Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Europiu

:cheers: Horatiu! Dacă intervalul era de 3 luni, am fi zis toți wow! Așa... Rușine tuturor celor implicați.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

elphax

Mulțumim Horațiu,  ca  sa completez  pe colegul  Europiu,  zici  ca au lucrat  umb 3 luni  din  care 2-3 săptămâni au fost  și pe acasă....

carutasul

Problema nu ar fi însă progresul în sine, așa cum e, ci faptul că au rămas pe ambele loturi puncte critice unde e greu să crezi că ar rezolva prea curând.

adiarc

poate o lasam mai moale cu 2020
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

Crezi că schimbă ceva dacă noi sperăm sau nu? :) Eu zic doar că tehnic e posibil, dar pragmatic vorbind șansele sunt sub "marja de eroare". Totuși "datoria noastră" e să încercărcăm să maximizăm aceste șanse. Nu că am avea prea multe pârghii...

danutzu_1069

Orice este posibil....
Totul este sa fie bani, si un constructor gen UMB..

adrian sibiu

Horațiu felicitări pentru efortul depus de tine,restul sunt doar sperante deșarte 2021 posibilă finalitate a celor două loturi.Sunt cateva puncte critice in care numai UMB i ar putea salva dar asta e utopie, păcat.

adiarc

2021 este varianta optimista.....fara rezilieri la un stadiu avansat sau f avansat si fara sa crape vreun constructor,gen Iliada de pe lotul 2....dar nici cu Barilla de pe locul 1 nu imi e rusine
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adigsm

Referitor la ideea ca trebuie refacuta devierea DN pentru construirea rampelor, oare nu se gandesc sa devieze traficul de pe DN pe A10 pana fac rampele, pe traseul de mai jos (bretelele sa fie mai late ca sa permita):

Powered by API/PUM imgur uploader

Bineinteles ca trebuie ca podul peste A sa fie cu structura metalica sus pe culei. Sa ramana doar cu rampele de facut.

danutzu_1069

^Bretetelele, acolo unde se separa sensurile si pana la corpul autostrazii sunt doar de o banda, adica 3,5m (parca).
Nu ai loc de doua sensuri...

cfdp

carosabil pe bretele pt un sens 5m si platforma 9.6m. provizoriu se poate realiza un carosabil de 7m dupa care sa se realizele rigolele de acostament

horatiu.cosma

Adică să dea ceva gratis Pizzarotti statului român, să se circule pe asfaltul lor nerecepționat, pe barba lor? Nu o să o vedem pe asta. Pizzarotti o să ceară bani suplimentari (dacă nu au făcut-o deja) și pentru faptul că au dat drumul la pasajul pe DN1 peste A10 fără să îl fi recepționat CNAIR (ca să curgă garanția).

voicul



jaston

Prea multa pasuiala pt Aktor.
La cat de putin si incet au lucrat merita o reziliere de contract pe Lotul 2.