News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

Daca decalajul ST1-ST2 va fi mare, cei aprox 8 km de A10 care se pierd intre nodul Teius si capatul de sud al ST2 sunt foarte pretiosi, dat fiind traficul pe DN1. Asa ca probabil ar fi interesanta o discutie/actiune ca la Holdea.

Pentru ca astfel de cazuri sa nu apara in viitor, putem discuta aici

alexV

Quote from: cristi5 on January 14, 2016, 11:30:28 PM
vreo 2 km de autostrada care vor sta nefolositi daca lotul 3 se deschide inaintea lotului 2
http://standup.csc.kth.se/maps/projects.html#map=13/46.318/23.75/0

intr-un fel ai dreptate, dar si cu cei 2 km in plus tot nu ajungeai la capatul Aiudului. la coborarea de pe autostrada ai mai fi parcurs doua strazi "de cartier" si o trecere de cale ferata, pana sa ajungi in DN. as zice ca pozitionarea nodului e inspirata.

Quote from: esendy on January 15, 2016, 11:22:09 AM
e oportun un drum de legatura intre DN14B (din nod) si DN1 (1.7km), care ar functiona ca o centura completa la Teius impreuna cu A?

hai sa vedem. De la nodul Teius cu DN14B nu intri prin oras decat foarte putin (sensul spre Alba-Iulia) si nu sunt treceri de pietoni pe acea portiune. In cazul in care lotul 1 va fi intarziat, eu cred ca va fi destul reconfigurarea intersectiei DN14B cu DN1 - unde e rampa - astfel incat prioritatea sa fie din DN spre autostrada si nu inspre oras. cam asa cum e acuma la cunta cat timp autostrada e demolata.

nu vad CNADNR sa construiasca un drum de legatura pentru 1 an, fie el si de 1 km.

cristi5

Quote from: alexV on January 16, 2016, 12:04:38 AM
intr-un fel ai dreptate, dar si cu cei 2 km in plus tot nu ajungeai la capatul Aiudului. la coborarea de pe autostrada ai mai fi parcurs doua strazi "de cartier" si o trecere de cale ferata, pana sa ajungi in DN. as zice ca pozitionarea nodului e inspirata.

Nu voiam sa argumentez pt drum de legatura pt 2 km de A "pierduti", ziceam doar ca e o curiozitate. Si apoi, mergand pe acelasi rationament, apar 2 scenarii mai serioase
- ST1 deschis mult dupa ST2 (plauzibil) => 8 km raman nefolositi
- ST3 deschis mult dupa ST4 (mai putin plauzibil cred, dar tu sigur cunosti mai bine situatia din teren) => intregul lot 4 ar fi inaccesibil.

horatiu.cosma

Lot 3 si 4 din Sebes Turda sunt cam in acelasi stadiu fizic. Partea dinspre lotul 4 al lotului 3 e cea mai avansata, aici deja avem balast stabilizat, nodul e definit la nivel de terasament, lipseste supratraversarea aliniamentului. Sper sa nu avem surprize, dar nu cred ca e cazul sa ne ingrijoram pentru zona asta. Cei 8 km din lotul 2 da, dar asta doar in cazul in care se reziliaza cu Pizarotti pe lotul 1, si doar din 2017(final) incolo.

elion

Ieri-lotul 3 între valea Aiudului şi DJ-107E








TibiV

elion, mulţumim mult !
:cheers:
(păcat că nu avem emoticon cu vin fiert, era mai de sezon... :)   )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

istvan78

Quote from: horatiu.cosma on January 15, 2016, 11:39:37 AM
^
Exista un DJ 107H care e exact ce zici tu. Doar ca arata asa. O latire plus 2 straturi de asfalt si cred ca e ok un an-doi, pana se finalizeaza si lotul 1.

L.E. L-am folosit eu la un moment dat cand a fost un accident inainte de Teius. E bun, se poate merge cu 40-50, am vazut si TIR-uri. Problema e ca se ridica niste nori de praf de nu se vede nimic, si e ingust, la limita trec doua TIR-uri unul pe langa celalalt.

Pt autoturisme, DJ107B va fi o solutie buna, eu l-am folosit ani de zile cand mergeam in Hargita prin Alba-Teius-Blaj. Acum m-am mutat pe Sibiu-Medias.

rocklee

#4252
multumim elion...parca mai dezmortit ...cu imaginile tale .. :D

o intrebare ....daca acesti stalpi au fost relocati ...de ce nu au fost demontati pana acum ????????  :o


gdo

In ciuda temperaturilor foarte scazute pe lotul 2 s-a muncit si azi, iar in zona unde se va intersecta autostrada cu DN-ul au inceput sa decoperteze si in partea cealalta a DN-ului, zona unde pana acum nu s-a lucrat. Deasemena se lucreaza in continuare la foraje si s-a mai adus si agregate atat in organizarea de snatier cat si in zona autoastrazii in apropiere de Santimbru.
De lotul 1 mai stie cineva ceva.. se lucreaza ceva sau inca e tot pauza totatala.. zilele se scurg si ne apropiem foarte tare de luna martie, dar din pacate inca nu avem o clarificare a situatie  privind o posibila reziliere a contractului...

AkaManah

Confirm ce spune gdo si adaug si ca arheologii de la MNUAI sunt acolo chiar daca nu sunt platiti. Pasiunea invinge cele -14 grade de azi dimineata. :D

gdo

#4255
Aerticol aparut in presa locala de azi,
AUTOSTRADA SEBEŞ-TURDA: Doar 28 de kilometri vor fi deschişi circulaţiei până la sfârșitul anului. Restul mai așteaptă:
http://alba24.ro/autostrada-sebes-turda-doar-28-de-kilometri-vor-fi-deschisi-circulatiei-pana-la-sfarsitul-anului-restul-mai-asteapta-464155.html

yetiman

Dimineata aveam deja pregatit textul pentru azi: "Atmosfera inghetata pe A10, si la propriu si la figurat".
Mai trebuia sa dau copy/paste si gata.

Dar n-a fost sa fie.  :)
Doar la propriu e inghetata atmosfera: cam -10 grade Celsius, sau chiar mai jos.

Dar Porr lucreaza. Acum nu va asteptati sa fie zeci si sute de utilaje ca sa se incadreze in termenul contractual de martie 2016 (cum vad ca se mai insista prin diferite publicatii, de parca nu s-ar sti deja de cateva luni bune ca acest termen nu mai poate fi respectat..)  :D
Dar se lucra in mai multe puncte, ceea ce zic eu ca este un semn bun. Era miscare in zona intre lac Stejeris si viaduct Turda. Era un excavator care lucra pe marginea terasamentului, iar materialul scos era varsat in directia lacului, pentru viitorul terasament.
Apoi am vazut miscare la diverse poduri. Nu prea se vedea ce faceau, dar erau acolo. iar la pasajul peste A10 la manastire, creste vizibil schela pentru placa de rulare. Acum lucrau la ea, pe partea dinspre DN (cealalta parte pare deja pregatita. mai ramane sa se uneasca la mijloc. (Si nu, nu e nici un risc sa ne trezim cu 2 pasaje daca nu se intalnesc la mijloc  :lol: )

Si parca am vazut miscare la TS, la nodul Aiud si pasajul peste CF. Ca de obicei, fiind departe de DN (si aici nu, nu s-a deplasat terenul ca la Aciliu sa vedem mai aproape din DN  :lol: ) nu se vedea ce se lucreaza, dar erau omuleti portocalii si o macara in zona.

Aktor nu a reluat lucrarile la nodul Teius (pentru mai departe ma bazez pe ceilalti colegi care "fac" Alba-Teius sa ne tina la curent. In schimb Aktor lucra (de data asta la vreo -13 grade Celsius) la portiunile de CF intre Teius si Blaj.

Poze nu va dau, evident ca nu ma asteptam la miscare si n-am luat aparatul cu mine.

In rest, sper ca "munca prin culise" de care spune si Ionut sa dea roadele scontate, si in martie, cand incepe efectiv sezonul de lucru, sa-i vedem pe toti cu motoarele turate, poate inauguram ceva km si anul acesta.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Deja miercuri dimineata se transforma intr-o vineri dupamasa. Daca la -10 sunt la datorie, nici nu vreau sa ma gandesc ce ne asteapta in vreo 2 luni. Cu riscul de a fi putin egoist, iti urez cat mai putine concedii anul asta, @yetiman :).

NGC

Quote from: NGC20 on January 11, 2016, 12:32:27 PM
Quote from: adrian rosca on January 04, 2016, 03:23:25 PM
@NGC20, ce se mai aude de platile pentru autostrazi? S-a incotopenit sania in nameti? :)
Quote from: NGC20 on January 04, 2016, 11:34:23 PM
Sa facem putina rima. :lol:

Iarna-i grea, omatu-i mare ... asteptam in continuare. :lol:

"Pe surse", avem OP-uri si pentru lucrari la autostrazi. Daca nu mai aveti rabdare pana apar datele oficiale, incerc sa aflu sumele "pe surse". Oricum, va anunt.

Gata, sania a ajuns si sursele au avut dreptate. Platile sunt trecute acum in sinteza. ;)

Din informatiile primite de la NORAD, care a supravegheat sania Mosului in operatiunea de distribuire cadouri, se pare ca din sanie a cazut cadoul pentru TIRRENA pentru ST3. :lol:

@CNADNR: Va rugam sa actualizati ROGOP si sa includeti cele 2 facturi platite catre TIRRENA in 30.12.2015 pentru ST3. ;)

elion

#4259
În zona km 42 de ambele părţi a podeţului în trepte au demolat terasamentul pentru a suplimenta numărul podeţelor; urmează să strice şi în alte locuri.