News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

udar

Superba filmarea se vede ca se lucreaza adica ca au inceput sa lucreze
Oare nu se poate si pe la noi sa lucreze tot sezonul de lucru primavara-toamna.....nu sa inceapa toamna😡

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


elion

Mulţumim Ciprebbe !
Pe lotul 3 sunt asfaltaţi aproximativ 3 km (25%).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Atila60

Super filmarile .Felicitari si din partea mea.

rocklee

cprebbe excelente filmari ... :drunk: :gj:


cu aceste filmari ...mi-ai lamurit unele dileme pe care le-amavut cu privire la nodul A1 cu A 10 ... API

felicit de asta data OMUL si deona ...si de asemenea pe adiarc@API ... :D

:vroomvroom: :thumbsup:

dragos76

Foarte fain. Abia aștept (la anul, să sperăm) o filmare din aceeași zonă A3-A10, sub trafic. Poate chiar una de noapte, ar arăta superb.

Oare în zona aceea nu ar trebui ca A3 să fie lărgită la 3 benzi pe sens? Sau se va face asta prin renunțarea la benzile de urgență?

voicul

Daca te uiti pe filmare incepand cu min 5.20 o sa vezi ca acolo sunt cam 4 benzi (2 autostrada si 2 sau 1 de la bretea). Probabil portiunea cu 3 - 4 benzi va fi scurta (500m probabil).

dragos76

Nu, cred că e ceva neclar: pe la 05:20 deja e filmată porțiunea de început a A10.

Eu când mă refeream la 3 benzi pe sens mă gândeam mai mult la A3 , înainte și după intersecția cu A10 (pe min 1-2 km), ca să permită pe de o parte preselectarea corectă a traficului înainte de "interchange", respectiv fluența la combinarea traficului de pe două autostrăzi după acest nod. Porțiunea de început/final de A10, suprinsă de la 05:20 încolo are 3 benzi pe sens, oare? că din păcate eu nu pot aprecia corect dimensiunile.

dr4qul4

Eu cred ca exagerati. Capacitatea unei autostrazi cu 2 benzi este de cateva ori mai mare decat traficul pe care il avem acum.
Nodul acela nu va intalni congestie in urmatorii 10 ani. Cel putin.
Ma uit la A1 Bucuresti-Pitesti. La pitesti sud vine si traficul dinspre Craiova si aproape nu se simte. Iar la intrarea in Bucuresti avem mai multe noduri,  toate cu mult sub normativ, si desi aici avem  el .ai mare trafic din RO, apar congestii doar 4-5 zile pe an, si nici alea de speriat.

Cand vom avea 2500-3000 de km de autostrada in tara, vom avea si blocaje. Pana atunci, intreruperile,, iesirile in DN limiteaza nr de masini ce intra pe o autostrada.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Da 3 pe sens acolo de la 5.20 dar nu pt mult timp. E imens terasamentul acolo pe A10.
A3 nu poate avea 3 benzi, pe Gilau-Turda " ai" inainte de nod si spatiu de servicii.
Acolo in 3 km ai 1spatiu servicii , 2breteaua cu A10, 3iesirea in nod Turda, 4intrarea din nod Turda, 5breteaua A10 ... superb.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dragos76

Eu mă gândeam la 3 benzi pe sens nu din perspectiva capacității, ci din cea a sigurantei. Totuși, e o intersecție de autostrăzi, nu un nod cu un DN. Chiar dacă o să fie restricții de viteză, din păcate ele nu tot timpul și funcționează, mai ales când vii pe A3 de la Câmpia Turzii pe drum drept, și o să fie unii care se vor mira că de ce ar trebui să reducă la 100 (sau poate mai puțin).
Cel puțin pe direcția Turda-Cluj o să fie acolo ceva distracție după nod, când se va combina în o zonă relativ îngustă traficul și dinspre Alba și cel dinspre Tg Mureș. Dar e posibil să fie asta doar o problemă teoretică, și lumea să se obișnuiască cu acel "interchange", mai ales că el va intra în funcțiune cumva treptat. Adică A3 de la Mureș va fi gata după ceva vreme de la darea sa în funcțiune. Și în plus cam toții clujenii nu vor continua pe A3 până când nu va fi gata drumul de legătură cu DN1 de la mărtinești/Tureni.

dumbravaandrei

Aceeasi situatie e si la Arad si nu am vazut viteji prin zona :). Deocamdata e suficient. 3 benzi + cea de urgenta, nu prea vad pe unde...

RaduC

Quote from: ciprebbe on September 26, 2016, 04:47:29 PM

Acolo in 3 km ai 1spatiu servicii , 2breteaua cu A10, 3iesirea in nod Turda, 4intrarea din nod Turda, 5breteaua A10 ... superb.....
:yikes:
Damn, când o spui în cuvinte chiar ca îți dai seama ca e horror.

voicul

Chiar este ... ceva pentru RO. Recunosc ca m-am uitat de mai multe ori pe filmare si am inteles doar 95% din intersectie.

Nu cred sa fie probleme de viteza si restrictiile s-ar putea sa fie la 100km, pentru ca sunt viraje foarte largi si din ce vad directii cu sens unic.
Tinand cont ca odata incadrat pe sens directia e clara (fara alte intrari/schimbari de sens) nu cred sa existe blocaje in urmatorii ... multi ani.


Hercule

^ Va fi ok atata vreme cat nu da nimeni cu spatele pe bretele. Din pacate n-ar fi exclus avand in vedere educatia rutiera ce se face.
Deșteaptă-te române!