News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 34 Guests are viewing this topic.

elphax

#13020
pasajul peste CF si (sub) DN la Alba Iulia Nord va fi si mai complicat decat "amaratul" ala de pod peste Mures. plus ca trebuie facut nod rutier si "terminat" dealul.
cei de la Unirea mai bine ar pune niste camere fixe acolo decat sa tot ridice drone
:)

dragos76

Ești sigur că se urcă DN-ul să treacă peste autostradă acolo? Eu nu îmi aduc aminte de soluția asta...

horatiu.cosma

^
Da, e pasaj pe DN peste autostradă la Alba Nord de la aprobarea proiectului tehnic din 2016. Probabil pe forum sunt puse imagini și texte în direcția asta pe forum cu cel puțin 10 ocazii.

zuma80

Cu o pagina in urma e plansa nodului, postata de Ionut, in care se vede foarte bine supratraversarea!
Pentru A6!

dragos76

Chiar m-am uitat pe planșă, dar nu mi se pare evident de acolo care din drumuri (A sau DN) e la cota superioară.

elphax

#13025
uite cu grinzile :)
sper ca te-am convins

ca parere de ne-specialist, sigur e mai ieftin sa ridici cateva sute de metri de DN, in loc sa dimensionezi toata autostrada mult mai sus, inaltime dubla peste CF, chiar daca trebuie sa tai mai mult din deal




ovicor

^ Ar trebui corectat si-n Harta proiectelor.

Ionut

Este corect in Harta Proiectelor. Te-ai uitat tu pe harta azi si e ceva gresit?

gdaniel

Pe harta asta cu grinzi, gri inseamna metalic?

Ca o sa fie al naibii de ciudat tablierul metalic cu prelungire bretea curbata..

elphax

si eu sunt curios cum va arata  - da , din ce spuneau baietii mai devreme este metalic

Ionut

Uite din proiectul tehnic. Deschiderile peste CF sunt de aproape 60 de metri. Foarte, foarte aproape de 60 m.


AlinC

#13031
Stadiu lucrarilor pe ST1 si ST2

https://adevarul.ro/locale/alba-iulia/stadiul-lucrarilor-primele-doua-loturi-autostrazii-sebes-turda-lotul-1-putea-deschis-partial-2019-1_5bc8655edf52022f75a0891d/index.html

Nu e copiat din Unirea. E doar o chestie de colegialitate. Ziaristul de la Unirea care a vorbit cu Ionut e si corespondent la mediafax pe 4 judete, iar cel care a scris la Adevarul (corespondentul din judetul Alba) lucreaza tot la ziarul Unirea. La fel, corespondentul de la Europa FM din Alba, lucreaza la ziarul Unirea etc. Mediafax nu l-a dat, desi l-a trimis si acolo.



Video cu podurile peste Mures si Ampoi. E facut doar la distractie pentru ca am vrut sa probez niste setari la filmare. (prima parte).

Stefan01

#13032
@ AlinC
Multumesc pentru noua filmare. +1 pentru a nu stiu cata oara  :gj:

Stii cand vor incepe forarile la intersectia A10 cu DN1 si breteaua ce leaga A10 de DN1 la giratoriul Alba Iulia Nord ? Ambele puncte mentionate anterior sunt pe sectiunea B, intre intersectia ce duce la statia de betoane Florea si dealul unde excaveaza.

@elphax
Au fost destule ocazii cand s-au postat informatii despre modul in care va fi construita autostrada in zona aceea. Una dintre ele se gaseste aici. Era mai simplu sa faci referire la acele postari si sa dezvolti ideea, decat sa copiezi o poza (cu atat mai mult deoarece nu e o poza oarecare) realizata de altcineva (a patra poza din postarea mentionata anterior printr-un link). Colegialitatea forumului spune ca trebuie sa faci referire la cel care a adus imaginea pe forum. Altfel, unii colegi ar crede ca tu ai realizat-o.

Astazi, pe L2, intre grantia cu L1 si intersectia cu DN1 (in apropiere de Oiejdea), se lucra la terasment, dar e loc de mai bine.

AlinC

#13033
Am vorbit astazi putin cu cineva de la Pizzarotti, dar nu am intrebat nimic de intersectia A10 cu DN1. Ce am aflat: pun grinzile la Oarda (chestie care s-a mai scris), iar ca noutati: vor incerca sa puna anul asta grinzile metalice la supratraversarea E81 (la sensul giratoriu provizoriu de la Lancram) si au probleme cu retelele electrice in toate cele 3 noduri: Sebes, Alba Iulia Nord si Sud. Ei spun ca daca se reloca intr-un termen rezonabil retelele electrice termina ambele noduri de la Alba Iulia pana la finalul lui 2019.

Ideea e ca nu spun prea mare lucru in discutii neoficiale, motiv pentru care am si facut o cerere la CNAIR (acum 2 zile) pentru o vizita pe ST1, ST2 si A1, lot 4, dar inca nu ne-au raspuns.

Edit: tot ca noutate: vor sa inceapa sa puna AB2 (sper ca am inteles bine) intre podul Ampoi si DJ-ul care duce spre Teleac.

Ionut

Ce vrajitori sunt astia de la Pizzarotti. "Noi vrem, dar nu ne lasa stalpii." E doar partial adevarat. Le mai dau o veste. Mai au o scuza la Sebes: acea proprietate care trebuie expropriata. Ei nu sunt in stare sa finalizeze TOT in 2019 (atat Sebes, cat si Alba Sud si Nord) chiar daca maine s-ar reloca toti stalpii. Ar trebui sa le fie rusine. Si tu ar trebui sa fii foarte atent ce scrii prin ziar dupa intalnirile cu ei.

Si daca tot suntem la capitolul previziuni, eu zic asa:

1. In 2019 NU vor fi gata bretelele lungi din nodul Sebes (toate cele 4).
2. In 2019 NU va fi gata nodul Alba Nord (toate bretelele de acces/de iesire).
3. In 2019 NU se va circula intre Alba Sud si Alba Nord (pentru ca ^2).
4. In 2019 ar putea fi gata bretelele scurte de la Sebes/Lancram si nodul Alba Sud. Daca rezolva cu relocarile de utilitati in Sebes si Alba Sud. Aici e partea de adevar spusa de Pizzarotti.

Mai vedem peste 14 luni cine a avut dreptate.