News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Cantitățile de asfalt turnate pe lot 2 in ultimele zile:

,, Vineri - 1.146 tone,
Sâmbăta - 850 tone,
Luni - 980 tone,
Marți ( până la ora18⁰⁰) - 631 tone.
Acestea sunt cantitățile de asfalt așternute de anteprenor pe lotul 2 a autostrăzi Sebeș-Turda

#transparență
#CNAIR
#autostradaSebeșTurda "

Sursa: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2538192469774150&id=1555709434689130

Stefan01

Stie cineva ce cantitate de asfalt (conform tipului de asfalt turnat de Aktor in aceasta perioada) intra pentru 1 metru de autostrada / 1 sens (2 benzi pe sens + banda de urgenta) ?

florin74

#18452
Pe tot lotul undeva la 290.000 tone mixtura asfaltic Ținând cont ca sunt 3 straturi, și asta are grosimea cea mai mare cred ca 120.000 tone pt primul strat, ce pun acum. . Trebuie sa crească ritmul, la minim 2000 tone pe zi ar fi bine sa ajunga. Sper sa dea drumul cât mai repede și la a doua stație.

elphax

#18453
circa 90-100 kg pe metru patrat , latimea parca este de 22 metri ((1+3+7)*2). deci cam o tona pe sens sau 2 tone un metru liniar de autostrada ?

editat: am gasit cca 2200 kg la metru cub de asfalt, asta inseamna 220 kg la un metru patrat 10 grosime cm, deci mai mult decat dublu fata de cat am zis initial - aproape 5 tone un metru liniar de autostrada !

Earthchild

Lămuriți-mă și pe mine, când finisorul așterne balastul stabilizat sau asfaltul, merge în tandem perfect cu basculanta care îl alimentează sau o împinge pur și simplu?
Și se folosesc aceleași finisoare pentru balast stabilizat și pentru asfalt?

Ionut

Din ce stiu eu, merg in tandem.
Da, finisorul asterne și balast stabilizat și asfalt.

laszlo.robert

Finosoru împinge basculanta,trebuie să ți camionul usor frânat ,dacă nu forța gravitationala a asfaltului te împinge inainte si te îndepărtează de finosor si atunci este "bai mare " că asfaltul în loc să ajungă în cuva finisorului cade în fața acestuia pe balastul stabilizat sau pe straturile de asfalt anterior așternut. In acelaș timp frânarea nu trebuie să fie excesivă ca  să nu blocheze înaintarea finisorului.

AlinC

ST1, Oarda, pod Mures, Alba Iulia Sud. A plouat astazi:


Earthchild

Deci există contact între finisor și basculantă. Trebuia să fie prea "artiști" șoferii ca să meargă în tandem la centimetri cu finisorul... Și să omoare ambreiajul.
Sunt curios cum arată punctul de contact dintre basculantă și finisor.

pentium10

vezi aici la inceput de filmare

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Nu cred ca mai exista cutie manuala, deci ambreaj, chiar si la camioanele de la noi.
O pui in D si dupa o tii din frana.
Desi eu cred ca o pun in N si o lasa sa mearga impisa de finisor. Da inteleg de gravitatie, dar gravitatia apare in functie de cat de tare se ridica bena.

AlinC

ST2, asfaltari in zona Santimbru:


Earthchild

Exact cum bănuiam, un roller în contact cu roțile din spate.
Mulțumesc, @pentium10.

ciprebbe

Ma tot intreb de ceva vreme, uitandu-ma la filmarile dese de la Alba Sud, unde se scurge apa din interiorul nodului, mai ales din interiorul zonei rotunde? Tot caut un podet, o gaura, un tub.... nimic.
Stie cineva sau a vazut cineva unde merge apa din santuri?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Daniel_I

#18464
Ciprebbe, aici e o gaura (podet metalic galvanizat), cealalta o mai caut :)
On The Road