News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

perfidus

^ S-au mai împuținat carcasele de piloți depozitate lângă calea ferata. Forezele sunt 3 bucăți acum, semn ca trebuie sa termine in cele 8 zile alocate.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

elphax

pai nici nu au multe "carcase" - nu pot face mai mult de 2 structuri deodata. fierul beton e pregatit de mult, si probabil ca acum vor insista pe cei 6 stalpi noi, cat e intreruperea. apoi ii vor finaliza pe ceilalti

pbh

Cele 8 zile s-au cam dus,Mai sunt 2 zile in care nu mai au ce ridica. Cam putin, sa vedem cand va urma etapa a doua. Se vede ca s-au concentrat pe avest sector :lol:

TibiV

AlinC,
multumim pentru urmarirea zilnica a lucrarilor.
Aici chiar este potrivit.

Nu stiu daca si alti colegi au urmarit cu atentie evolutia zilnica - eu da...

Pilele 1 si 2 s-au conturat incredibil de rapid... Din pacate, cu doua pile nu se face primavara, si nu se face nici autostrada...

Iar 3 ne arata ca bratul forezei mari depasea nivelul conductoarelor electrice ale LEA....

Insa nu imi este clar deloc ce vor face la expirarea celor 8 zile... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raulbogdan23


voicul

Ce ar putea sa faca la expirarea celor 8 zile: sa mai ceara vreo 20 de zile  :lol:

Eu unul nu pricep solutia aleasa: complicata si doar temporara, cu intreruperi si ritm scazut de avans.

horatiu.cosma

Avansul cred ca e ok pentru ce si-au propus sa faca. Adica forajele pentru 4 pile si betonarea la 2 rigle. De vazut cand e etapa urmatoare de intrerupere si ce presupune ca lucrari.

Stefan01

^
+ 1 Horatiu.
Aceasta poate fi o intrebare buna de pus celor de la Pizzarotti de catre AlinC si + 1 pentru filmare.

yetiman

Nu sunt specialist, dar cred ca ridicarea celor 4 pile poate fi facuta si cu firele sub tensiune.
Iar urmatoarea intrerupere sa fie la momentul in care vor trebui sa faca urmatoarele 4 rigle.
(Armatura si cofraajele nu trebuie ridicate la mare inaltime)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

danutzu_1069

Da, cofrajele si armatura nu trebuie ridicate la mare inaltime, dar pentru asta trebuie macara.. care are si ea un brat, al carui varf trebuie sa fie mai sus decat oriectele care trebuie manevrate.

pbh

Daca retin bine, era o declaratie a italianului sef ca in septembrie este programata relocarea stalpilor. Pana atunci pot arma si turna betonul in fundatii. Altceva nu pot face fara intreruperea curentului. In orice scenariu, cat de cat optimist, nu vom vedea ridicate toate grinzile prea curand. Poate spre sfarsitul anului.
Eu astept sa vad primul metru de hidroizolatie pe podurile deja betonate. Ar fi un semn ca macar se incearca (aparent) deschiderea pana la Alba Sud, ca la nord nici o sansa - evident.
Ca veni vorba de nodul AS, au spus ca s-au gasit 2-3 solutii pentru rezolvarea gropii de gunoi. Cat mai trebuie sa joace alba-neagra cu ele ca sa ajunga la concluzia evidenta ca intre o noua licitatie pentru ecologizare si acordarea acestei lucrari italienilor in cei 10%, prima varianta este cea mai rapida.
Cel mai util ar fi ca Cuc (cat mai este in functie) sa faca publice acele grafice de lucrari de pe cele doua loturi, pe care le flutura luna trecuta, ca API sa umareasca pas cu pas respectarea lor. Visez si eu :zen:

luc

#15266
Sa ne amintim declarația dată celor de la Ziarul Unirea nu mai departe de 5 iulie:

"... Rețeaua este una foarte importantă și lucrarea trebuie făcută în mai multe etape. S-a avansat o propunere pentru a putea lucra pe o perioadă de 8-10 zile, în perioada iulie-august, cu întrerupere totală ca să ne putem comasa în zona respectivă pentru a putea realiza o parte din infrastructura podului. Se va lucra zi și noapte, pe mai multe schimburi. Concomitent se va lucra la relocarea liniei. Într-o săptămână-două vom primi un răspuns cert de la Electrica", a spus Eusebio Caretta

Ori eu nu știu sa fi lucrat noaptea în toată această perioadă. Cel puțin într-o noapte am trecut prin zona și era liniște și pace... Stil de lucru Pizzarotti!

stefan_cel_mic

In pozele de la video se vede doar un fir de la linia de inalta tensiune. Linia pare a fi dezafectata.

voicul

Probabil cablurile au fost date jos ca sa nu fie atinse/rupte de foreze.
Cand s-a oprit curentul s-au urcat niste oameni pe stalpi. Probabil ca ei au dat cablurile jos. Ma gandesc ca daca doar opreau curentul il opreau dintr-un buton, nu urcau oameni pe stalpi.

AlinC

ST1, viaduct CF Alba Iulia Nord: