News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Quest

Au front de lucru cacalau, dar nu integral, ca dovada ca va trebui emis o noua AC ptr ferma aflata pe traseu si inca neexpropriata. Asa ceva avocatii vor utiliza in favoarea Aktor.
Common sense will get you far !

ciprebbe

Legal ai dreptate Quest, dar practic Aktor poate lucra cacalau (dreptate si pt Ionut).
Realistic ne-o cam trage grecul pt ca ii convine situatia si compania i-a lasat sa o lalaie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pbh

Nici o regula/intelegere/lege nu spune ca te apuci de lucru doar cand ai tot amplasamentul predat/curat/relocat, In nici un stat UE.
Sunt doua tipuri de constructori:
1. Gen UMB (singurul care imi vine in minte acum) care a lucrat in draci si a finalizat tot unde avea aprobari dupa care a stat si a asteptat
2. Gen AKTOR si lista este foarte lunga, care participa la licitatii doar pentru a profita de gafele si incompetenta statului roman aka CNAIR si a ciupi cat mai multi bani din procese
Si aici iese in evidenta, din nou, CNAIR prin incapacitatea de a strunii niste constructori care evident (se vede si din avion :D) au o durere dorsala si incep presiunile la spartul targului gen ST3/4 intarziind si mai mulkt deschiderea loturilor.

Dominik

Felicitari pt filmare ! +1  :cheers: Insa ce se vede pe teren e foarte dezamagitor !  >:(
You're in Steelers Country

Ionut

API pe Facebook

Vă prezentăm o filmare din avion făcută ieri, 03.05.2018, pe șantierul lotului 1 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda (17 km, constructor Impresa Pizzarotti). Se avansează în ritm alert în zona nodului Alba Iulia Nord, în special pe partea de săpături și terasamente, dar și la structura peste calea ferată Alba Iulia-Teiuș. O serie de stâlpi de curent și o conductă de apă în curs de relocare împiedică restul lucrărilor din această secțiune deblocată la finalul anului trecut.

În continuare, pe porțiunea cea mai avansată a acestui tronson (între nodurile Alba Iulia Nord și Sebeș) avem progres, însă nu la nivelul necesar. Deși cele mai multe probleme birocratice (obținerea terenurilor, relocarea utilităților) au fost rezolvate, mobilizarea este dezamăgitoare, sub așteptări, ritmul de execuție putând fi îmbunătățit semnificativ în special la suprastructurile podurilor, la terasamente și la așternerea mixturilor asfaltice.

La nodul Sebeș, acolo unde s-a obținut autorizația de construire abia în luna februarie 2018, lucrările sunt încă incipiente, aflându-ne în continuare doar la stadiul de descărcare arheologică și decopertări. Sperăm ca execuția efectivă a autostrăzii să înceapă în forță în cel mai scurt timp.

Solicităm oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să colaboreze proactiv cu reprezentații constructorului pentru obținerea tuturor avizelor și autorizațiilor pentru relocarea utilităților. De asemenea, cerem accelerarea procedurilor pentru exproprieri și de plată a despăgubirilor către proprietari.

În plus, solicităm antreprenorului general, Impresa Pizzarotti, să profite de vremea excelentă și să mărească mobilizarea pe întreg lotul astfel încât să avem o șansă de finalizare a acestui șantier la finalul anului 2019.

luc

Pizzarotti a fost amendata cu 50.000 lei de Garda de Mediu, din cauza ca nu au montat panouri fonoabsorbante in zona Oarda de Sud, avand in vedere proximitatea santierului de zona locuita

AlinC

#10881
^
E veche informatia. Au fost amendati saptamana trecuta. In plus, nu au cum sa asigure 50 decibeli, asa cum prevede acordul de mediu, nici daca ar instala panouri fonoabsorbante! E multe prea jos prevederea din acordul de mediu. De pilda, daca vorbesti putin mai tare, deja se ajunge la 60 decibeli. Cert e ca nu mai lucreaza in zona respectiva nimic.
Cei de la Garda de Mediu nu au avut ce face pentru ca acordul de mediu e pe 50 decibeli + ca proprietarii din zona amenintau ca le depun plangeri penale angajatilor de la Garda daca nu iau masuri (daca nu aplica amenzi). S-ar putea ca in  zona respectiva de la Oarda sa mai vedem lucrari la Sfantu` Asteapta.
Daca nu ma insel a fost un articol amplu in presa locala legat de amendarea celor de la Pizzarotti.

Bogdan_Cluj

Quote from: Ionut on May 04, 2018, 12:07:13 PM
Filmare din avion, by Iceman, de ieri, 3 mai, de pe lotul 2 (Aktor). Mobilizarea este extrem de slaba. ...

Ca si curiozitate, foarte multe podete metalice, la care inca mai e de lucru "pe langa ele", la compactat sau ce au ei de lucru chiar in imediata lor apropiere. Am numarat 52 de podete metalice care inca sclipeau in soare, sau unde inca nu erau montate (era doar groapa). Pe cele "acoperite" nu le-am numarat, le estimez pe la 20-25.
De structurile de beton si poduri nu mai zic, pe alea le-am vazut si contorizat cu totii de mult.

infraAdi_ro

Si uite asa ne punem noi(romanii) singuri bete in roate.Ieri a fost ISCTR direct in santier la control,de 1 mai a fost ITM....Mai urmeaza sa vina Apele Romane ,Protectia cainilor fara stapani,Protectia pestilor din baltile private ...mai inventati si voi.
Sunt de acord ca fiecare  institutie sa isi faca treaba dar sa nu exageram totusi.Nu tin cu constructorii dar stiu ce inseamna un santier,este mult praf,galagie,disconfort dar dupa 2-3 ani va fi ceva frumos in urma,de care ne vom folosi  toata viata.

Trecand prin zona azi la ora 20,am aflat ceva informatii despre dealul Paraul Iovului,cantitatea totala de excavat este de aprox 500.000 mc din care s-a excavat in 3 sapt aprox 20%.Se lucreaza intens in zona, de la 6 la ora 20 la excavare si umplutura,stabilizare.
Nu se lucreaza la capacitate maxima dar sunt mai multi factori,de exemplu nu au destul durosol pentru stabilizare,fabrica de la Chiscadaga nu face fata comenzilor pentru ca trimite si pentru santierele Campia Turzii- Tg Mures si pentru LD 3,LD 4.(era doar un exemplu,sigur ca mai sunt si alte fabrici)






La nodul de la Sebes am vazut activitate la decoperta,bretelele prind contur,poze nu am facut ca nu m-am oprit azi.

Sigur ca trebuie o mobilizare mai buna,dar sa nu uitam ca zona este cu somaj aproape de 0,este foarte greu de gasit oameni pentru santier.
Ochii pe ei si supraveghere non stop,sa punem presiune pe cnair si pe constructori sa faca treaba buna in timp cat mai scurt :)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

voicul

Nu mai dati idei ca atat asteapta CNAIR sa comunice:

Datorita performantelor CNAIR si a unui partener serios, firmele ce realizeaza materiale de constructie, nu mai fac fata nici MACAR pentru necesar-ul de pe autostrazi!

Probaganda!

Ionut

Pentru ca asa nu se mai poate, API da cea mai dura pozitie fata de un constructor din ultima vreme. Daca pe A3 au scuze cu bugetul, aici nu au si ne tot duc cu zaharelul de cativa ani. Cred ca e suficient.




API pe Facebook

Acum două zile am realizat o filmare din avion de pe lotul 2 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda (24,25 km). Deși condițiile meteorologice din ultimele săptămâni au fost ideale pentru execuție, constructorul (Aktor) avansează într-un ritm extrem de lent, mobilizarea fiind una nesemnificativă.

Promisiunile din ultimele luni (venite atât din direcția CNAIR, cât și din cea a constructorului) au fost extrem de optimiste. Realitatea din teren este dezamăgitoare, chiar dezastruoasă pe alocuri. Ne întrebăm contrariați cum de anumiți antreprenori generali sunt amenințați sistematic cu rezilierea pentru mobilizare slabă, iar în cazul de față șantierul parcă înghețat în timp nu produce nici cea mai mică reacție oficialilor CNAIR.

Sunt lucrări de care constructorul nu se poate apuca din cauza exproprierilor suplimentare încă nerealizate sau a utilităților nerelocate. Totuși, acolo unde poate se poate munci, nici nu se cunoaște că autorizația de construire este obținută de mai bine de 2 ani de zile. În acest timp, un constructor serios ar fi ajuns la nivel de strat intermediar de asfalt sau structuri aproape finalizate. Aktor abia a reușit să iasă din pământ cu o parte din terasamente sau cu pilele structurilor, ridicând grinzi doar pe podurile și pasajele mici.

Solicităm responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și celorlalți decidenți să urgenteze emiterea deciziei de expropriere pentru terenurile suplimentare, a autorizației de construire și a avizelor pentru relocarea utilităților.

În plus, cerem ferm CNAIR să își asume public o poziție referitoare la avansul insignifiant al lucrărilor din ultima perioadă, luând măsurile necesare. Orice tergiversare este o bătaie de joc față de bugetul de stat, fondurile europene nerambursabile și față de șoferii care își doresc să circule cât mai rapid pe această autostradă, evitând calvarul de pe DN1.


gdo

A inceput montarea grinzilor pe ST1 la Raul Sebes


rocklee

ziarul unirea ...filmare nodul sebes


gdo

Si cateva imagini transmise de Zelu Popa, surprinse de la inaltime

Valea Orzii






In apropiere de Sebes, supratraversarea unui drum local





Terasament intre Sebes si lancram