesire din sat, pe DC 84A,dupa biserica pe partea stanga se executau foraje geotehnice. Am stat putin ca începuse sa ploua torential. Ce e drept m-am si blocat dar dupa 20 minute de manevre am iesit. Tot ieri echipa de la CNAIR ce monitorizeaza A7 a fost la verificari in zona.
In legatura cu cocoasa de la Focsani inca se discuta. Pana in AMC 2 vor mai fi discutii. Am abordat si eu ieri problema cu planurile in fata inclusiv cu PUG avizat si nu actualul PUG neavizat.
Referitor la problemele pe care noi/MVA le-a semnalat si ma refer la nodurile Tisita si Adjud am reiterat ca e nevoie de o reconfigurarea a lor pt ca A7 sa fie accesibilă via DN 24 și respectiv DN 11A/DN 2.
Ca o opinie personala dupa ce am analizat tot traseul unde avem AMC1 finalizat cred ca de la nord de Milcov adica fix de unde incepe regiunea moldava A7 este "tratata" cu fundul adica accesibilitate defectuoasa cu noduri ineficiente. Si imi asum cele spuse!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

iiarus

Quote from: Lyvyoo on May 30, 2020, 01:39:51 AM
Trebuie aflat neaparat numele celor care detin terenuri pe traseul cocoasei si investigat mai departe, caci alta explicatie nu e.

Am aflat de la cineva numele celor doua persoane. Este vorba despre Munteanu Valentin care are o casa pe strada Suraii 100D si despre Soare Marian Nicusor care are un duplex pe strada Suraii 100G. Ambele sunt pe strada Suraii, dar nu cunosc zona si nu le pot localiza pe harta, pentru ca Google Maps nu gaseste aceasta strada. Poate ne ajuta cineva din zona sa vedem unde sunt.

paullie

Quote
Cum ieși din Focșani, pe drumul județean spre Suraia, pe partea dreaptă se formează strada Åžoseaua Surăii. Este aceeași situație ca în cazul explicat mai sus cu diferența că oamenii de aici au reușit să obțină numere de la Primăria Focșani. Unul dintre focșănenii care au casă aici ne-a spus că au reușit acest lucru în urmă cu doi ani. Atunci au trimis o solicitare către municipalitate deoarece casele erau ridicate, la fel, pe o tarla și parcelă, fără niciun număr stradal. ,,Atunci am primit o hârtie de la primărie prin care ni s-a spus că este strada Åžoseaua Surăii și avem numere de la 14 A la 14 H. Însă în continuare strada nu este la primărie.
Nu este nici la Politie nici la Primarie dar are cod postal, 620158.
https://monitoruldevrancea.ro/2015/01/09/galerie-foto-strazi-private-la-marginea-focsaniului-case-fara-numere-construite-pe-tarlale/

dr4qul4

nu se fac bani din exprorieri. Esti chiar ghinionist daca trece  autostrada peste terenul tau.
In schimb pretul terenurilor din zona nodurilor va exploda.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cove_adrian

@paullie
Ba da! Exista! Sincer beneficiarul trebuie sa tina cont de astea! Inclusiv JASPERS va avea un cuvant greu de spus! Chiar daca este punctul de vedere al proiectantului asta nu inseamna ca este si punctul de vedere al beneficiarului, in speta CNAIR chiar daca a fost validata AMC faza 1! Si pana la urma CNAIR lucreaza in slujba si interesul societatii civile si al omului de rand!
Referitor la "scoaterea" din ROSCI si ROSPA precizez ca ariile protejate sunt protejate de conventii nationale si internationale. Ele nu cred ca pot fi modificate(cel putin nu in minus). Nu insist cat de prost si necorelat cu documentatiile de urbanism au fost delimitate. Au fost delimitate destul de sumar si rapid. Insa asta e o alta discutie! Pentru a putea construi in Natura 2000 trebuie sa respectam legislatia in vigoare si implicit OUG 57/2007. Pentru ca impactul sa fie minimizat e nevoie de respectarea conditiilor din Planul de Management (daca exista). In caz contrar in cadrul avizarii de mediu si a documentatiei SEA (Studiu de Evaluare Adecvata) se realizeaza un Memoriu Tehnic justificativ. In cadrul SEA se va analiza daca autostrada "atinge" habitatul/habitatele prioritare, zona de reproductie, zonele de cuibarit etc. etc. Si daca da, care este impactul! Este semnificativ sau minim? Sunt etape normale care se realizeaza in cadrul obtinerii Acordului de Mediu. Tine de proiectant si beneficiar sa-si sustina proiectul in cadrul etapei de obtinere a acordului de mediu.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

Raducu Popa

Pod Bistrita 01.06.2020
Am vrut sa filmez mai mult, dar vantul a fost cam puternic azi, am reusit sa vad doar podul.

TibiV

+1
:cheers:

Wow!!
Binder pana aproape de culee? Sau e e doar stratul de baza?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Wow.. Azi chiar a batut vantul (se vede si in video cum se apleaca "papurisul"), a si plouat in cateva reprize.. Multumim pt efort  :cheers:
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

voicul

In video nu se vede ca bate vantul (imaginea nu e miscata), deci e clar ca mana producatorului a facut diferenta!  :D

adysaky

Referitor la "cocoasa" de la Focsani motivata de autoritatile locale prin planurile de dezvoltare ale orasului, le propun sa ne uitam la un exemplu cum planifica Frankfurt am Main sa se extinda la est si vest de autostrada A5 (tangentiala vest).
Sunt puse in dezbatere publica 7 concepte in Frankfurt de extindere a orasului la est si vest de A5, noile cartiere fiind destul de aproape de A5.
Sigur ca se propun in fiecare concept solutii adecvate de atenuare a poluarii fonice generate de A5.
Daca in Frankfurt se extinde orasul langa o autostrada, la Focsani vorbim de campuri goale la distanta rezonabila de oras, deci argumentele pentru cocoasa aia nu stau in picioare.

https://www.ffm.de/frankfurt/de/flexPrjList/53541

voicul

E bine ca se mentine presiune pe aceasta tema.

,,Cocoașa de la Focșani": Cum a ajuns un ocol inutil al traseului autostrăzii spre Moldova motiv de contre între Compania de Drumuri, societatea civilă și autoritățile locale

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24031140-cocoasa-focsani-autostrada-a7-traseu-moldova-cnair-pro-infrastructura.htm

AlexxC

Fraza asta m-a facut sa zambesc,in special ultima propozitie:
,,Au fost discuții și la ei, au fost discuții și la noi. Au venit inclusiv aici și primarul, și arhitectul șef. Am prezentat opiniile și ca reprezentant CNAIR, și ca șofer. Dânșii insistă pe varianta aceea ocolitoare. Vom ajunge la un consens până la urmă. Va trebui să mai avem o întâlnire cu toate datele pe masă și să tranșăm situația astfel încât să fie și ei de acord. Eu cred că se poate, mai ales că ei au un PUG în lucru, nu e deja avizat. Și PUG-ul ăla va trebui să vină la noi să-l aprobăm și noi", spune directorul din CNAIR.

Contrele astea par a fi o negociere pe sub masa...cei din Vrancea stiu ca se poate trece peste ei si cel mai probabil profita de situatie pentru a obtine alte beneficii ex: dublare centura actuala,pasaje,reabilitari...poate chiar prioritizarea DX Focsani-Braila.
Este din pacate doar o practica uzuala a autoritatilor locale.

fubu

Nod Tisita - eu din desene inteleg ca traficul dinspre Tecuci (Albita) spre Focsani (Bucuresti) o sa stea la bariera posibil blocand si giratoriu, propunerea MVA nu rezolva aspectul, inteleg eu gresit?