News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Dominik

#10980
You're in Steelers Country

marisRO

Pe lotul 1 al Autostrăzii Sebeş - Turda s-a produs săptămâna trecută o alunecare de versant la km 16+500, spun sursele noastre. Contractul pentru construirea celor 17 kilometri ai acestui lot a fost atribuit Asocierii Impresa Pizzarotti& C. S.p.A.& Pomponio Constructii SRL, pentru 541 de milioane de lei. Contactaţi de către Economica.net, reprezentanţii constructorului au confirmat că "alunecarea de teren a avut loc în timpul nopţii, respectiv între 09 şi 10 mai 2018, şi s-a produs pe dealul din dreptul km 16+500".

Tot săptămâna trecută, pe lotul 4 al Autostrăzii Sebeş - Turda, au fost semnalate probleme cu alunecări de taluz între km 58 şi km 59. Contractul pentru construirea celor 16,3 kilometri ai acestui lot a fost atribuit în urmă cu patru ani austriecilor de la Porr, pentru 470 de milioane de lei. Contactat de către Economica.net, şeful Porr Construct România a confirmat că există acele alunecări, dar a menţionat că acestea reprezintă un fenomen obişnuit pe şantierele de autostrăzi. "Ultima ploaie a generat nişte alunecări de suprafaţă între kilometri menţionaţi, dar acestea nu afectează construcţia autostrăzii finalizate sau siguranţa traficului, dacă aceasta ar fi deschisă circulaţiei. Lucrările în legătură cu aceste alunecări nu vor întârzia data recepţiei", a spus pentru Economica.net Klaus Bleckenwegner, CEO-ul Porr Construct România.

Sursa: http://www.economica.net/noi-probleme-pe-autostrazile-sebes-turda-si-sibiu-orastie-trei-loturi-incep-sa-cada-foto_153580.html#n

perfidus

#10982
Referitor la alunecare, nu e o surpriza pentru ca se stia de mult de problemele acelui deal de la limita cu lot 2 pe care Pizzarotti l-a luat la "feliat"

Quote from: teoneo on November 07, 2017, 02:58:17 PM
Quote from: Ionut on November 07, 2017, 08:51:11 AM
Care studii geo?

Am dat de un studiu Geo datand din Iulie 2013. Pun aici referatul de la inceputul acestui studiu.



In ele realizatorii studiului recomanda realizarea unor studii geo suplimentare in zonele cu risc (cum e cazul la dealul Bilag/Gurgulea din zona km16-19).
Am mai selectat cateva pasaje din acest studiu cu referire la zona nodului Alba Iulia NORD (debleu) cu concluziile si recomandarile realizatorilor.
Ciprebee si AkaManah au dreptate cand spun ca zona nodului Nord e cu risc mare de instabilitate a solului (alunecari).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


horatiu.cosma

Bine că filmează tot la 2 zile, dar când e ceva important ratează.

Daniel_I

Imi iau eu task-ul asta si ma duc in zilele urmatoare ca infanteristul pana la alunecare :D
Legat de oprirea lucrarilor la podul peste Mures, din sursele mele nimeni nu stie de ce nu se mai monteaza grinzi, desi sunt depozitate cu zecile pe terasament langa pod.
Cred ca ar trebui intrebat direct constructorul. O parte din echipa de la Mures s-a mutat la Alba nord la structurile de acolo de langa calea ferata, dar asta nu cred ca e o explicatie...
On The Road

prd.marius

#10986
Pe Lotul 2 sa ne luam gandul de la lucrari?
Am trecut ieri pe acolo, nici tipenie de om n-am vazut, cat am putut arunca un ochi de la volan (intr-adevar, era Duminica)

adiarc

Deja....2 Luni f.bune din sezonul propice pentru constructii s-au dus.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Hai sa fim corecti: 1 luna si jumatate. La 14 Martie aveam zapada  :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

se pot face lucrari si iarna...dar nu de catre un constructor care nu lucreaza nici primavara/vara....deja e o complicitate tare dubioasa de la compania antiinfrastructura
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Morosanu

Scuzati-ma, dar daca nu au fost in stare in aproape 10 ani sa reabiliteze un dn (dn 18), cum mama zmeilor or fi in stare sa construiasca o autostrada?
Politica distruge tot ce atinge.

infraAdi_ro

Voi intelegeti ca nu prea mai are cu cine lucra?Dupa ce au luat tzapa anul trecut cu Euroconstruct,aproape nimeni nu se avanta sa lucreze cu ei....si cei care se baga vor cere avans si vor face un contract beton sa fie siguri ca isi vor primi banii.
Este o foarte mare criza de muncitori si operatori in constructii.Asa le trebuie,daca dau salarii de mizerie.(si aici ma refer la toti constructorii neseriosi )
Romania are un viitor doar daca are prezent!

__dir

De ce nu se rezilieaza pe lotul 2? Unde ii ionita si gasca acum?

alecu26

Greu cand inca sunt mici codite referitoare la expropieri si autorizatii. Doar atunci CNAIR are o sansa sa ameninte real cu rezilierea.

Dar, pe o reziliere nu sunt sanse sa finalizeze mai repede. Cu toate procedurile, mai repede de 2 ani nu vedem constructor in teren....si cu 2 ani termen de finalizare...e 2022. Asa...de bine de rau, si miscand pamantul cu lingurita si asteptand sa se faca dinozaurii bitum...si asfalt...tot termina Aktor in 3 sezoane.

Eu as face altceva: m-as urca cu picioarele pe Aktor, si chiar cu riscul ca vor cere bani suplimentari, as gasi o forma sa ii instructez sa prioritizeze resursele care le mai au spre lotul 3, si dupa aia imediat spre lotul 1.
Drumurile noastre POATE;

Granata06

Pentru ca le convine sa nu plateasca. Si nu vor face nimic pana cand situatia nu va fi critica. Acea situatie va fi probabil la sfarsitul lui 2020 cand probabil ST1 va fi gata impreuna cu ST3 si ST4, deci ST2 va ramane buba. Dar pana atunci mai este.....