News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^
Ce zici tu ar fi cam ultimele două etape (finalizarea și deschiderea traseului definitiv al DN 1 prin overpass și apoi finalizarea autostrăzii pe sub overpass) din tot procesul. Până atunci mai ar fi câteva etape. Eu le văd cam așa:

- finalizarea structurii de la nivelul -1
- mutarea DN 1 înapoi unde a fost până acum câteva zile
- extinderea devierii actuale cu 100-200 de metri în ambele direcții
- rutarea DN 1 pe noua deviere mai lungă
- începerea lucrărilor la overpass și la rampe

ddfab

azi e totul alb in zona L1 si L2... :((
asa ca, pauza...


dorum

sper macar sa rugineasca uniform opera aia de arta peste iarna :)

thinker

eu sper sa lucreze cat mai pot si sa se apuce de sapat pe sub "opera"
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

nenea_hartia

Are cineva idee ce firmă a furnizat profilele metalice pentru hidoșenie? Desigur, nu e vina firmei respective, ci doar sunt curios.

Stefan01

#13296
Firma este Maeg Construzioni SpA Italia. E aceeasi firma care a furnizat pe A1 la Aciliu si A10 lotul 3. Detalii aici.
Arunca o privire si aici.

perfidus

S-a discutat despre Corten, in cazul in care ramane nevopsit culoarea se schimba cu trecerea vremii. La inceput e negru, in primul an devine ocru-portocaliu intens apoi culoarea se indreapta spre un maro-grena inchis in cativa ani.
Eu sper ca il vor vopsi.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

vancouver

#13298
Adica exista solutii care nu necesita niciodata ingrijire / mentenanta (beton aparent, corten, etc...), dar noi vrem neaparat sa dam cu capul de bara si sa fim rupti in fund pana la capat.

Pai oameni buni, care pod din Romania, vopsit, arata bine dupa cativa ani? Daca e vopsit cu alb, imediat se vede praful, diferentiat, mai urat la baza, mai putin sus. In plus se vad toate siroaiele de apa, unele mai negre cu noroi, altele mai rosii cu rugina... Daca e vopsit cu alta culoare, nu se mai vede chiar asa orice. Dar dupa un timp orice vopsea CRAPA, se SCOROJESTE. Iara trebuie vopsit.

Ori noi stam bine la mentenanta... nu avem rigole colmatate, nu avem poduri de zici ca acum o sa crape, cu vopseaua scorojita, etc. Cum erau podurile de la Cernavoda pana acum 2 ani. DA ALA CU CARE NE MANDRIM. Jalnic aratau.

NU MAI VORBESC DE COSTURI. Se poate gratis in primii 1000 de ani, dar nu, noi vrem la 5 ani sa vopsim :bash: Dar stiu: sa fie vopsit in dungi galben cu negru, ca bordurile de pe poduri....
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

carutasul

tricolor, tricolor, că e lângă Alba Iulia :)

nenea_hartia

@Stefan01: Mulțumesc!

@vancouver: N-am absolut nici o problemă cu betonul aparent sau cu cortenul ci cu designul monstruos al podului. Dar, așa cum au mai spus și alții, ăsta e un subiect marginal. Doar am întrebat cine e producătorul profilelor.

vancouver

Eu vreau sa subliniez un singur lucru: in tara intretinerii foarte proaste, orice material care nu necesita intretinere este bine venit.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


perfidus

Eh, da @vancouver asa este, dar lasă-ne si pe noi ăștia cu suflet de artist sa mai cerem si cate ceva estetic pe drumurile patriei :D.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dragos76

Legat de estetic problema cu acel pasaj este mai degrabă de arhitectură decât de cromatică, zic eu.