News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

alecu26

As zice ca pentru sub 200 de oameni pe santier, progresul e uimitor la Pizzaroti.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

^^
"Mult peste" e o expresie nepotrivită pentru ce a făcut Aktor-Euroconstruct până acum pe ST 2.

^
Ești ironic  :D? Uimitor la ce anume? Singurul loc unde se muncește așa cum ar trebui e la Alba Nord, la săpătura din deal și la umpluturile de lângă. În rest, slab spre foarte slab la placa de suprabetonare la structurile mari, la balast stabilizat, la asfalt. La Sebeș e 0 barat doar cu acele decopertări.

alecu26

Progresul e uimitor. Acum posibil ca pana in lunile, saptamanile  trecute sa fi avut mult mai multi muncitori. Au turnat o groaza de pile, si elevatii, si fundatii si capitel de elevatii, au montat grinzi...

Intradevar, progresul pare ca a fost oprit insa la placa de suprabetonare. Dar posibil sa fie cam aceasi oameni, si care acum lucreaza in alt punct...la ceva elevatii. (La podul peste CF).
Drumurile noastre POATE;

voicul

Cam asta e strategia (partial si din lipsa efectiva de oameni pe care sa ii angajeze): ii muta de colo-colo.

laszlo.robert

"Noroc" că nu avem șantiere deschise pe vreo 500-600 km . Forța de lucru  disponibilă pe piața muncii ,mai ales calificată este foarte mică  și va continua să  scadă în anii următori.Degeaba visăm noi 1000 de km în construcție simultan că am avea 20 de oameni pe fiecare lot.


mastereve

Mi se pare mie sau fac injectii de beton la baza terasamentului?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ciprebbe

Micropiloti
#Autostrada rezista :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

Pe lotul 2 in nodul Teius lucrau aprox 20 de oameni azi. Jumate din ei tocmai montau un tub metalic (inca unul)  intre doua structuri din beton din nod, care zac asa de mult. Mai era activitate in aceeasi zona langa calea ferata, cu o macara veche, judecand dupa vopseaua scorojita, si inca doua utilaje. Ceva, incet, misca. Dar grinzile unde or fi ?! Dar lucrul la podurile peste Mures, cele inundate?

Trecand pe lotul 4, Porr lucrau in cel putin 3 locuri la refacerea acostamentului: excavau si montau tuburi de drenaj. Un pic surprinzator. Apropo, se spunea ca reasfalteaza DN-ul. Au facut-o. Dar stiti ce portiuni? :) Fix alea ce au mai fost asfaltate odata de ei cand au dat drumul la trafic pe pasajul din varful dealului Turda, si zona de la CIC. Unde era mai rau asa a ramas.

Mi-am facut drum azi si maine prin zona A10 fiindca se vehicula deschiderea. E a doua oara cand musc momeala la faza asta.

luc

^Da, calea de rulare nu pare a fi afectata. Pe de alta parte cred ca e viciu de executie. Nici nu vreau sa imi imaginez cum sunau iar titlurile intr-o anumita parte a presei

ciprebbe

Nu e viciu de executie, acolo spre baza e terenul natural. Planul de alunecare era putin mai jos, o fasie de lut ca o coala de hartie, cred ca nu era mai groasa de 3cm. Avea forma unei bolte de tunel si se adancea brusc. Ciudat rau de tot cum sunt dealurile. A fost intre forajele geo, nu s-a stiut de e, oricum se vede ca suprafata afectat e mica. Sa nu uitam ca sub mare parte din lotul 4 avem SARAMURA ce merge spre Ocna Mures.
Saramura aveam la budaa daca trebuia, apa mai greu :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Drumurile noastre POATE;

GDPR

Oricare ar fi fost cauza, mai au ceva de lucru acolo.

Granata06

Si dupa cum se observa era suficient ca banda marginala de circulatie sa fie inchisa in zona lucrarilor, pe restul de 3 benzi se putea circula linistit. Dar nah, ca DN1 nu exista alt drum mai sigur.

delacroix

Quote from: ciprebbe on May 23, 2018, 08:30:14 PM
Nu e viciu de executie ....
Asta e o afirmatie gratuita deoarece daca nu ai lucrat acolo nu ai de unde sa stii , iar daca ai lucrat ...
Va rog, nu mai dati cecuri in alb antreprenorilor.  Astea sunt vremurile, "lucrul bine facut" e de domeniul trecutului acum e timpul eficientei.