News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

TibiV

De structura peste CF dinspre A10 spre A1 (Deva) nu a uitat.
Este in poza asta... Este sublima dar lipseste cu desavarsire!
Nici macar niste piloti forati nu au aparut... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bogdan_Cluj

Are cineva o explicatie logica de ce lucreaza la pilonii de langa giratoriul existent de langa Lancram (o talpa de picior de viaduct deja betonata, a doua armata) cand cu acele resurse (oameni, bani, timp) puteau sa finalizeze podul de la Mures (suprabetonarea) sau sa se apuce de cel mic din Oarda, sa betoneze traversarea peste A din nodul ALba Sud, etc.
De ce lucreaza "pe langa subiect", adica nici macar nu incearca sa finalizeze portiunea dintre Sebes (bretele scurte) si Alba Sud.
Cu asfaltarile si rigolele si protectiile betonate de taluz tot inspre Alba Nord lucreaza, pe partea de Sud nu prea lucreaza.

Nu se vrea? Nu se poate?

paulmare

^ poate ca au externalizat lucrarile
si acea lucrare a luat-o subcontractorul pe care il vezi lucrand
sau antreprenorul cand termina ceea ce vezi ca lucreaza acum, poate emite o factura

StefanCelMare

Ce ziceți, învie mortul?
Lotul 2 adică.
Timid dar ceva-ceva mișcă... sper că filmarea e de anul ăsta (așa pare)!
La sursele oficiale, nimic nu m-ar mira.
https://www.facebook.com/1819247748087054/videos/1254125024745710/

voicul

Ce montaje ...

Ma uit la zilnic la filmarile pe care le face AlinC SI totusi nu m-am prins ce si cum din montajul asta! Pur si simplu i-am crezut ca daca scrie lot1 e de pe lot-ul 1 !

TibiV

#14270
Quote from: Bogdan_Cluj on April 05, 2019, 04:25:05 PM
Are cineva o explicatie logica de ce lucreaza la pilonii de langa giratoriul existent de langa Lancram (o talpa de picior de viaduct deja betonata, a doua armata) cand cu acele resurse (oameni, bani, timp) puteau sa finalizeze podul de la Mures (suprabetonarea) sau sa se apuce de cel mic din Oarda, sa betoneze traversarea peste A din nodul ALba Sud, etc.
In punctele amintite de tine NU se circula.
In giratoriul existent de langa Lancram SE CIRCULA... (ma rog mai mult se sta, este alta discutie...)

@voicul,
In postare&video scrie clar "Imagini de pe Autostrada Sebeș-Turda, Lot 1 și Lot 2"
De la jumatatea filmarii este Lotul 2...
(Cred ca la secunda 32 este podul de la Radesti...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlinC

ST1, de la sensul giratoriu provizoriu Lancram pana la podul Mures (5,7 km pe autostrada si 5 km in linie dreapta) E full HD filmarea dar o sa dureze pana o prelucreaza youtube. Oricum cele de la CNAIR si MT sunt la 720P. Am uitat sa ii dau sa filmeze pe card, dar e in 1080 filmarea:


ciprebbe

 Daca nu invie rapid (si bine) nu mai ii apuca vara cu contract....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

@AlinC, excelent testul....
Cred ca poti sa o "inveti" un traseu pe care sa il urmeze la urmatoarea filmare...
Totusi, 10 km este ceva... ca autonomie...

luc

În zona Oarda, între cele 2 viaducte, pare a fi o "vale" care nu are nici o structura pregătita, decât un podeț tehnologic de acces. Terasamentul e neatins. Știți amanunte? Merci



Powered by API/PUM imgur uploader

AlinC

Peste vale exista deja un viaduct. Zona din fotografie urmeaza sa fie umpluta cu terasament, dar tot amana sa o faca pentru ca le ingreuneaza lor accesul pe drumul tehnologic. S-a scris mai demult de lucrul asta. Acolo mai sunt 2 case care nu au fost expropriate foarte aproape de autostrada, iar daca ridica terasamentul ramane o portiune foarte ingusta pe langa ele.

Probabil o sa il ridice si acolo. Deja la culeea dinspre Sebes l-au ridicat cu circa 1,5 m.

luc

Merci de info, dar acolo pare a fi o a doua vale, la asta ma refer nu la cea mare peste  care s-a făcut deja viaductul. Se vede vegetația care urmează acel curs. Iar terasamentul ma gândesc ca îl începeau pe toată lățimea între cele doua viaducte dacă nu aveau acel obstacol.

Daniel_I

#14277
Luc are dreptate. Este a doua vale acolo, dar e mică, maxim 1M adâncime. O pot trece ușor cu un podeț metalic. Cum a specificat Alin, acolo întârzie lucrările la terasament pentru că terasamentelul va fi foarte înalt și vor fi obligați să treacă cu drumul tehnologic foarte aproape de casele de lângă autostrada. Vecinii din zonă le-au făcut reclamație pentru zgomot, se vede că au încercat să atenueze cumva zgomotul cu panourile de pal. Lucrările la terasament le vor relua când vor avea suprabetonat viaductul Oarda, pentru a avea continuitate la transportul de material pentru terasamente. Asta nu e o problemă. Problemele majore care întârzie lucrările sunt linia electrică aeriană din Alba Nord, groapa de gunoi și slaba mobilizarea pentru sezonul de lucru. Cum bine a remarct Tavi, ei își mută microbuzul cu fierari betoniști de la o structură nefinalizată la alta. În ritmul ăsta e foarte optimist termenul final 2020!
On The Road

AlinC


interesantul

Oare n-au destule cofrage de se chinuie stalp cu stalp la Nodul Nord Alba Iulia. Mai au de turnat vreo 7  stalpi... Asa daca merg unul cate unl mai dureaza vreo 5-6 luni pana termina de turnat stalpii
Am pierdut prin Romania 30 de ani...