News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^^
Zi-le la aktori că proiectul ăla în care nu au prins bazinul de colectare e făcut de ei. Și le mai poți spune că lucrările par a fi făcute de niște amatori, nu de niște drumari (beton crăpat, murdar, cu super multe imperfecțiuni). Cu siguranță că e și vina CNAIR că a pus la dispoziție un SF de toată jena, dar un drumar adevărat făcea proiectul tehnic cu cel de scurgere al apelor inclus brici, cerând ulterior banii pentru lucrările suplimentare. Ei au luat rahatul CNAIR, i-au pus o fundiță, i-au construit statuie și acum se plâng că apa nu curge cum trebuie.

pasadia

Si am o banuiala ca acum constructia unui bazin e conditionata de expropieri suplimentare (caci no, amprenta bazinului probabil va iesi din culoarul expropiat).

Cetatean

Lucrarile par facute de amatori pentru ca practic sunt facute de o firma care a adus niste oameni sa toarne beton intr-o gaura, nu sa faca santuri. E o diferenta intre a turna beton la mc si a face santuri la m.
Cred ca toata lumea trebuie sa inteleaga ce aceste firme "mari" nu au angajati prea multi. Ele subcontracteaza tot si prin asta sa intelegeti ca si pretul 'oferit' este mic,implicit calitatea lucrarilor.
Pizzarotti si Aktor au manageri, cativa sefi si in rest treaba este facuta de firme romanesti. Sirul poate incepe de la Deme si se termina cu o mica firma locala din Alba care are 5 angajati.
Ei se asteapta sa gaseasca firme specializate pe anumite lucrari...cum sunt la 'ei'.
Lucrarile arata jalnic!

gruiarew

Nu știu dacă-s doar amatori sau pur și simplu rău intenționați. Uitându-mă la poze nu văd altceva decât gunoi, mizerie și organizare de parcă a trecut o turmă de mistreți pe acolo...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alinuttt

#17869
Așa cum onor CNAIR a știut să se lege de toate nimicurile pe alte loturi ca să amâne momentul recepției, sâ facă bine să procedeze la fel și cu aktorii și pizzaorttii de cele două loturi, până când vor ecologiza totul frumos.
De Pizza am cam scăpat după contractul ăsta, dar baiul e că grecii au mai prins o grămadă de contracte mari și îi vom avea mult timp de acum înainte ca factori de stres!
Sper din toată inima să fie altfel pe CF Sighișoara-Brașov și să-și mai spele din păcate, că în proiectele unde sunt majoritari nu mai am speranțe.

Cetatean

https://i.imgur.com/UmOh8gz.jpg

Stiti cati oameni au semnat BUN pentru santurile alea "ingropate"? minim 5. Sef santier, rte, topo, diriginte, calitate. Stiu ca nu e farmacie un santier,dar la astia e degringolada. 
Se vede clar lipsa de experienta, de viziune, de santiert, de ce vreti voi. Astea se executa cu planse si detalii in fata, nu cu doza de bere si pachetu de tigari pe bord. Cand s-a facut sapatura pentru sant, trebuia reprofilat si mini taluzul ala pana in zidul de sprijin si pe partea opusa, macar la o panta 1:1. De ce? pentru ca acuma o sa mai vina inca o data ca berbecii sa il aranjeze si o sa bage pamant la greu in sant. Care o sa fie scos manuela.
Asa mai bine ii dadeau cu 10 lei in plus la metru de sapatura la ala de le-o zgarmanat pe acolo si faceau treaba buna. A, stai ca astia au utilajele la ora...

ddfab

fiindca se tot intrebau colegii daca este suficient gabarit la podul peste autostrada de la Lancram... am dat o tura prin acea gaura...











ddfab

a ca pana la urma, va fi... judecand dupa inscriptia de pe culee...





ddfab

si magistrala de apa...






nu am gasit nimic in zona care sa sape sub pod... pare cam parasita zona... si-au facut un drum de acces pe sub pod si peste acele conducte de apa si mai vedem cand vor face ceva...

Daniel_I

#17874
In zona fotografiata de ddfab, astazi era un excavator care lucra la panta taluzului. Intr-adevar slaba miscare, in schimb se apropie de finalizarea elevatiilor din nodul Sebes de pe breteaua de viteza Sibiu Alba care trece peste raul Sebes. Incet, incet foarte incet inainteaza
On The Road

AlinC

ST1, balast stabilizat intre Oarda si Limba:


prd.marius


carutasul

la baza podului peste mureș a apărut "ceva". Nu îmi dau seama dacă au adus umplutură sau mai e și ceva de construit acolo dar dacă s-ar apuca de umplut și golul ăsta parcă m-aș simți mai bine :)  Văd că în schimb la fam Lăncrănjan au luat o pauză; nu îmi e clar, merg cu gabioanele până sus sau de la nivelul ăsta fac terasament normal?

voicul

Ca de obicei +1 AlinC -1 Pizza guys.

In ciuda lucreaza. Mai rau de atat nu este decat la Straco.

gdo

#17879
"60% sanse de deschidere pt acest an pe Sebes - Turda"....conform doamnei Ioniță
si deasemenea doamna nu prea pare sa stie de deschiderea pe bretelele scurte la nodul Sebes...
:bash: :bash: :bash:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=745&v=m39FBDduaOE&feature=emb_title