News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

FRS

Daca sapaturile au dimensiunile cam 2m x 6m sunt parte din diagnoza intruziva a arheologilor, diagnoza care se face pe toate proiectele de infrastructura. E posibil sa fie ceva mai multe fiindca in zona exproprierea e mai lata. De regula sapaturile respective se fac din suta in suta de metrii (pe axul autostrazii sau undeva aproape de limitele din stanga sau dreapta exproprierii, aleatoriu). Adancimea gropilor poate diferi in functie de solul din zona.

AkaManah

#6886
^^

Da este sit identificat la dignoza. Acolo sunt acum arheologii din Sibiu. S-au facut descoperiri exceptionale pe lotul 1: morminte de inhumatie cu cista, foarte rare in Dacia Romana. Avand in vedere ca s-a schimbat proiectul in zona se vor face diagnoze  pe noile imobile expropriate. Cel putin asa ar trebui pentru ca altfel nu se va elibera autorizatia. Fingers crossed, ca altfel ajungem in 2020.

Daniel_I

In zona Alba Iulia, nod rutier Sud, drumul de legătură din nod spre șoseaua de centura am descoperit ieri un nou sit arheologic.
Nu știu daca sa menționat despre el.
Astăzi revin cu unele fotografii din vizita ;-)

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

infraAdi_ro

Se asfalta  azi la ora 12 in zona manastirii Dumbrava pe lot 4 PORR....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

carutasul

Quote from: Daniel_I on April 02, 2017, 10:13:50 AM
In zona Alba Iulia, nod rutier Sud, drumul de legătură din nod spre șoseaua de centura am descoperit ieri un nou sit arheologic.

Am mai zis eu că în ritmul ăsta o să descoperim drumul roman şi n-avem decat sa punem asfalt deasupra :)

gdo

Imagini Km 7 + 800

Depozit de pamant, terasament si (probabil) o trasare a bretelelor de acces









structura care va supratraversa autostrada in zona nodului, nu sunt mari progrese de la ultimele poze, dar am zis sa le pun :)





Terasament intre dig si nod Alba Sud,


gdo

Si imagini noi de la Podul Mures, unde nu sunt prgrese semnificative, dar am ales sa postez fotografiile deoarece ofera o perspectiva ami buna a lucrarilor in zona:






















Deasemenea intre Alba si cluj azi lucrau si pe lotul 2..un buldo si doua trei bascule...
se lucra pe lotul  3 TS lucrau la pasaj peste calea ferata si transportau agregate.



TibiV

Ma lasa vederea sau astia fac pile "imbus" ?...
Adica hexagonale ?!?!...

Ar fi o variatie interesanta... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Teo

Multumim, GDO, pentru updateurile cu fotografii si explicatii!

Am remarcat si eu cum se inalta veritiginos o structura in campul cu maci. In acel deal s-a amenajat un drum de acces tehnologic si devierea DN este asfaltata, asa cum au semnalat colegii de forum acum cateva zile.


alecu26

Sunt progrese GDO, cum sa nu fie. O gramada de fundatii finalizate, cateva elevatii de pile ridicate, sau chiar turnate (nu e clar acolo unde e cofrajul albastru).

Cu asemenea cofraj, vor face o pila cam la 5-6 zile. E de mers acolo aproape saptamanal.

Ciudat lot oricum. Plin de apa peste tot, dar la podul Mures, pana acum uscat.
Drumurile noastre POATE;

ddfab

va fi suplu podul peste Mures, cu un pilon zdravan pentru fiecare cale de rulare. din discutii mai vechi cu un inginer de la firma constructoare, la podul peste Mures vor fi 16 randuri de pile.

rebel

care e solutia la oarda? ca din articolul asta si poze se vede ca autostrada trece la nici cativa metri de casa lor..

http://ziarulunirea.ro/foto-video-stirea-ta-geam-crapat-la-o-casa-din-oarda-de-sus-din-cauza-lucrarilor-la-autostrada-sebes-turda-415367/

mersi

ddfab

si acum o scurta vizita, la prag de seara , pe lotul 2, intre Alba si Oiejdea.
mai intai, sapaturile pentru arheologie, incepute la Paraul Iovului, pe lotul 1.



viaductul din spatele blocurilor din Santimbru fabrici. culeea Alba Iulia, betonata pe ambele cai de rulare.



pila 1. se pare ca este o solutie cu coloane individuale, judecand dupa armaturi.



pila 2

culeea Turda

coltul ce va fi inchis. in spate stadiul terasamentului

ddfab

continuam drumul.
pod metallic de mari dimensiuni, care strapunge zidul de sprijin. intre alba si Oiejdea, toate podurile sunt de dimensiune mare.

in spatele zidului, podul din imaginea anterioara. vedere spre alba.



vedere spre turda

marginea debleului.

ne apropiem de urmatorul zid de sprijin, cu un alt podet metallic. vedere spre turda

aici se vede mai bine traseul spre turda.


ddfab

am trecut de zidul din imaginea anterioara, trecem in spatele lui si privim spre alba.



vedere spre turda, cu acelasi zid. detalii din spate...