News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Revin cu lamuriri suplimentare la intrebarile puse de cibernelu si Daniel_I asupra situatiei din teren. Pentru o mai buna intelegere am ales sensul de la Sebes spre Alba Iulia. Vorbim de Sectiunea A. Toate explicatiile vor fi corelate cu harta de mai jos si ultima filmare aeriana care o gasiti aici. Atentie: filmarea este realizata din sens invers !

Poza 1 - imagine de ansamblu


La intersectia A10 cu DN1 (intre Lancram si Alba Iulia) vom avea urmatoarea situatie: DN1 supratraverseaza A10. Imediat urmeaza un sit arheologic (pe filmare apare intre 21:14-21:23), celebrul "Camp cu maci" ca sa fiu mai exact. Dupa ce se va finaliza descarcarea arheologica de pe situl mare (aproape 1 km) de langa Raul Ampoi si un sit mai mic aflat in vecinatate, se va atacat situl de langa DN1.

La punctul 1 de pe harta apare un iaz, in apropierea Raului Sebes (pe filmare apare intre 20:50-20:53). In aceasta zona nu exista niciun fel de probleme. Exproprierea este finalizata. Proprietarul acelei case doreste sa nu-i fie ingradit accesul. Antreprenorul este obligat prin contract sa-i ofere acelui om accesul, deci nu va fi o problema. Aceasta zona nu a fost atacata deoarece se asteapta avizul de la drumuri pentru a devia temporar traficul pe DN1 si finalizarea descarcarii arheologice din zona "Campul cu maci".

La punctul 2 suntem in zona din pozele de mai jos. Imediat dupa terminarea terasamentului din poza urmeaza strada Cedrului din Oarda. Pe filmare apare intre 20:09-20:11.

Poza 2 si 3 - locul unde A10 se intersecteaza cu Oarda (din punct de vedere a administratiei locale Oarda este un cartier din Alba Iulia)- imagini spre Alba Iulia




Pozele 2 si 3 sunt realizate de Daniel_I.

Poza 4 - vedere spre Sebes si viitorul pod ce va trece peste strada din plan apropiat (Victoriei) - imagine realizata de pe depozitul de pamant din poza 5


Aici se va construi un pasaj care sa permita accesul localnicilor si nu numai. Dupa acest pasaj urmeaza o zona de rambleu, ca mai apoi sa se construiasca un pod (punctul 3) care va avea 3 deschideri si 2 pile. Se vor executa piloti forati din cauza unei vai de depunere. Acest pod ajuta localnicii sa circule liber pe a doua strada (strada Victoriei), "paralela" cu cea mentionata anterior. Zona in cauza o gasiti pe filmare intre 20:06-20:11.

Inainte de punctul 4 avem un depozit de pamant rezultat din lucrarile de sapatura.

Poza 5 - depozitul de pamant - vedere spre Sebes


Sapatura se desfasoara la dreapta punctului mentionat anterior (4). Aici va avea loc relocarea unei conducte de gaz. Zona vizata se regaseste pe filmare intre 19:59-20:05. Sapatura se gaseste in dreapta cadrului de la minutul 19:59. Depozitul de pamant este intre 20:03-20:05.

Poza 6 - vedere asupra zonei unde se sapa - poza realizata de pe depozitul de pamant - privire spre Alba Iulia


Poza 7 si 8 - imagini de la sol asupra gropii



Daniel_I

Mulțumim Stefan pentru efort. Un exemplu despre cum poți detalia clar şi limpede un fotoreportaj. :-D
On The Road

tom

Pe ST3, la trecerea peste CF de la Nod Aiud, au fost montate deja 3 grinzi si daca totul decurge bine, pana vineri termina. In rest se lucreaza la greu cu suprabetonarea la poduri si cu asfaltarea.

zorro

#6048
In sfirsit s-au apucat de asfaltat banda 2 de la relocare DN Decea,
Directia Decea- Aiud pe la ora 10 dim.,




Stabilizant si emulsie,


Dupa vreo patru ore directia opusa,






Se pregateste terenul pentru terasament linga pod, fostul DN
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

#6049
Citeva imagini de la Nod Aiud, cu grinzile peste CF.
Aceleasi imagini din locatii diferite,














Se pregateste terenul pentru terasament,

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

pentium10

defapt trebuie multimit Waze-rilor pt ei ca au modificat rapid, si Google Maps automat preia de la Waze.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

elion

Ținând cont că în data de 21.08.2016 trecerea peste CF din nodul Aiud arăta astfel



putem spera ca la finalul anului și trecerea peste CF de la Decea să aibă toate grinzile montate?

infraAdi_ro

#6053
Montaj grinzi peste CF nod AIUD -LOT 3 Tirena Scavi




si un clip cu montarea grinzilor

Sursa:prietenul din teren
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

#6054
Pozele sunt faine ! :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^ Multumim mult! Mi se pare mie sau sunt toate grinzile sus?

TibiV

#6056
Eu vad ca lipsesc (doar) cele de peste CF...  :o

Adica ve vedem si aici:
Quote from: zorro on October 25, 2016, 03:09:34 PM

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

@elion - La trecerea peste CF la Decea nu vad nici o sansa anul asta. Inca nici n-au iesit peste nivelul solului cu culeele.

@TibiV - cele peste CF se monteaza acum. Mai au 1 sau 2 de montat (nu se vede foarte bine din DN). Golul ramas este cel imediat urmator. L-au lasat la urma din cauza macaralei (pe care n-o pot plasa [evident] pe CF).  :D

Info suplimentara: Au terminat de asfaltat si a doua banda la Decea, la subtraversare. Inca nu este marcaj si se circula tot pe o banda, la semafor.
Azi a plouat cam toata ziua, deci miscare foarte slabuta.
In continuare punctele sensibile au ramas aceleasi:
Lot 4:
- Nodul Turda si pasajul peste A10 si bretele din spate de la Kaufland.
- Debleul din dealul de langa Kaufland (inca au foarte mult de coborat si nici nu se prea poate lucra daca nu e uscat.
- Lacul Stejeris si pasajul de langa
- Intre manastire si Unirea, unde sunt utilitati nerelocate (electrica)
Lot 3:
- nodul de la Decea - pasajul peste A10 inca nu are culee de loc
- pasajul peste CF la Decea
- nodul Aiud
- (nu stiu situatia la podurile peste Mures si debleul de la Gambas)
Lot 2:
- foarte slaba miscare la nodul Teius si trecerea peste DN14B - se cofreaza culeele, dar modificari foarte mici de la o saptamana la alta
- (restul nu se vede din DN asa ca nu ma pot pronunta
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Quote from: yetiman on October 26, 2016, 08:30:27 PM
@TibiV - cele peste CF se monteaza acum. Mai au 1 sau 2 de montat (nu se vede foarte bine din DN). Golul ramas este cel imediat urmator. L-au lasat la urma din cauza macaralei (pe care n-o pot plasa [evident] pe CF).  :D

Da, dar ceea ce spui tu NU se vede in poze.
Pozele arata ca nu au ridicat grinzile decat pana la si dupa CF.
Ceea ce pare logic, cat timp Ionut ne-a spus de cateva zile ca va fi necesara intreruperea alimentarii cu electricitate a CF pe perioada instalarii grinzilor peste CF.

Poate au inceput sa puna grinzile respective, dar asta nu se vede in poze...

Dar ca sa nu ne contrazicem inutil... o intrebare simpla:
CF 300 trece
A) intre culee si pila 1
sau
B) intre pila 1 si pila 2 ?....
Daca A), sorry, am gresit...
Daca B), atnci discutam de supratraversesarea CF abia cand le vad pe pozitie...
(Nu cunosc raspunsul, sunt bucurestean, deci nu imi sariti in cap.... :)
Doar am intrebat !... )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

#6059
varianta A, intre culee si pila 1. elion zice bine.
doar aici au nevoie de macara mare, ca sa ridice grinda peste linia electrica a CF. cu doua macarale mici pe capetele grindei nu se poate.

LE.: se vede mult mai bine in filmarea de mai sus.