News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

carutasul

păi şi cum se montează? Mai trebuie turnat un segment de pilon sau sunt gata?

user201

Mie nu îmi pare ok "piciorul" de pod de mai jos, având în vedere că cineva a scris că nu au forat nimic ca fundații la "picioarele" de pod. Sper să nu fie un fel de Manole SRL.

alinuttt

E deviat Sebeșul, cred că după ce e gata pila îl pun între ele ca să nu fie problemă. Oricum, interesant că nu au forat nici măcar pentru acele pile.

user201

Înțeleg că se reface, dar ce nu îmi place este betonul acela prăbușit în râu de la baza piciorului, se și vede că a rămas doar pământ în partea dreaptă a capturii de ecran și faptul că privind alte filmări ale lui Alin se observă o oarecare eroziune și dacă ea continuă și nu există o fundație adâncă eu nu sunt prea optimist, dar în altă ordine de idei, sunt specialiști acolo, deci să avem încredere, nu?

Aiud.dan

#18709
Acel picior de pod e mult la adincime decit nivelul apei  si are un radier armat mai mare ca suprafata la baza lui decit se vede in exterior, o sa tina sigur, dar parerea mea ,trebuiau la acele picioare de pod de pe malurile riului si din albie sa se faca piloti forati,era cu mult mai rezistent,oricum debitul e mic, creste doar cind deverseaza de la barajul de la Oasa.

horatiu.cosma

Cică e un balast foarte solid terenul din zonă și de aceea au mers pe soluția fundațiilor directe și nu cu piloți forați.

adyneamtu

Evolutia intr-un an in ritmul Pizzarotti. Capturi luate din filmarile lui AlinC.


neobluenet

Quote from: carutasul on May 29, 2020, 10:54:41 PM
păi şi cum se montează? Mai trebuie turnat un segment de pilon sau sunt gata?
La pilele respective inca mai este de lucru, banuiesc ca urmeaza sa toarne o parte de beton iar partea metalica va fi inglobata in faza finala a pilei. De exemplu pe lotul 2, la podurile peste Mures, grinzile au fost puse pe pilele dinspre apa, apoi s-a cofrat in jurul lor si s-a turnat beton. Aici grinda nu va fi inconjurata de beton, ci o alta parte metalica pe care se va sprijini grinda. Pe lotul 2 sunt 2 pile pe sens, pentru fiecare metalica, aici e doar una. Asa, cei la Pizzaroti au facut acelasi tip de piloti si de pila pana la un anumit punct.

Pe partea dinspre Turda nu s-a lucrat din cauza firelor de curent, iar in partea cealalta probabil e vorba de lene. Avand in vedere blocajul cu stalpii de acolo, ar trebui sa lucreze la tot ce se poate pentru a le ramane cat mai putin cand se vor rezolva problemele. Macar s-au apucat serios de armat si cofrat segmentele pe care sunt grinzi. Banuiesc ca deschiderea lipsa este pentru accesul macaralei care va ridica partea metalica.

AlinC

ST2, nodul rutier Teius si partea de jos a orasului:


AlinC

ST2 - au mutat finisoarele pentru balast stabilizat dincolo de Beldiu:


AlinC

ST2, podul peste raul Mures de la Sancrai:


alinuttt

Și iată că a revenit Marcu pe ST2.
Vestea cea mai bună e că se lucrează la relocarea stâlpilor de tensiune de la Teiuș.

Stefan01

#18717
Va mai aduceti aminte de vestitul "camp cu maci" de pe A10 ? Colegul "lupualb" a facut o poza de senzatie postand-o aici.

Poza de acum 4 ani


Poze cu aceeasi zona, la 4 ani distanta. Pozele sunt capturi din ultima filmare a lui AlinC caruia ii multumesc inca o data pentru stirile proaspete aduse !  :cheers: In imaginile de mai jos se vad cum in departare au crescut macii pe rambleul autostrazii nefinalizate.





Da, au trecut 4 ani de la poza initiala si autostrada nu este finalizata ! Este o bataie de joc ! Culmea e ca mai trebuie sa asteptam 1 an !  :bash:
M-as bucura ca presa sa mai publice articole despre cum au evoluat lucrarile pe "autostrada macilor" si cat timp a trecut de cand celebra denumire a fost data.

AlinC

ST2, podul peste raul Mure de la Radesti:


voicul

Cam pustiu la Radesti.
Sa speram ca ramane totusi Retter si termina ce a inceput.