News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

TibiV

Nici macar o urma de inceput de relocari LEA... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Granata06

Sa fim seriosi....Aktor e varza. Poate sa aduca cel mai bun manager din lume, fara bani nu mai misti un deget pentru ca subcontractorii lucreaza cu banii inainte sau cel mult la zi, dupa tzeapa ce si-au luat-o cu asocierea lor.

ddfab

la supratraversarea CF de la Teius, nu au miscat aproape nimic de aproximativ 2 ani!!!
inaintea trecerii peste CF uzinala ( sec 20 din filmarea a 2-a), mai au de facut o relocare a conductei de apa. in curba Oiejdea, la acea relocare a aceleiasi conducte de apa,lucreaza de un an jumate si inca nu au finalizat.daca si aici se misca cu acelasi talent...vai de noi >:(
degeaba au adus nu stiu cate zeci de basculante, ca la structuri, deocamdata sunt prin cucuruz...

ddfab

in alta ordine de idei, la Paraul Iovului, la culeea supratraversarii autostrazii de catre DN1, in partea nordica , s-au apucat de sapat in jurul pilotilor forati, pentru realizarea fundatiei.



AlinC

ST1, viaduct Oarda, podurile peste Mures si Ampoi. A reaparut microbuzul de fierari: o parte sunt la Oarda iar ceilalti la Mures. A crescut iarba intre Alba Iulia Sud si podul de la Mures  :) :) :) :)


Skynick

A facut cineva calculele? Cat a durat suprabetonarea podului peste Mures? 6 luni? 8 luni?

horatiu.cosma

Țin eu socoteala. În iulie aniversăm un an, stay tunned.

Dominik

#14587
^^^
S-au impartit egal, 7 la viaductul de la Oarda si 7 la podul peste Mures.
You're in Steelers Country

carutasul

Da' și dacă se termină ultima betonieră în aceeași zi cu ultima bucată de terasament înseamnă că au un management de proiect minunat :)

Iceman

Pizzaroti si Aktor se bazează pe un singur lucru că nu li se vor rezilia contractele deoarece statul român va pierde bani pentru ambele lucrările fiind din fonduri europene pe perioada 2014-2020 fonduri alocate pentru aceste lucrari, ultimele facturi care vor fi decontate în 2022 decembrie, dacă s-ar rezilia contractele și ar apărea noi licitații toate lucrările se vor împinge după 2023 ca si finalizare si statul roman va iesi in pierdere.
Lucrand asa in ritmul asta avantajeaza constructorii ...Nasol pt noi oamenii de rand .......

adiarc

^ eu NU sunt de acord cu acest lucru...asa cum a explicat Horatiu,se pot folosii diverse metode de accelelare care ar scurta totul la cateva luni....ceea ce se intampla acum e de-a dreptul inacceptabil.Niste tepari ( aktor - cei care dau teapa unor firme subcontractoare ) si o alta firma care se crede mare companie si nu e in stare de 2 ani sa suprabetoneze un pod se pisa pe cnair si statul roman si nimeni nu face absolut nimic,.....iar eu cer rezilierea ( cu aktor - de minim 2 ani )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Iceman

Câți constructori a fost penalizat pentru că nu și au termină lucrarile la timp conform contractului in Romania?

AlinC

Eu sunt dezamagit. Chiar nu a observat nimeni ca la podul Mures au mai suprabetonat 1/2 de deschidere?  :-[

Secunda 21:


Min 2:21:


:D :D :D :D

Edit/ e suprabetonata 1/2 de deschidere care era chiar deasupra apei.

TibiV

De observat, am observat...

Dar prima intentie a fost sa te intreb daca li s-au stricat toate CIF-ele, de au betonat doar 1/2 de deschidere?...
Asta cu betonarea pe jumatati este new entry...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perded

Vineri am trecut prin Teius, directia spre Blaj si pe unde am trecut Aktor lucra, erau mai multe bascule, muncitori, chiar si cife de beton am intalnit.