News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Imaginile sunt print Screen-uri de pe filmari. Sper ca pe maine sa reusesc sa prelucrez si filmarea.(Lot 3 & lot4)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi


adiarc

Excepțional.....jos pălăria
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

M-am dumirit Cipri. mersi pentru promptitudine :).

vancouver

Quote from: TibiV on March 06, 2016, 06:50:35 PM
elion, +1
Poze sunt super !
Inclusiv cele cu stalpii LEA la pamant :lol:

Dar...
Grinzile astea sunt gata ruginite....  :o


Probabil grinzile sunt din CORTEN: https://de.wikipedia.org/wiki/COR-TEN-Stahl.

Este un metal special, care dezvolta un strat de rugina autoprotector. De fapt sub rugina propriu-zisa, se dezvolta de la sine un strat de protectie, rezultat al procesului de ruginire. Acest strat extrem de dur impiedica continuarea procesului de ruginire spre interior. Si asta si daca se mai taie din metal, noile suprafete dezvolta aceleasi proprietati, fara nici un tratament. CORTEN a fost folosit si la structura de metal a viaductului Aciliu si arata foarte bine acum, dupa un timp.

In esenta, cel mai important aspect: acest metal nu trebuie niciodata vopsit sau tratat, ceea ce reduce enorm costurile de exploatare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

elion

Mulţumim Ciprebbe ! Este mult mai spectaculos de sus decât de la nivelul solului.

rocklee

multumesc ciprebbe pentru imagini ..ce inseamna o scula [drona] buna :) ...''PE MANI BUNE '' :D ...super imagini si super vesti .. :gj:
saracu pod de la mures a fost visitat in aceste zile nu gluma  :D

multumim si lui elion :) pentru imagini si dedicare .. :cheers:

de asemenea lui Aiud A1o .....SI tuturor care sunteti inplicati ...sa aduceti vesti si imagini de pe A10 ...va multumim  :D :gj: :vroomvroom:

AFC

@ciprebbe, @elion, mi-ati facut ziua frumoasa ! +1 pe rand  :) :gj:
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

vladb

^
Dupa amplitudinea filmarii, am impresia ca drona e cu...cherosen :).

horatiu.cosma

^
Trebuie sa isi castige o paine si @Eurocopter :).

Eurocopter

O iau ca pe o ironie, dar nu, filmarea s-a facut 100% eco-bio (electric). :)

horatiu.cosma

Ma refeream la faptul ca "iti luam painea" cu drona, nu mai incap filmarile tale din avion de ea. Nicio intentie de ofensare sau altceva :).

Eurocopter

M-am prins de nuanta. Drona este foarte buna pt obiective relativ fixe sau tronsoane foarte scurte gen Gilau-Nadasel. Pentru tronsoane de 20km sau mai mult drona nu mai este eficienta. Sunt 2 chestii complementare si este bine ca avem acces la amandoua.

Daniel_I

Drona e perfecta pentru imagini fixe de la inaltime, unde poti vedea cu un unghi larg, foarte bine starea lucrarilor.
Felicitari, superbe imagini !
On The Road