News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

#16590
1. Stapii sunt sus dar cablurile de tensiune tot pe vechiul traseu sunt.
2. Nu o mai tot dati cu dechideri partiale pentru anul viitor.... Ma dispera asta....Horatiu a detaliate destul de clar ce mai este de facut...Fac astia intr-un an tot? NU!

voicul

Mai este inca un stalp de inaltat langa CF. Dupa cred ca muta si cablurile.

Daniel_I

#16592
Era necesara relocarea cu 3 stâlpii de înaltă tensiune. Al treilea stâlp de lângă CF e un stâlp susținător de cabluri și trebuie unul întinzător. Chiar dacă sunt la 82 % progres în teren, eu cred că doar în primăvara sau vara anului 2021 reușesc să termine. Mai au de construit încă un giratoriu definitiv pe DN unde să descarce traficului A10 DN1 și urcarea DN1 pe A10 spre Turda. Giratoriul actual e provizoriu. Să nu ne amăgim, coșmarul traficului pe DN între Sebeș și Alba continuă. De Crăciunul din 2020 o să ne uităm probabil la o autostradă 95 % gata dar pe care nu vom circula din cauza nodului Alba nord.
On The Road

carutasul

De terminat evident că n-au cum. Tot așa, dacă lucrează la nodul ăsta cum au lucrat la podul de peste Mureș, chiar n-au cum să îl termine. Însă dacă se termină toate blocajele birocratice nu mai au încotro, trebuie să termine în doi ani tot, că atât era termenul. De asta mă aștept totuși să se miște mai cu talent. Am cumva impresia că în ultimele două-trei luni au rezolvat mai multe probleme decât în tot restul anului. Acum sigur, poate e doar spiritul Crăciunului, vedem :)

Daniel_I

#16594
Doar că blocajul cu groapa de gunoi de la nodul Alba Sud nu a fost rezolvat încă. Acolo măcar am fii avut o certitudine că se poate deschide parțial în 20 20 cu descărcarea traficului din nodul Alba Sud în șoseaua de centură a orașului, plus bonus 10 km de autostradă muzeu.
On The Road

carutasul

Da, e drept, nodul ăla e avansat și se poate termina repede (chiar și de către ei :) ). Mai e și problema cu fam Lăncrănjan, dar astea se pot rezolva imediat ce se deblochează ( îi mai cheamă pe Marcu trei zile și gata). Eu mă bucur că se deblochează nodul de nord  pentru că încă e vremea bună și pot lucra în iarna asta, că la terasamente oricum nu cred că pot face mare lucru.   Pe de altă parte nu știu cât de mare ar fi câștigul unei deschideri parțiale doar până la sud ( mă rog, dacă întrebi un locuitor din Lancrăm probabil are altă părere :) ) . Din păcate depinde mult de ce discuții au cu CNAIR , iar ăștia nu au nicidecum pe agendă interesul general, poate doar presiunea alegerilor ce vin să mobilizeze ministerul care să îi preseze la rândul lui pe ei... În fine, teoretic vorbind chiar și lotul doi ar fi terminabil, dar practic ne agățăm de câte un pai....

luc

^Câștigul este de cel puțin 1 oră; între Sebeș și Alba Iulia la orele de vârf traficul este bară la bară, în special din cauza podului peste Mureș, așa că orice deschidere parțială ajută, dar din păcate sunt doar dorințele noastre!!

ciprebbe

Sa fim optimisti, fara nodul Sebes, pe bretelele scurte poate fi finalizat in decembrie 2020 ( sa mai ajung si eu la o inaugurare :))  ) , doar ca , cu pizzarocanii te poti astepta la decemnrie 2021. O fi totusi an ellectoral, PNL ul are proiectul A10 la suflet si eu as paria ca vom vedea surprize la anul, poate pana la Teius dinspre Sebes (si am avea Holdea reloadet cu o coloana imensa teius-Aiud ).
It's Christmas, sa fim mai buni (optimisti).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Comparație ST1&2 la final de 2018 versus final de 2019.


















horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma