Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

adiarc

multumesc Cip

Totusi la min 2;50 inca nici urma de pod peste CF....iarasi lipsa AC ?  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

#4531
Quote from: TibiV on March 07, 2016, 06:58:38 PM
Daniel,
după câteva luni pe forum o să recunosti şi tu fiecare pasaj, pod, sau bretea... :)
Eu ca eu, dar ziceam de alții din presă sau oameni neobișnuiți cu șantierul
Cheers! :-D
On The Road

horatiu.cosma

^^
Adi, nici la 2:50, nici dupa 10, la nodul Aiud. CFR ca de obicei, isi respecta blazonul si viteza...

TibiV

Pariem că astea vor fi ultimele structuri finalizate ?
Echivalentul padurii UMB pe A3... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Evident. Erau niste overpass-uri neincepute anul trecut, dar vad pe filmare ca s-au apucat si deja sunt aproape sus pilele. Au avansat binisor cu structurile TS-ul, ii ajung din urma pe cei de la Porr pe partea asta. Doar CFR-ul ii mai poate opri sa termine anul asta, si eventual finantarea, dar acolo avem incredere in Catalin. Apropo, a cam iesit Muresul in zona primului pod, a ajuns apa pana la terasament.

Stefan01

Quote from: Daniel_I on March 07, 2016, 06:47:05 PM
Ca o completare la filmarea cu drona, ar fi bine dacă a-ți pune și un text pe video cu fiecare zonă filmată. Ar fi mai ușor de urmărit
Mulțumiri pentru efort :-D
1. FELICITARI !  :gj:  Aveti toata consideratia mea pentru efortul depus !

2. Pentru a gasi locatia unde s-a filmat un anumit punct de pe tronsonul autostrazii propun folosirea unei tablete sau a unui smartphone conectat la GPS. Exista o optiune speciala atunci cand se face o fotografie (depinde de meniul aparatului). Dupa ce poza a fost realizata, se poate prelucra cu ajutorul aplicatiei Picasa. Am lucrat acum doi ani de zile cu asa ceva. Functioneaza. Sper sa ajute.

ciprebbe

Cu drona se zboara exclusiv pe mod GPS (altfel nu mai stie sa vina inapoi cand iasa din raza). Toate coordonatele zborului sunt salvate si suprapuse pe gmaps. Eu pierd mult timp sa leg filmuletele si sa le decupez. Daca sunt doritori pt montaj video cu placere acceptam ajutorul.

Va urma si lot IV. ( e la procesat)
Am incercat sa las in montaj si cateva sec anterior rotirii dronei. Directia de filmare este dinspre Decea spre Turda.
Datorita unei probleme de comunicare cu cei de la Porr(remediata intre timp) nu am putut intra pe drumul tehnologic si am filmat de pe DN. Lipseste portiunea de la Inoc pana la Dumbrava iar spre final nu am mai filmat de la viaductul mare si pana in dealul Turda (portiunea filmata acum 1 luna si unde nu s-a mai lucrat nimic).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

clau

Oare cine a fost director la CFR? Sau optimizarile sunt de vina...

trifuhoria

Felicitari pentru filmare! Daca aveti nevoie de editare va pot ajuta eu. Am nevoie de imaginile brute si sigla noastra :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Redox

Mulțumim ciprebbe, mulțumim API și mulțumim tuturor celor care au făcut posibile aceste filmări !

clau

Cred ca Lot3 TS e mai avansat decat lot 4... Foarte utile filmarile cu drona pt detalii...

Ciprianul

Frumoasa filmare si destul de sugestiva. Stima si respect pentru efortul depus.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

horatiu.cosma

Multumim @cipribbe, felicitari pentru siguranta la maneta :). Se pare ca e adevarat ca Porr a avut probleme cu o grinda la prima structura de pe lot. E una lipsa sus. La 3:20 ce e cu structura aia la nivelul solului  :o? In general stau bine la structuri, sa vina AC-ul si sa impanzeasca santierul de basculante pentru terasament si prin septembrie/octombrie sunt gata.

alecu26

Referitor la lotul3:

- podul peste DN: unii se chinui sa faca chiar cu grinzi metalice din cauza oblicitatii si a deschiderii destul de mari...TS a reusit cu un podet practic. Poate fi OK, dar chiar ma intreb care e deschiderea intre fetele podetului.

- podul peste Mures: pe langa ca sunt doua poduri relativ apropiate, unul cu doar 3 deschideri....celalat cu vreo 10, podul de 3 deschideri, are chiar pe partea exterioara a curbei Muresului, unde e cel mai probabil ca va rupe malurile la o viitura, pus pamant vegetal. Chiar si la apele de acum, Muresul, din unghiul de filmare pare a fi foarte aproape de a iesi in matca si a spala acel vegetal. Nu trebuia oare niste gabioane de protectie? sau chiar ceva beton?

- cimitir la  minutul 5.50???!!! Aparent, daca ne luam dupa fundatiile pasajului superior, cimitirul va fi ratat la mustata.
Drumurile noastre POATE;