News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

johnny348

Traversare DN 1 LukOil...
Aici ce avem ? Nu sunt segmente de grinzi ?


AlinC

La finalul lui noiembrie o sa se termine DJ 107A, o alternativa pentru masinile mici (sub 7t) la DN 1 pana se termina ST1. Partea proasta e ca in primavara o sa inceapa lucrarile la podul de la Vintu.

https://ziarulunirea.ro/foto-video-lucrarile-pe-dj-107-a-piclisa-vurpar-alternativa-pentru-dn1-alba-iulia-sebes-au-intrat-pe-ultima-suta-de-metri-cand-va-fi-deschis-tronsonul-494362/




Daniel_I

#12992
AlinC probabil e ocupat cu filmarea live. Pun eu linkul. Au ajuns grinzile metalice COR-TEN la supratraversarea E81 - A10 de langa Lancram. Karma + AlinC ! :D
Live video:

On The Road

AlinC

Un video mai bun in care am surprins un TIR (cel cu prelata albastra) chiar cand intra spre terasament:


paulmare

Cine intreba de sudura - bucatile astea de grinda aduse se vor suda on-site inainte de a fi puse in opera - nu e un capat de lume
Si la aciliu la fel au fost sudate ön-site

AlinC

Pe ST1, la podul Mures au adus lansatorul pe culeea de la langa Limba si lucreaza cu ~10 oameni la armatura podului. Au inceput sa decoperteze si dinspre centura la breteaua de intrare/iesire la nodul rutier Alba Iulia Sud:


Bulwyn

Wow, eu am numarat 14 oameni care lucrau la pod. O fi un record?
Ps felicitari pt filmari, nu ma satur sa ma uit la ele :)

gdaniel

Amatori rau astia cu lansatorul, chiar ma gandeam cum dracu o sa stea sprijinirile alea intre pasajul de la Limba si culeea podului peste Mures.
Raspunsul e ca nu stau, una o vad doborata sub lansator langa masinaria aia Wirtgen..

vancouver

Lansatorul este exceptional in anumite situatii, cum ar fi o prapastie foarte adanca sub podul de construit, adica pile f. inalte. Sa zicem undeva la peste 40m inaltime de pila devine aproape imposibil sa se mai monteze grinzi mari de jos cu o automacara, nemai vorbind de situatia in care terenul este extrem de accidentat si nu permite amenajarea de platforme sau de drumuri de acces.

Nu e neaparat cazul aici pe A10. Dar probabil au lansatorul in dotare, si poate fi folosit in situatiile descrise mai sus, atunci cand o sa apara. Apoi, daca il au, hai sa-l si foloseasca, nu sa dea banii in plus pe automacarale si amenajari de platforme. Cazul cu zona dintre case de la Oarda este un exemplu de folosire optima a lansatorului, ca sa nu produca inutil discomfort vecinilor.

Ca in sine este greoi, de acord. Dar, asa cum am spus, sunt situatii in care este util sau chiar nu se poate altfel.
Ca oamenii nu il controleaza inca perfect - de inteles si asta, ca e o masinarie mare si nu au inca o experienta asa de mare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AlinC

Vad ca se tot chinuie sa mute lansatorul pe ST1 de la podul Mures:



In alta ordine de idei, masinile de la Marcu cara pamanul acum spre nodul rutier Sebes. Se duc pe centura orasului (Alba Iulia) si pe DN pana la giratoriul provizoriu de la Lancram.

horatiu.cosma

Cred că pierd o grămadă de timp și bani, transportând pământ de la Alba Nord la Sebeș pe DN 1. Dacă nu ar fi lălăit-o cu lansatorul atâta timp, dându-și seama până la urmă că tot macaralele sunt soluția, probabil azi se putea circula pe un sens pe podul peste Mureș și atunci tot traficul de șantier ar fi mers mult mai rapid pe șantier, nu pe DN 1. Dar na, nu e grabă...


alin2pas

În ritmul actual de lucru, Aktor are șanse să termine în 2030.

Ionut

Am dat azi celor de la Ziarul Unirea niste informatii si pozitia API pentru ST1 si ST2. Probabil o sa apara un articol...