News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

abcxyz

Cuc: "suntem în data de ..." (pauză, trebuie să se uite la ecranul telefonului pe care îl ține în mână, căci aparent nu știe) "13 iunie ...". Tare.

luc

#14896
Asta e stire.. Acum dacă e sa ii și credem...

https://ziarulunirea.ro/video-directorul-pizzarotti-eusebio-caretta-in-prezenta-ministrului-cuc-isi-asuma-deschiderea-circulatiei-pe-lotul-1-al-autostrazii-sebes-turda-in-decembrie-2019-cu-descarcare-partiala-a-traficul-528688/

"Directorul Pizzarotti, Eusebio Caretta, și-a asumat, joi, în prezența ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, deschiderea circulației pe lotul 1 al autostrăzii Sebeș-Turda în luna decembrie 2019, cu descărcare parțială a traficului prin nodul rutier Sebeș"



AlinC

Eusebio Caretta, despre mutarea liniilor de inalta tensiune de la nodul rutier Alba Iulia Nord:


AlinC

#14898
Declaratii ministrul Cucu si Caretta (Pizzarotti), despre deschiderea traficului prin sensurile giratorii existente la Sebes, pana la 31 decembrie 2019:



Numai prostii a intrebat lumea, atat la km 25,5, cat si in nodul rutier de la Sebes. Cred ca eu am fost singurul care am intrebat lucruri concrete legate de nodul Sebes, foraje, groapa de gunoi, deschiderea traficului etc

Edit/ la un moment dat, pe podul de la Mures se discuta de deschiderea circulatiei doar pe o cale, dar la declaratii au spus ca vor sa deschida pe ambele sensuri, cu toate nodurile rutiere terminate, cu exceptia celui de la Sebes, unde, asa cum s-a tot scris pe forum, incarcarea/descarcarea traficului ar urma sa se faca prin sensurile giratorii existente la Lancram-Sebes.

luc

Pentru ca tu cunoști realitatea din teren, restul se bazează pe ce filmezi sau ce prind din zbor... Mulțumim încă o data!

TibiV

AlinC,
+1

PS
Ma bucur ca ai revenit la vechea sigla....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pentium10

care sunt acele bretele scurte ce trebuie finalizate pt deschidere partiala?
sa le marcam pe o poza
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Singurul lucru care merita notat din declaratii, pe ST2: sub-contractorii sa fie direct platiti de CNAIR.
Asta ar fi un lucru bun si ar putea face gasirea fortei de munca mult mai usoara.

Granata06


elphax

Neaga e ca si maistrul ala din serialul HBO : "nu avea cum sa explodeze, reactorul nu a explodat!"  adica "lotul va fi in exploatare pana la finalul anului"

Dominik

You're in Steelers Country

avumit

Buna seara! Dati cu minus, ca sunt eu mataluta. Intreb: cum poate plati ministerul subcontractorul direct? La ce pret? Nu Aktor negocieaza? Poi Aktor, nu poate umfla devizul? Este legal? Poate impune astfel ministerul subcontractorii?
Pe mine m-a lasat in ceata declaratia. Multumesc anticipat celui care imi aprinde farurile de ceata.

mihaihedes

#14907
La prețul din ofertă. Fiecare obiect din deviz este cuprins în oferta financiară. Acuma că nu găsești și contractori la acel preț sau că nu poți să mai cauți și contractori mai ieftin decât ai licitat și să mai faci umpic de profit de acolo, asta e altă poveste.
Cu umflatul devizului e mai simplu acum să îl umfle decât dacă sunt combinați și subcontractări. Oricum cam totul e măsurabil in anumite limite.

Cetatean

Pai dacă CNAIR plătește direct, ce rol mai are Aktor. Doar îs pune indirecte și profit? WTF?
Nu exista asa ceva. Ăștia și-au asumat un contract baban, sa îl execute, sa curgă cu penalizări, se se mute 20 de oameni din CNAIR în șantier, consultanta sa își facă treaba etc.
E o mizerie, fiecare ieșire din asta publica.
Șantierele de autostrada de 20 km, ar trebui sa aibe pe perioada verii un minim de 500-600 oameni.
Stație de asfalt, beton și de stabilizat.
100 de camioane, 30-50 utilaje și sa bage un avans minim de 3-5% pe luna.
Și credeți-mă, se poate.
Condițiile din România sunt prea lejere și niște unii profita de asta.

luc