News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alexV

debleul de la gambas






viaductul, tot la fel


la al doilea pod pregatesc terenu pentru ceva. oare mai multe grinzi?!




alexV

#5431
si capatul lotului trei


pe lotul doi am cautat cele doua poduri peste Mures
primul, la Sincrai - sit arheologic




situl e pana in beciul omului :)



alexV

dealul de dupa sancrai, inspre radesti




aproape de al doilea pod peste mures, intre radesti si leorint


sit arheologic, de asemenea











alexV

relocari linii electrice


la final nodul Teius, unde autostrada supratraverseaza DN-ul. acelasi stadiu al lucrarilor






pe toate astea trei loturi se lucra sambata. nu foarte intens.
fin.

Iceman

Alexv............... :gj: :gj: :cheers: :cheers:
Sincer miar place sa fie si mai multa activitate pe toate loturile de pe A10 :D

north

Quote from: TibiV on July 30, 2016, 01:45:33 AM
Deci fata de studiul 2007-2008 acum avem urmatoarele diferente majore pe A10:
1) Nod Sebes - mutat la vest de DN1
2) Dubla-traversare a Muresului de doua (2) ori in zona Gambas
3) La Turda venim din dreapta DN1 (dupa o spectaculoasa subtraversare a unui DN1 relocat), nu din stanga.

Corect ?

La Turda la momentul 2008 gândirea era similară cu cea de la Sebeș: un nod de tip treflă, care să joace simultan rolul nodului între A3 și DX precum și a accesului local la Turda - care acces după finalizarea A10 va avea (respectiv *ar fi avut*) un rol minor.



Ca atare, nu s-ar fi justificat realizarea trompetei duble de la DN 1. La momentul SF Turda - Sebeș încă nu începuseră lucrările pe A3 în zonă, și încă s-ar fi putut renunța la nodul local în varianta trompetei duble...
Accesul Turda ar fi fost așadar relocat la DJ 161B, și se observă că multe relații ar fi fost mult mai bine deservite așa (vezi spre exemplu Turda -> Gilău; de fapt toate relațiile locale înspre/dinspre Turda), plus că ar fi fost în ansamblu mult mai ieftin.

Schimbările de traseu pe A 2012-2013 (vs. DX 2007-2008) sunt, luând-o de la Turda:
- la sud de A3 DN 1 este traversat mai târziu (nu imediat ca în traseu DX);
- la sudest de Miraslău se alege traversarea Mureșului de două ori (la DX erau evitate cele două poduri, fiind însă mai lung traseul, și trecându-se chiar pe la marginea ROSCI0147, care exista și atunci);
- aceeași situație la sud de Aiud, unde din nou A are două traversări de Mureș (la DX fiind evitate);
- se observă de asemenea diferența de poziție a nodului Aiud: "Aiud sud" de pe DX a devenit "Aiud nord" pe A; mie mi se părea mai logică amplasarea nodului la sud de Aiud, având în vedere că relația acestuia cu reședința de județ Alba Iulia este mult mai puternică decât cu direcția nord (Cluj-Napoca / A3);
- diferența de traseu pe ultimii km înspre Sebeș și nodul A1/Sebeș.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

Quote from: north on July 31, 2016, 12:57:43 AM
- aceeași situație la sud de Aiud, unde din nou A are două traversări de Mureș (la DX fiind evitate);

Asta imi scapase...
Deci este modificarea 4) (sau 1bis pe lista mea Sebes->Turda)

Mersi !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


dragos76

Extrem de slabă mobilizarea, cel puțin în zonele observabile din DN (și har Domnului, sunt o groază de puncte de contact vizual, unde e mult de lucru).

gdo

Pe lotul 1 azi se muncea la decopertari in zona km9 al viitoarei autoastrazi.
Imaginile le-am primit de la un bun prieten, ocazie prin care ii si multumesc pentru ele.














TibiV

Foarte bune pozele.
Ii  multumim si noi pritenului tau.
Si pastreaza o "legatura stransa" cu el. Am impresia ca poate fi de mare folos pe topicul asta.
Imi place inaltimea de la care sunt facute pozele...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cozak

Super pozele!Live din mijlocul santierului.Sa ii dai o bere rece prietenului tau sa o tina tot asa.Lotul 1 e foarte important!
Multumiri!

adiarc

la intersectia lotului 1 cu drumul -centura Alba Iulia-Drambar se lucreaza la realizarea devierii DJ pt construirea pasajului peste autostrada













pe langa asta sunt si ceva decopertari pt realizarea drumului tehnologic
momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

Oricum, foarte slabă mobilizarea Pizzaroti de la obținerea AC până in prezent.
Nu s-au apucat serios nici de decopertări, care sunt lucrări relativ ușor se făcut

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

Stefan01

#5444
Pozele sunt realizate ieri, in jurul orei 11:30. Imi cer scuze pentru calitatea lor. Cadrele sunt luate din mers.

Lotul 2 - Concluzie: din DN1 nu am vazut ca se lucra decat la structurile din apropierea sediului Transavia. Posibil sa-si concentreze fortele in zona Sancrai - Radesti.

Structura viitoarei supratraversari de catre A10 in apropiere Oiejdea, pe aceeasi parte cu Transavia (partea dreapta cum se merge de la Alba Iulia catre Turda).






Lotul 3 - Concluzie la ce am observat din DN1: se lucra intre supratraversarea A10 si Decea; la viitoarea legatura dintre DN1 si A10 de la Decea
Am observat cateva grinzi ridicate in zona nodului de la Aiud. Sper sa fi vazut bine. Daca a trecut cineva prin zona, rog sa confirme.

Lucrari intre supratraversarea A10 si Decea