Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

bdragos2

Sa ma ierte Dumnezeu, dar e santier de autostrada sau drum comunal? cu 3 utilaje la asternerea balastului si inca 3 basculante + 2 excavatoare spera sa termine? asta e deja nesimtire crasa.

TibiV

Gresit!

NU e nesimtire "crasa".
Este nesimtire "standard" a "pizza boys"...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Cum se poate/va debloca problema la Oarda?


Stefan01

#17838
Pizzarotti, in ultima videoconferinta dintre CNAIR si constructori, si-a asumat termenul de 30 noiembrie. Eu unul am pierdut numaratoarea acestor asumari de termene ce nu reflecta realitatea din teren.   :gaah: Priviti aici intre 26:24 si 26:45. Poate ca acesta e ritmul pe care ei il considera normal :sleep: pentru incadrarea in ultimul termen asumat.

Apropo ... Acum 2 saptamani, in cadrul aceleiasi videoconferinte, ministrul transporturilor spunea (in intervalul 28:31 si 29:31) ca "transeaza aceasta poveste" a relocarii liniei de 110 kV in urmatoarea zi. S-a transat ? S-a ajuns la o solutie pentru relocarea linie ?

La groapa de gunoi se lucreaza ??

+ 1 AlinC  :cheers:

Ionut

La Oarda se lucreaza in doua schimburi? :troll:

florin74

Da, in doua schimburi de 4 ore.... Sau de 2 ore fiecare ..  :gaah:

alinuttt

Și totuși, la Oarda cum au de gând să lucreze? O săptămână da și 3 pauză?

bbogdan8

Despre cat de amatori sunt cei de la CNAIR am tot citit aici pe forum, insa nu imi imaginam niciodata sa asist personal la un episod care sa ma convinga si mai mult de acest aspect. Insa episodul a venit tocmai astazi, cand am fost chemat sa asist la o discutie intre reprezentantii Aktor si o persoana juridica care are de suferit de pe urma "profesionalismului" cu care CNAIR a gestionat proiectul autostrazii. Pe scurt, in zona https://www.google.ro/maps/@46.12465,23.6209282,461m/data=!3m1!1e3 ( in cazul unei ploi mai puternice) , apa de pe deal se scurge si inunda ce prinde la baza dealului, deoarece nu exista un proiect pentru scurgerea acestor ape. Nu exista un proiect serios, fiindca pe hartie totul pare perfect. Daca reprezentantii Aktor au inteles rapid situatia si s-au aratat foarte deschisi in a gasi o solutie, nu acelasi lucru poate fi spus si de CNAIR care a aruncat vina pe cei de la Aktor ( desi proiectul nu a fost facut de ei ). Maine urmeaza sa vina pe teren si proiectantul celor de la Aktor si sper eu, si cineva de la CNAIR pentru a gasi o solutie care sa si functioneze. Insa probleme de genul sunt convins ca sunt pe tot lotul( si nu doar pe lotul 2), fiindca proiectele facute in birou la Bucuresti, de catre angaati plictisiti , nu pot fi puse in practica si in teren.
Si o mica poza facuta in graba cu inceputul lotului 2



Powered by API/PUM imgur uploader

AlinC


AlinC

ST2, balast stabilizat zona Sintimbru:


danutzu_1069

La Alba Iulia Nord, nu pot sa nu remarc acel compactor care se misca cu talent la pasaj (DN)... Pentru mine asta inseamna ca pregateste terenul pentru o mare macara.... Mare macara care poate face doar un singur lucru: sa ridice tablierul...

pasadia

@bbogdan8 nu îmi e clar dacă am înțeles exact care e întreaga problema, dar cinstit vorbind proiectul tehnic e al celor de la AKTOR, nu al CNAIR. Deci sunt șanse mari că problema sa fie de la ei, cat timp vorbim de partea de gestionare a apelor pluviale afectate de construcția autostrăzii.

ciprebbe

Se repeta episodul de la Gilau cu apele.....
Asta patesti daca BETONEZI peste tot santurile iti creste debitul si viteza apei. Ai toate sansele sa iti bubuie undeva la 200-300m de lucrare si acolo nu mai poti sa urli la Aktor ( sau UMB la Gilau) desi e clara cauza.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

reed

#17848
La nodul Alba Iulia nenea Ion,fierar betonistul e in carantina,nu va face-ti griji,revine curand :D la fel si Dorel de la relocare LEA,Doamne parca facem pod peste Atlantic...dezolant.

carutasul

Ce mă distrează e că probabil vor trebui să îi dea o primă: văd că așa cum se mișcă, pilele se ridică, podul se va ridica destul de curând, așa că nea Ion, care nu a terminat podul peste Mureș va avea de terminat viaductul de la Alba Iulia Nord, viaductul peste Sebeș, podul pentru DN1 și încă niște bretele peste A1. Cam de 4 ori mai mult, poate peste  :)