Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daniel_I

Cercetarea arheologică pe siturile din zona lotului de autostradă nu o face constructorul, ci firmele specializate, coordonate de muzee.

http://alba24.ro/foto-descoperire-arheologica-pe-traseul-autostrazii-sebes-turda-asezare-veche-de-7-000-de-ani-in-zona-localitatii-limba-langa-alba-iulia-478796.html

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

nicki4

Quote from: Daniel_I on July 21, 2016, 12:26:29 AM
Cercetarea arheologică pe siturile din zona lotului de autostradă nu o face constructorul, ci firmele specializate,

sapatul sa facut si cu angajati pizzaroti si puscariasi. Pentru munci mai butale ca sapatul pamantului de suprafata.
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

nicki4

Ieri am plecat din Alba Iulia si am fost placut surprins sa vad utilaje si angajati pizzaroti la iesirea din orasul Alba Iulia, pe coasta dealului chiar in spatele halelor Elit din Oarda de Jos si dupa benzinaria Lukoil de la intrarea in Lancram (pe partea  dreapa directia de mers Sebes). Am vazut si movile de pamant escavat tot de la intrarea din Lancram spre directia viitorului nod cu A1. Nu pot sa spun ca apartin de viitorul nod, dar nici nu cred ca apartin de alte lucrari din zona (sper). Am facut si niste poze dar pot sa le pun doar maine dimineata.
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

lupualb

#5373
Ce ai vazut in partea de nord sunt doar cei care scot balast. Nu stiu ce ai vazut in spate la Elit, insa astazi pe aliniamentul autostrazii de dimineata era o ciurda de vaci exact in mijlocul campului cu maci, iar acum dupa amiaza cand m-am intors o turma de oi folosea aliniamentul autostrazii in trashumanta lor de pe pasune in miristile abia recoltate. Ciobanii multumesc CNADNR pentru ca i-au ajutat in acest demers, fiind ca fara aceasta posibilitate le era aproape imposibil sa se misca liber pe terenurile cele mai ''manoase''

lupualb

#5374
Astazi dupa un drum de aproape 300 km am ajuns dupa aproximativ o luna in dreptul lotului 4 Turda - Sebes. Dezastru! Putine echipe la lucru, miscare anemica. Pe tot lotul cred ca puteai numara pe degetele de la o mana cate masini carau pamant spre exemplu. Lucrul lor comparativ cu ceea ce este de lucru pe respectivul lor ar fi ca si cum in acest moment se cara pamant cu roaba. De o luna de zile abia daca se observa ca s-a miscat ceva. Sunt cumva suparat pe cei care pun poze de pe acest lot, creandu-se impresia ca se lucreaza si lucrurile merg foarte bine, cand de fapt pe acest lot lucrurile merg atat de prost. Ce-a ce s-a facut aici in acest an  poate fi numita munca de 7 luni?

Lotul 3 m-a surprins in mod placut. Pe tot acest lot astazi au fost mai multe echipe si utilaje decat am vazut pe lotul 4. Taluzurile au fost reparate in asa masura ca nu se mai observa urmele lasate de ploi, iar o echipa serioasa a inceput lucru la nodul rutier de la iesirea din Oiejdea, daca nu ma insel in privinta localitatii. Toata stima pentru constructor!

Pe lotul 2 am impresia ca aici constructorul muta echipele de lucru dintr-o zona in alta. Daca in alte tari constructia autostrazilor a insemnat multe locuri de munca la noi se pare ca se utilizeaza aceasi oameni pentru mai multe lucrari.  Cand este termenul limita de finis al acestui lot de constructorul isi permite aceasta lejeritate?

Pe lotul 1 de dimineata o turma de vaci statea la umbra pe aliniamentul autostrazii, in campul cu maci, in timp ce un sir de masini lung de vreo 2 km mergea spre Alba Iulia cu viteza melcului.

Concluzia ar fi ca daca  in acest an nu se va inaugura nimic aici, atunci lucrurile au putut fi lasate lejer pentru ca este timp si la anu.




Stefan01

@ lupualb

Oiejdea (o parte din ea) se afla pe DN1, in apropiere de Transavia. Transavia este intre Oiejdea si lotul 2 din A10.

Daca te referi la nodul rutier de pe lotul 3, atunci este cel de la Decea sau Aiud. Cred ca nodul de la Decea l-ai vazut daca era in partea dreapta cum veneai de la Turda catre Alba Iulia.

lupualb

#5376
Da, ma refeream la nodul de la Decea, insa se lucra puternic in partea stanga, cum am venit dinspre Turda, chiar langa DN.

Stefan01

#5377
Atunci ai vazut miscare la relocarea DN1 dupa localitatea Decea, cum vii de la Turda spre Alba Iulia. Acolo va avea loc supratraversarea A10 peste DN1.
Ar fi super daca s-ar apuca de lucru si la supratraversarea A10 peste CF 300 Teius-Cluj care se afla in apropiere. Aveti aceasta informatie ?

horatiu.cosma

Se apuca de treaba si acolo, intr-un final.

clau

Deci s-a mai rezolvat o problema...

Iceman

Nu trebuie sa ne iritam prea tare la felul in care se lucreaza pe A10 sau altundeva.....Termenele de finalizare nimeni nu le respecta si nici nu ii deranjeaza daca termina mai tarziu,oricum nu vor fi penalizati avand in vede ca AC a iesit foarte tarziu....Cand lucrezi cu 500 de muncitori si 220 de constructie sunt mai mari si termini mai rapid,cand lucrezi cu 150-200 de oameni si 100 de utilaje este mai rentabil,consturi mai mici,profit mai mare cand vor termina atunci va fi gata ii bine si asa pentru Romania :D :D...Varianta a 2-a se foloseste la noi......UMB face exceptie,in rest toti merg pe aceas reteta varianta a 2-a 8)

lupualb

Aseara am fost iritat pentru ca am venit din drum destul de lung. Vin spre exemplu din Satu Mare spre Sebes si tot drumul este relativ in regula, insa cand ma apropii de Turda deja parca intru intr-o alta lume. Sunt zile in care nu are rost sa mai faci vreo depasire pentru ca depasesti doua tiruri, iar apoi mergi inca vrei 20 Km in spate la al treilea. Aseara mi-am adus aminte de primele zile din ianuarie cand toti de aici, sau aproape toti eram entuziasmati ca s-a intrat rapid in lucru cu utilajele, deja se faceau si planuri in privinta panglicilor taiate. Este o vorba: ''Fa-ti planuri daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada'', cred ca ar trebui aceasta afirmatie sa sune cam asa: ''Fa-ti planuri daca vrei sa-i faci pe cei din CNADNR sa rada''. Ok, am inteles doar acum s-a dat AC-ul pentru toate loturile, totusi o data limita contractuala ar trebuii sa existe. Sau se intampla ca in cazul mesterului zugrav care isi ia pe cap mai multe lucrari din lacomie, prostind beneficiarul ca va termina intr-un anumit timp, iar apoi va lucra pe rand in toate locatiile, incepand lucrarea peste tot, luand si o mica, sau mare arvuna, iar apoi va termina lucrarea mult peste termen, de multe ori si facand treaba de mantuiala, pentru ca s-a grabit.  Bineinteles ordinea terminarii lucrarilor este incepand cu cel care il ia de guler si-i spune si vreo doua de sanatate si terminand cu cel cuminte usor dus de nas.

elion

#5382
Mulţumesc pentru ajutor
lotul 2 între Rădeşti şi Leorinţ







între Rădeşti şi Sâncrai

















Sâncrai - pârâul Secădaşe





între Mureş şi DJ 107E



lotul 3 între valea Aiudului şi DJ 107E



au început să acopere podeţele suplimentare începute în ianuarie






gdo

Pentru a lamuri dilema ultimelor zile legate de lotul 1, am facut o scurta incursiune pentru a vedea cum sta treaba pe acest lot...
si din pacate am vazut urmatoarele...nu se lucreaza absolut deloc pe acest lot cu mica exceptie in zona drumului care duce spre Drambar...unde de altfel au si ingustat drumul...

Am mers spre nodul de la Sebes unde intradevar in zona exista doua excavatoare, dar nu au legatura cu autostrada si scot balast din zona (apartin de Florea)



zona de ingustare a drumului judetean


luc

Ultima poza cu acel damb de pamant pe care a crescut vegetatie, alaturi de macii de pe zona decopertata, este emblematica pentru acest lot. Rusine!