Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paulmare

AlinC multumim pentru efort - dumneavoastra chiar meritati sa fi avut alt constructor si alt beneficiar pe lotul asta :)

AlinC

ST1, intre podul peste Ampoi - DJ 107:


SeikonDS

Nu pot sa cred ca inca nu sa rezolvat problema cu stalpu de inalta tensiune ,  e chiar penibil ce se intampla.

Dominik

Pai sa hidroizoleze si podul peste raul Ampoi, daca tot asfalteaza in zona...isi iau de-o grija  :)
You're in Steelers Country

johnny348

#18424
Trec lunile una dupa alta si nimic nu se misca la relocarea stalpilor ... astia chiar sunt incompetenti sau ii doare la basca...au motiv s-o mai lungeasca. Si eu care credeam ca langa Ikebana are omul ceva culturi, griu etc...nu e nimic ..e iarba. Nu au voie sa calce iarba?

SorinMS

La nodul Alba Iulia Sud, bretelele către și dinspre Sebeș arată mult mai bine decât cele către și dinspre Alba Iulia Nord. Oare se gândesc italienii să deschidă parțial lotul 1, între Sebeș și Alba Iulia Sud ? Nu cred că ar fi imposibil.

luc

#18426
^Dacă e proprietate privată, și din câte știu este, nu, nu au voie sa calce nici măcar iarba! Incompetența și fuga de răspundere nu trebuie să fie motiv de ilegalitate!
Și-au asumat termenul de 2 săptămâni de emitere HG de expropriere, încă sunt în termen.

cri123

Știe cineva de ce e mai îngustă partea dinspre Alba Iulia a acelei supratraversări (de la Alba Nord) decât podul metalic în sine și decât partea dinspre Teiuș? Se vede cum se îngustează spațiul dintre zidurile de beton.

Vor să facă ceva pasaj pietonal pe acea parte (înspre deal) și ceva scară de urcare pe lângă zid?

bdragos2

Din care zi de luni a anului 2020 sau 2021 spuneau cei de la CNAIR ca se apuca de mutat gunoiul?  ???

vasile.silion

@cri123, eu am înțeles dintr-o discuție mai veche aici, că s-au ridicat așa zidurile alea dinspre Alba Iulia ale pasajului din cauza felului cum s-a făcut exproprierea terenului de lângă (adică nu s-a expropriat suficient), deși mi se pare o idee aberantă a celor ce au hotărât astfel... Lățimea pasajului va fi peste tot aceeași, dar în locul respectiv pasajul va fi prevăzut cu un fel de platformă exterioară (îmi închipui ca o terasă, o șosea cu balcon, de aia zic că mi se pare anormal să faci un astfel de proiect și să te consideri om serios...)
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

ovicor

#18430
Johnny348 - Accesul la stalp trebuie asigurat nu doar la montarea lui, ci si ulterior, pentru revizii si interventii accidentale. Si nu se modifica doar amplasamentul stalpilor, ci si culoarul de siguranta, de sub si din apropierea conductoarelor. Accesul trebuie asigurat si in culoar, pe toata durata de exploatare. Plus ca in culoar, proprietarii de terenuri au restrangeri de constructii, vegetatie inalta, pomii fructiferi vor fi agresati, necesitand periodic toaletare. Sunt situatii cand se impune coborarea la sol a conductorului, atunci vezi cum se umple frigiderul lucratorilor! Etc. nu mai dezvolt.

johnny348

#18431
Nu te contrazic...sunt insa situatii in care s-a ingradit sub linia de inalta tensiune (vezi chiar exemplul de langa stalp..serele Ikebana)

Ionutcatalin

Ca tot veni vorba de culoar si de restrangeri de constructii in zona culoarului, chiar fain s-au construit acele sere exact sub linie, oare au si autorizatie de construire?



Powered by API/PUM imgur uploader

perfidus

Intreb si eu poate stie cineva, astia ce pocnitoare de proiect au pentru scurgerea apelor de pe dealul din dreapta si de pe corpul autostrazi? Ce urmeaza sa faca acolo si de ce e lasat acum in halul asta? Vin ploile din mai iunie si pot sa faca multe stricaciuni. Am exemplificat cu o imagine mai veche din filmarile lui AlinC:



Trebuie facute ceva bazine de retentie sau e vreun parau ce trebuie folosit ca emisar?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AlinC