News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

alecu26

Pai și genunchiul?  Cum rămâne cu genunchiul?  Nu pot sa-mi scot din cap imaginea ca au fost declarați câștigători după o vizita în Turcia. ( dar mă consolez la gândul ca totuși în final a fost făcută Atribuire prin instanțe judecătorești după mai multe runde).
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

#721
@Alecu, hai sa fim seriosi: povestea cu genunchiul este inventata. Nu are nici o legatura cu realitatea. Pe langa faptul ca s-a castigat prin instante judecatoresti, dupa N runde (intr-un moment in care PM nu avea nici o putere sa influenteze judecatorii).
Si au castigat de pe locul 3 cu 66%. Primul loc oferise 50% (SA&PE)  iar al doilea spre 60% (PACO).
Oferta turcilor a fost doar putin mai buna ca a lui Strabag si OHL, ceea ce imi da sperante ca se poate face cu acesti bani, probabil la limita.
Dar le va lua destul timp pana isi vor gasi subcontratori si li se vor pune multe bete in roate.
Posibil sa astepte si licitatia pentru "celalalt half", sau mai probabil, nu au primit amplasamentul. Avem un expropriat aici pe forum care ne spunea cum inca nu a primit nimic, terenul lui fiind trecut la "proprietari neidentificati" , desi urmeaza sa ii fie demolata casa, si sunt multi in aceeasi situatie.


Teoria ca a primit spaga pentru un contract "la limita" castigat in urma unei telenovele judecatoresti, mi se pare fortata. 


PS. Nu comentam partea a doua din acuzatii pentru ca acolo (KMG) se schimba sumele datele problemei
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Allex

Nu cred ca au cum sa liciteze celalalt half pana nu se ridica terasamentul si i se face receptia.

Iar legat de utilaje, cred ca sunt in teren, camioane cu material si astazi am vazut. Cu cele doua conpactoare din organizarea de santier chiar nu au ce sa faca acum. Probabil mai cauta subcontractori, deocamdata am vazut doar camioane rosii cu nr de inmatriculare BC XX MUV.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Quote from: ciachi on July 14, 2016, 10:38:34 AM
salut sunt ciachi .....urmaresc acest forum din 2013 si astazi este prima mea postere pe forum....sunt citeva poze pe care le-am facut pe centura ocolitoare a bacaului dar nu stiu cum sa le incarc pe sait.....

Vezi aici
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ciachi

#724

ciachi

#725







ciachi

pe intreaga portiune de santier dintre DN11 bacau-brasov si DC119 bacau-sarata sunt excavate gropile aferente descarcarii arheologice

alecu26

Deci cel puțin o luna nu au cum sa miște nimic. Chiar și pe zonele unde nu se descoperă arheologie.
Drumurile noastre POATE;

Allex

S-a recoltat "papusoiul" in zona in care se actioneaza. Poza facuta cu telefonul de pe DJ119 vedere spre DN2. Si in spate, spre DN11 era la fel, recoltat plus gropi arheologice dar soarele nu m-a lasat sa pozez.

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

pasadia

Imi e frica ca bucata asta de vest din centura Bacau (DN2 - DN11) nu va fi de mare ajutor pentru nimeni. Traficul de pe DN11 dinspre Brasov si Onesti spre Bacau, Iasi, Suceava, Vaslui probabil ca va prefera actuala ruta prin centrul orasului, mult mai scurta de cand s-a deschis pasajul subteran pe sub CF (zilele trecute am traversat Bacaul dinspre BV spre IS in mai putin de 10 minute, un timp mult mai scurt decat acum multi ani cand trebuia sa cobor spre sud pana aproape de aeroport).
Iar pe viitor, dupa ce se va construi si bucata dintre Adjud si Bacau a DX7/A7, probabil ca acelasi trafic va alege DN11A Onesti - Adjud, urmand ca de acolo sa mearga in liniste spre destinatia lor (nu de alta dar Onesti - Bacau ramane un drum oribil - sat unul dupa altul, carute si oameni pe carosabil, mult prea multe viraje chiar si in campia Tazlaului, etc...).

Singurul beneficiu pe care il vad pentru acest tronson este ca permite acces spre zonele industriale existente si potentiale de pe partea SV a Bacaului. Dar acestea ar cam trebui sa creasca caci deocamdata sunt cam inexistente - si spatiu pentru parcuri greenfield exista acolo, cu acces rapid si dinspre oras, si dinspre aeroport, si dinspre satele din jur care ar putea furniza forta de munca. Nu stiu insa care e statul juridic al terenurilor si care e capaciteatea APL-urilor de a genera parcuri industriale.

cezar.ionescu

Ieri am traversat Bacaul dinspre Bucuresti spre Roman. Jale cu traficul. Fix la intrare este un mare semafor pe 3 ture unde se sta la greu.
In rest semafoare din plin unde la fel se sta la greu. Normal, tot traficul auto mic de pe DN2 trece orin oras.
Sincer nu stiu de ce s-a mers pe varianta cu half-profile la centura in executie avand in vedere dimensiunea traficului actual. Parerea mea este ca centura viitoare se va bloca destul de usor cand traficul de tranzit va fi deviat pe acolo.

Totusi nu vorbim de niste costuri astronomice si/sau relief dificil [e vorba de lunca Siretului] a.i. sa nu se poata face o centura cu 2 benzi pe sens din prima. O sa o faca pe asta cu chiu cu vai in N ani si cand o sa fie gata o sa avem un fel de centura Ploiesti [inainte de upgrade] reloaded. Ce-i drept macar vor fi intersectiile denivelate.

Va dati seama ca in ritmul asta o centura full-profile va fi gata in 2030 or so...vorba cuiva o sa posteze despre ea copii nostri. Jucam in liga mica [sau mai degraba micro] pe partea de infrastructura si persistam in subdezvoltare. Chiar nu avem bani sa sustinem un full profile la Bacau?

ovideatza

Nu poate fi vorba de bani la acest moment. E vorba de dorinta de a face ceva + competenta de a face intr-un interval normal. Acea centura trebuia sa fie gata la acest moment, pe vechiul exercitiu, din banii pierduti. Si acum ne puteam pune problema full/half profile, daca sa o definitivam sau nu.

medicul de garda

Ironia este ca centura Bacau va fi construita cu terasamentul pentru full-profile, singurul lucru care lipseste pentru a o deschide pe ambele sensuri este stratul asfaltic. Ceea ce se poate rezolva rapid, doar sa aiba peste ce sa asfalteze, sa ii dea odata bice Eko Insaat... Ce sa-i faci, este consecinta amanarii cu un deceniu a unui proiect facut pentru alte perspective.
Trust me, I'm an east-european doctor!

Allex

Quote from: medicul de garda on July 22, 2016, 08:25:33 PM
Ironia este ca centura Bacau va fi construita cu terasamentul pentru full-profile, singurul lucru care lipseste pentru a o deschide pe ambele sensuri este stratul asfaltic.
...

Nu cred ca EKO va construi si lucrarile de arta pentru celalat sens (poduri/podete). Si ma gandesc in mod special la podul peste Bistrita, unde vor avea cel mai mult de munca. Terasamentul il vor ridica pentru ambele sensuri pentru ca nu au cum sa faca doar jumate, e logic.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

medicul de garda

Lucrarile mari de arta se vor construi alta data, e adevarat.

Dar de ce e logic sa faca neaparat terasamentul la dublu? Ce, la Brasov nu s-a facut doar prima jumate intre DN11 si DN13? Ca altfel il dublau instantaneu, in 2-3 luni. Noroc ca au avut proiectantii prezenta de spirit ca sa faca infrastructura pasajelor la dublu din start, foarte buna miscare pentru viitor. Presupun ca si la Bacau se va face ceva asemenator la anumite structuri?
Trust me, I'm an east-european doctor!