Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

AlinC

La Aiud nu e niciun nod pe ST2. E pe ST3 si deja se circula prin el. Pe ST2 e un singur nod rutier, cel de la Teius. Aici e si marea problema a lotului, mai precis trecerea peste calea ferata, unde nu s-a prea facut mare lucru. In rest, pe langa alte supratraversari, mai sunt cele 2 poduri peste raul Mures, de la Radesti si Sancrai.
Teoretic, daca s-ar lucra cu o mobilizare serioasa din acest moment, lotul ar putea fi deschis circulatiei la finalul anului 2020. Dar asta e doar... teoretic!

pentium10

deci zici ca Aktor mai bine s-ar focusa pe sectiunea Alba Nord cu Teius, ca macar sa fie deschis pana la Nodul Teius A10.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

florin74

Tare greu. Podul peste CF e practic punctul critic din proiect, acolo trebuie si relocari, etc. In plus, depinde si de Pizzarotti, mai concret de microbuzul cu cei 7 fierari. :lol:
Celelalte se pot rezolva lejer pana la sfarsitul lui 2020, la terasamente chiar nu mai este mult de lucru, si vremea sa ii ajute (iar sunt anuntate ploi aproape in fiecare zi saptamana asta). Pare ca s-a deblocat si cu subcontractantul de poduri, (cel putin la podurile peste mures). Teoretic sanse mai rapide de deschidere ar fi pe Aiud -Teius.
Asteptam si ceve efecte privind schimbarea sefului Aktor pe Romania. (informatiile despre noul responsabil sunt OK, pare ca contribuit la scoaterea din rahat a proiectelor Aktor din Doha).

AkaManah

La Sancrai se ridica o grinda chiar acum.

carutasul

Dacă am fost destul de atent, în afară de podul de peste Mureș și cel peste magistrala CF, celelalte sunt aproape sau în stadiul de ridicat grinzi; cum pare evident că le vor face cu un subcontractor am speranța justificată că le vor termina repede.   

dragos76

@AlinC, ms de observație, clar că la Teiuș mă gândeam. Eu cred că acolo e mai mult de lucru (cum mai ziceau și alții, inclusiv relocări de LE) chiar decât la podurile peste Mureș.

marius_tm

o părere de nespecialist !
după părerea mea....se lucrează neîngrijit și haotic, se lucrează în foarte puține "puncte" strategice de urgență majoră, foarte puțini subcontractori la terasamente, foarte puține locuri unde se lucrează organizat, mulți șefi (mașini mici) puțini muncitori + utilaje, foarte multe utilități de relocat etc.etc.
ca să se vadă progres ar trebui
urgent !
minim încă 5 subcontractori serioși/buni + început de îndată cu relocările de utilități + începerea de ridicat grinzi, + terminare/începerea de șanțuri pentru scurgerea apelor, + balast stabilizat pe terasamentele unde-s gata/conforme etc.etc....
finalizare = indefinitely

StefanCelMare

Clip cu grinda ridicată pe lot2, pe pagina Fb a DRDP Cluj.
https://tinyurl.com/y393mpte

alexV

Ridica grinzi in doua locuri deodata? la nodul Teius si la pasajul spre Radesti?
In video, la nod Teius min 5 si ceva, aia sunt stalpi pt relocare retele electrice de tensiune mica/medie?

user201

Frumoasă filmarea și mulțumim pentru ea.
Cele 3 poduri mari care trebuiesc făcute - unul peste CF, două peste Mureș, poduri care se află oarecum în stadiu incipient, plus nodul Teiuș mă fac un pic cam sceptic că Aktor va termina complet lotul pînă la final de 2020, dar sper să mă înșel.

StefanCelMare

#14620
Trecerea peste CF este cea mai nasoală pe moment.
Este acolo o lucrare complexă, ai de la sud la nord: a. trecere CF secundară, b. nod Teiuș, c. trecere CF mare (cu relocări de rețele de electricitate ne-atacate).
Aktor ar putea termina pe final de 2020, dar ar trebui să chiar vrea asta.
E prea devreme să spunem, dar ținând cont de istoricul firmei, cel mai probabil 2021.
Și Pizzarotti e foarte posibil să intre în 2021 cu nodul A1/A10.

PS. Țineți cont că la semnare, termenul pentru tot lotul 2 era 24 de luni.
Deci dacă ar putea face Aktor 50-60% într-un an jumătate ar trebui să nici nu fie o întrebare.
Întrebarea este - vor face?
Pentru că istoricul firmei în România este mediocru spre slab.
Adăugând la asta stilul neaoș al relocărilor de utilități și al finanțărilor, iese cel mai probabil 2021.

Cristi Deme

Quote from: alexV on May 28, 2019, 01:28:58 PM
Ridica grinzi in doua locuri deodata? la nodul Teius si la pasajul spre Radesti?
In video, la nod Teius min 5 si ceva, aia sunt stalpi pt relocare retele electrice de tensiune mica/medie?
de maine se vor folosi ambele macarale , ambele pe lotul Aktor

florin74


alexV

La pasaj Sancrai si la nod Teius

adiarc

la nodul Teius s-a finalizat asternerea asfaltului pe devierea DN
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura