Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

ddfab

la alba nord, terasamentul creste bine...totusi... cand va apare aici culeea sudica a viaductului?



aici ar trebui sa apara o culee totusi, nu?

terasamentul, vedere spre sebes




lucrarile de la dealul din nod...










la deal, activitate sustinuta... au inceput excavatia si la limita cu lotul 2, unde sunt destul de aproape de cota autostrazii de pe lotul 2. in cateva zile nu se va mai vedea delimitarea...

ddfab

pe lotul 2, anemic... ceea ce va spuneam zilele trecute, amenajare debleul cu strat vegetal...

in spatele acelui zid urcau azi muncitorii la lucru...

utilajul ce zgarma terasamentul...

in curba Oiejdea, se pregatesc de ceva activitate... materiale aduse in zona. aici la relocarea conductei de apa nu au mai miscat nimic de multa vreme...



sunt cu ochii pe ei, vedem ce fac in zilele urmatoare...

fotografii de ieri dimineata. dar reflecta activitatea de azi foarte bine...


yetiman

 :D Suntem deja in 25.05!
Vezi pe undeva vreo sansa de deschidere in zilele urmatoare?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Granata06

Nu l-ai auzit pe domnul ''stie tot'' aka Serbanescu?...luna iunie.

ciprebbe

Prin 15 iunie cu, putin noroc, poate se deschide.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Cu putin mai mult noroc. :D Sa speram ca va fi 15 iunie si sa speram ca nu va fi niciun accident pe DN1 intre timp...

Vice33

 :lol: :lol: :lol: Șerbanescu se simte cu musca pe căciulă și are impresia că lumea are ceva cu "ei" de îi văd "bau-bau"  :lol: :lol: :lol:

Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR:

"Constructorul lucreaza in continuare pe Lotul 4. Asta, ca sa terminam cu legenda potrivit careia si-ar fi terminat treaba, iar noi de la CNAIR - ca niste oameni rai ce suntem - nu vrem sa deschidem autostrada.

Nu e cazul. Ei lucreaza in continuare. Problemele pe care le au de rezolvat nu sunt grave, dar nici nu permit, inca, deschiderea circulatiei.

Pe lotul 3, CNAIR urmeaza sa mai faca o expertizare, impreuna cu Cestrin (organismul tehnic al CNAIR - n.red.) si cu constructorul, pentru a rezolva odata problema rugozitatii si planeitatii soselei. Urmeaza sa stabilim la ce ne raportam cand evaluam starea lucrarii si ce rezultate ne dorim. La momentul in care se va ajunge la o concluzie comuna, se va decide: deschidem sau nu deschidem.

Oricum, am stabilit impreuna cu constructorii ca cel mai bine ar fi sa deschidem odata ambele loturi de autostrada. Nici n-ar avea sens sa facem altfel. In aceste conditii, nu se va putea deschide traficul pana la finele lunii mai".

voicul

Si de ce nu ar avea sens sa se deschida doar LD3? (pentru Serbanescu)

cristi5

#11139
Quote from: Vice33 on May 25, 2018, 06:30:14 PM
Constructorul lucreaza in continuare pe Lotul 4. Asta, ca sa terminam cu legenda potrivit careia si-ar fi terminat treaba, iar noi de la CNAIR - ca niste oameni rai ce suntem - nu vrem sa deschidem autostrada.

O manipulare sinistra, ca "gresia din baie" care acum a devenit brusc "armonizarea masuratorilor de calitate" (citez din memorie, inexact probabil, dar cam asta e ideea)

Daca nu esti rau, si vrei cu adevarat sa deschizi, faci asa:
- schimbi regulamentul de receptie complet nerealist (apropo, ministrul a promis ca-l schimba pana-n mai)
- deschizi autostrada si, in zonele unde trebuie reparat taluzul pe ST4, inchizi banda de urgenta si eventual banda 1 ramane de urgenta, ca doar traficul provine de pe DN, nu moare nimeni daca conduce 200m cu restrictie de viteza, pe o banda. Daca s-ar fi deschis cand calea de rulare ST4 a fost gata (in ianuarie!) probabil lucrarile de acum se faceau in mod firesc in garantie. Cum va repara si TS taluzul pe A1 in zona Dumbrava, cum repara si Strabag A1 la Pianu, etc.

Sigur, ar fi fost mari stiri de presa ca constructorii sunt slabi, poate mici meciuri contractuale. Dar in timpul asta oamenii ar fi circulat in siguranta pe autostrada. Cele 5 luni pierdute se datoreaza exclusiv incompetentei.

Nu sunt rai, sunt numai dezinteresati si nepasatori fata de platitorii de taxe. De vreo 5 luni asa (pe lotul 4, si 7 luni pe lotul 3)

adiarc

sa tii o autostrada inchisa,cand stii perfect,in ciuda minciunilor pe care le tot spuneti,ca e perfect functionala,infinit mai sigura decat un DN cu aliniament de pe vremea romanilor,de acum 2000 de ani,e cel putin josnic,e sub orice demnitate umana

Tinand cont ca din aceste cauze au murit si oameni,aceste nulitati pot fii numiti cel putin criminali,iar rau,e un compliment fata de situatia reala a acestor gunoaie cu chip uman

scuzati mesajul,dar reflecta perfect realitatea.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

^ +1 !
^^ +1 !

Gunoaie e putin spus! Alea macar pot fi reciclate in mare masura!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AlinC

#11142
In sfarsit, dupa aproape 2 luni, o sa ajunga sa toarne placa de suprabetonare la podul de la Ampoi. In rest, se pare ca au avansat bine cu terasamentele de la raul Ampoi si pana la linia ferata de la Alba Iulia Nord.

https://ziarulunirea.ro/video-autostrada-sebes-turda-pe-lotul-1-in-sambata-dinaintea-rusaliilor-se-lucra-la-culeea-de-la-valea-orzii-476340/






Daniel_I

#11143
Cu permisiunea celor de la ziarul Unirea, am facut o cateva capturi din video-ul lor cu drona

Mures, malul sudic si subtraversarea DJ107





Se sapa in jurul pilotilor forati.


Singura foreza ramasa la Mures. Inca nu stim unde sunt restul de 2 foreze :D


Ultimul pilon din malul nordic este turnat





Din ce se vede in imagine s-au reapucat de montarea grinzilor.


Valea Orzii in Oarda, lucrari la culee





Casa neexpropiata


Oamenii paianjeni. Tot respectul !



Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

Daniel_I

#11144
Continuarea...

Terasament ridicat destul de mult fata de ultima vizita a mea pe teren. Locatia: intre DJ107C si nod Alba Nord


Basculantele care lucreaza la Alba Nord


trecerea peste CF Alba Nord





aici langa DN1 se pregatesc de o lucrare dar nu imi dau seama ce..


Cele 2 conducte care trebuiesc relocate


Dealul excavat Alba nord.


Sfarsit lot 1, inceput lot 2


Inapoi la podul Ampoi
cofrajul metalic de la podul Ampoi e gata. Urmeaza suprabetonarea





Supratarversare DJ107C. Linile translectrica relocate toate.



Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road