News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Ce se mai aude de loturile 3 si 4? Care este stadiul licitatiei?

razvan96

Pentru T3 s-a terminat, as zice surprinzator de repede, evaluarea tehnica si a inceput cea financiara.

Ionut

Sunt tare curios daca va lua T3 tot UMB.

florin74

Vrabiutele anunta ca in perioada urmatoare  o sa avem foarte multe anunturi de atribuire, nu numai aici, ci si pe alte loturi
Se pare ca cei din comisiile de evaluare au fost obligati sa respecte termenele, sa nu o mai lalaie cu lunile si chiar anii. O bila alba pentru conducerea CNAIR. Se pare ca este mult mai convingatoare decat papagalii ce au precedat-o....


paullie

Deci pâna la urma la prapdenia aia de cale ferata de la fabrica de tevi se face pasaj din ce vad in filmarea lui Daniel.

TibiV

@daniel321
+1

Ce este tubul paralel cu CF care se vede la 1:10 ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sealand01

@florin74 vrabiutele zic ceva si de cine ar lua pe tr3/4? Sau de centura sud Cr care are un ofertant?
Normal ca vor sa ii dea tare ca e liber la deficite si foarte bine fac!! Insa nu cred ca ceilalti erau lenesi neaparat, nu-i lasau cei de mai sus, cand cresteai salarii si pensii si deficitul trebuia sa il ai de 3%, cum sa mai faci si drumuri?

Ionut

#2077
Enjoy! Ultima parte din vizita de marti de pe DX12. Oricum altceva nu este de vazut, lucrarile sunt acoperite 100% de filmari!



Multumiri Tirrena Scavi, DRDP Craiova, SDN Slatina si colegilor din teren!

archaeus

Multumim colegilor pt munca depusa! Astept cu nerabdare AC pe tot lotul sa vedem cum se mobilizeaza TS caci pana acum e dezamagitor.

BALEA STEFAN MARIUS

Super filmarea ca de obicei....mobilizare sub asteptari din punctul meu de vedere... nu se compara cu UMB..

Giuseppe

@TibiV, pare un tunel de uscare a carbunelui in vagoane, probabil pentru fostul CET Slatina. Unul similar e si la Brasov, la capatul triajului catre Harman.

Ionut

API pe Facebook

Marți, 19.05.2020, am vizitat oficial cei 57,55 km ai Drumului Expres DX12 între Craiova și Slatina. Vedeți cele trei filmări aeriene aici: [...]

Mulțumim reprezentanților CNAIR de la SDN Slatina și DRDP Craiova care ne-au condus pe șantier și ne-au oferit informații consistente despre mersul proiectelor!

Lotul Craiova-Balș (17,7 km) este executat de italienii de la Tirrena Scavi pentru 358 milioane RON, termenul contractual de finalizare fiind sfârșitul lui 2021, fără șanse reale de a fi respectat. Lucrările au început târziu în 2019 și au ajuns la aproximativ 7% stadiu fizic.

Sunt atacați doar 7 km, restul fiind blocați de sondele Transgaz neidentificate la studiul de fezabilitate din 2008, impunându-se o modificare a traseului. Deși antreprenorul italian a avut probleme financiare, se pare că situația s-a îmbunătățit semnificativ, crescând și mobilizarea în ultimele săptămâni.

Segmentul Balș-Slatina (39,85 km) este construit de UMB cu 1,45 miliarde RON, fiind împărțit în două loturi (Balș-Piatra Olt de 18,5 km și Piatra Olt-Slatina de 21,35 km). Lucrările au debutat în ianuarie 2020 și au ajuns la peste 20% progres fizic pe primul sector și 15% pe cel de-al doilea.

Și aici avem un termen contractual de finalizare la sfârșit de 2021, având doar șanse teoretice de a fi respectat, chiar dacă blocajele birocratice sunt mai puține și ritmul de execuție este foarte bun.

UMB a mobilizat în total mai bine de 700 de muncitori. Se muncește intens la coloanele forate ale viitorului pod peste Olt de la Slatina (1,7 km lungime), la elevațiile numeroaselor structuri, la nodurile rutiere, săpături și umpluturi. Probabil că în această vară vom vedea asfalt pe suprafețe întinse.

Există o serie de utilități de relocat și imobile neeliberate de către proprietarii care nu și-au primit banii cuveniți. O problemă majoră este la Slatina Nord-Est unde conexiunea cu DN65 se află pe tronsonul 3 aflat încă în licitație.

Solicităm responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să implementeze în mod proactiv o descărcare temporară a traficului în acest punct, astfel încât să nu avem și primul muzeu de drum expres (Centura Slatina) după faimoasele exemple de autostrăzi terminate și nefolosite.

De asemenea, cerem CNAIR să se implice mai intens în rezolvarea ultimelor exproprieri și a relocărilor de utilități, dar și să încheie licitațiile pentru tronsoanele 3 și 4 de la Slatina până la Pitești.

AlexOP

Doar o mica observatie legata de postarea anterioara. Cred ca in afirmatia sondele Transgaz este o mica scapare, daca este vorba de niste sonde care incurca traseul mai mult ca sigur nu sunt detinute de Transgaz, ei se ocupa doar de sistemul national de transport gaze naturale sau partea de Midstream in terminologia petroliera, partea cu sondele tine de productie sau Upstream. Nu cunosc zona dar poate sunt sonde detinute de Romgaz ori de Petrom sau poate alt operator privat. Keep up the good work!  :gj:

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot2 Pod Viaduct Peste Raul Olt Balta Milcov 21052020


stangabriel

Azi pe la ora 9 Tirrena lucra la intersectia cu Dn65.
Pe la ora 8 nu se observa miscare pe loturile UMB.