News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Sectiunea B - intersectia A10 cu CF 200A








alexandruduma

O vizita azi pe lotul 4 la invitatia Porr.

Pe scurt, ei mai dau cu matura pe la colturi si asteapta sa-i anunte cand va veni comisia de receptie.

Pe lotul 3, de doua saptamani se executa teste de rugozitate si planeitate. Se pare ca iau lotul 3 la pas, au verificat trei kilometri in doua saptamani.














Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

#11402
Mă uit la podul de la Gilău și observ cum, dacă e dorință și putință, în fix o lună de zile se pot ridica 64 de grinzi de 160 de tone pe un pod de 320 de metri, se poate finaliza în proporție de 90% armarea plăcii și în proporție de 50% turnarea plăcii de suprabetonare.

Și apoi vin aici și văd cum Pizzarotti în fix o lună de zile a mai pus 5 grinzi (o deschidere) pe podul peste Mureș, a suprabetonat fix o deschidere pe podul peste Ampoi, a adus ceva fier pe podul peste Sebeș și a mai înaintat puțin la culeile structurilor mici, iar Aktor a ridicat vreo 10 grinzi pe o structură mică. Asta e, atât se poate pe partea de structuri pe ST 1 și 2.

Nodul Sebeș e zero barat pe partea de structuri, deși avem AC din februarie 2018, la Alba Nord nu mai mișcă nimic la supratraversarea CF în afară de cele 5 pile și nici la devierea DN-ului. Pare că pur și simplu nu pot mai mult, asta e nivelul și limita. Un reprezentant Pizzarotti a declarat recent pentru Ziarul Unirea că sunt 5-6 sute de muncitori pe șantier. Or fi, dar poate numărați de două ori, inclusiv cei de la birouri, fiindcă în filmări abia se observă câte o echipă pe ici pe colo. Atâta se poate, decembrie 2020 în cel mai fericit caz în ritmul ăsta...

Aktor nu pare să se mai trezească, o lălăie cu 100 de muncitori pe un șantier de 24 de km. 100 ar trebui să fie la fiecare 2 km dacă am vrea avans semnificativ. 2020 e ca și ratat aici în ritmul actual.

Toți constructorii se plâng că nu se găsește mână de lucru pe șantiere, dar încep să cred că asta începe să devină o scuză a celor care pur și simplu nu sunt capabili să lucreze și să dea salarii pe măsura muncii prestate. UMB, TS, Porr, Astaldi pot să strânge câteva sute de muncitori și să ducă la bun sfârșit șantierele. Aktor, Pizzarotti se pare că nu prea vor și nu prea pot. Să sperăm că nu o să îi mai vedem pe alte șantiere de autostrăzi. Există licitații și pentru drumuri comunale sau județene, acolo presiunea de timp și de competență nu e așa de mare.

manuel.matias.503

Alex, frumoase cadre


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stefan01

Un mic update vine spre seara. L1

Stefan01

#11405
Update lotul 1 Toate pozele au fost realizate cu telefonul mobil.

Structura din spatele Lancramului - drumul Calea Vacii

Filmare aeriana Ziarul Unirea


De la ultima filmare aeriana au avansat cu lucrarile la aceasta structura - poze de la sol








Poze din giratoriul provizoriu de la Lancram
Vedere spre Sebes


Vedere spre Turda


In zona aceea DN 1 va supratraversa A 10.
Viitoarea culee dinspre Sebes




Viitoarea culee dinspre Turda

Stefan01

Urmatoarea oprire: podul peste raul Sebes



Vederi pe ambele parti ale autostrazii spre Sebes




Vederi pe ambele parti ale autostrazii spre Turda




Sub pod - vedere spre Turda


Vederi spre Sebes










Continuam spre Oarda - vedere spre Turda

Stefan01

Ajungem in Oarda de Sus - in locul stupilor rasare, in sfarsit, culeea

Vedere de ansablu din filmarea, de acum 9 zile, a celor de la Ziarul Unirea














Cealalta traversare a localitatii Oarda de Sus

Vedere de ansamblu - captura din filmarea celor de la Ziarul Unirea


Poze de la sol


Imagini cu casa ce urmeaza a fi demolata




Ajungem in zona Limba








Din sens opus


Viitorul pod peste raul Mures



Stefan01

Ajungem la podul peste raul Ampoi - vederi spre Turda









Zona de legatura dintre culee si terasament pe sensul Turda - Sebes, partea dinspre Sebes




Vederi de la podul peste raul Ampoi inspre nodul Alba Iulia Sud - sunt realizate cu telefonul mobil













Stefan01

Zilele trecute am pus poze de la intersectia A10 cu DJ 107 si pana la intersectia A10 cu CF 200 A. Pacat ca nu am avut disponibil aparatul foto. A trebuit sa utilizez telefonul mobil. Cam atat pentru moment.  :bye:

Bonus: o alta grinda ce sta pregatita pentru a fi pusa in opera.

Vice33

Lotul 1-estimare personală pentru dare în folosinta-2020 la final într-un scenariu moderat optimist.


Pentru lotul 2-realist la actualul nivel de lucru, de melc, 2022.


Tot A10 circulabil, dacă nu intervin rezilieri și alte frânări, la ritmul momentan, 2022, predicția mea personala....

TibiV

Stefan, felicitari si multumiri !!!
+1
:cheers:

Vice,
mie imi pare ca vor onora "Centenarul" cu "fix ciuciu".
Dar douzeci-douazeci cel tarziu inca pare garantat pe lotul 1.
Cu 2 este mai greu de inteles ce si cum... Acolo nici douzeci-douzecisipatru nu este exclus... :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


rizzuh

Frumos! Multumim pentru filmare!

Apa la CIC au? Da parca de asta o tineau inchisa, cum ca nu puteau receptiona drumul daca nu era tot contractul finalizat 100%, fara apa la buda era doar 99.999999999%.

Ionut

Au si apa la CIC. :) Trebuie sa mai creasca iarba pe taluzuri...