Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

ii

Salut,

Ati observat ca se construieste un sens giratoriu la intrarea in Tureni dinspre Cluj-Napoca? Este chiar inaintea restaurantului de pe partea dreapta. Are vreo legatura cu viitorul drum care va face/ar trebui sa faca legatura cu autostrada?

florin74

Nici o legatura. Cred ca va fi loc pentru intors.

Ionut

Tronsoanele drumurilor naţionale care au fost ÎNCHISE pentru perioada de iarnă

De marţi nu se mai poate circula pe următoarele sectoare de drum:

–DN7C-Transfăgărăşan, pe tronsonul Piscu Negru (km 104, judeţul Argeş) – Bâlea-Cascadă (km 130+800, judeţul Sibiu) – până în data de 30 iunie 2017, cu posibilitate de modificare, în funcţie de starea zăpezii şi condiţiile meteo;

–DN67C-Transalpina, pe tronsonul Rânca (km 34+800, judeţul Gorj) – Şugag (km 79+200, judeţul Alba) – până în data de 31 martie 2017, cu posibilitate de prelungire, în funcţie de starea zăpezii şi condiţiile meteo;

–DN17D, în Munţii Rodnei, pe tronsonul neasfaltat, între Valea Mare, Şanţ (km 86+100, judeţul Bistriţa-Năsăud) şi Cârlibaba (km103+632, judeţul Suceava), până în data de 31 martie 2017;

–DN1R, în Munţii Apuseni, pe tronsonul neasfaltat Poiana Horea (km 58+550, judeţul Cluj) – Mătişeşti (km 62, judeţul Alba), până în data de 31 martie 2017.

B365

GDPR


Hercule

^^ Transfagarasanul inchis pana in 30 iunie? :o Sigur nu e o greseala? Stiu ca prin unele vai mai este zapada dar totusi...
Deșteaptă-te române!

voicul

E ceva normal:

"În perioada 2 noiembrie 2015 - 30 iunie 2016, DN 7C - TRANSFĂGĂRĂŞAN este ÎNCHIS pe sectorul de drum cuprins între kilometrul 104 (Piscu Negru – jud. Argeş) şi kilometrul 130,8 (Bâlea Cascadă – jud. Sibiu)."

Sursa Realitatea.

slartibartfast

În fiecare an e închis așa. Știu că acum mai mulți ani a fost o primăvară călduroasă și s-a topit zăpada pe Transfăgărășan în mai, și s-a deschis de 1 iunie. Am fost la câteva zile după deschidere, și tot erau niște ditamai ghețarii în formare, adânci de cel puțin 1 m, care fuseseră tăiați cu buldozerul ca să se poată circula.

voicul

Stie cineva cand se termina lucrarile la Cârligul Mic?

Dupa video par pe la jumatate


GDPR

La cum munceau oamenii din filmare, mai dureaza nitzel.

Ionut


luc

Noutăți legate de reabilitarea DN76, sursa pagina de FB Drumul National 76:

"Suntem in masura sa va dam cateva vesti, bune speram, pentru noi toti. Azi 1 noiembrie 2016, pe DN76, directorul CNAIR,Catalin Homor si directorul DRDP Cluj, Eugen Cecan au sosit in vizita de lucru, pentru a opt-a oara din luna iulie si pana in prezent. Au verficat stadiul lucrarilor, iar la ora 16,20 au fost prezenti la Primaria Beius,fiind asteptati de primarul Petru Mlendea si viceprimarul Ovidiu Daescu....Si de noi, realizatorii acestei pagini. Si acum vestile (din zona Bitii-Stei,antreprenor AZVI AZCALE):
-caseta de pe varful Dealului Bitii (zona Budesti) se va finaliza in aceasta luna;
-la fel caseta deschisa,de la coborarea dealului Bitii inspre Beius;
-pe panta de coborare a dealului (aproximativ 170 metri), unde s-a constatat prezenta alunecarilor de teren, proiectul va fi refacut, dar pana la demararea noilor lucrari se va turna strat de asfalt, astfel incat calea de rulare sa se prezinte in conditii optime;
-vor fi finalizate intrarile si iesirile din Beius, respectiv pe directiile Oradea si Stei;
-se vor termina casetele deschise la Sudrigiu si Petrileni (doar astea au mai ramas intre Beius si Stei);
-se vor aplica marcajele pe intregul tronson atat cele centrale cat si cele laterale;
-in Stei vor continua lucrarile pana la terminarea lor, in regim de prioritate;
-din pacate la o parte din poduri proiectarea trebuie refacuta (dar nu sunt asa multe si nu la toate zicem noi);
-LUCRARILE DE REABILITATE A DN 76 PE RAZA MUNICIPIULUI BEIUS VOR DEMARA IN PRIMAVARA LUI 2017 (probabil din luna martie sau imediat ce vremea o va permite), Primaria Beius luandu-si angajamentul de a oferi intregul sprijin antreprenorului si CNAIR;
-in cele din urma, dar nu in ultimul rand, O PARTE DIN TRONSONUL DEALUL BITII - ORADEA (unde s-a facut reciclarea in situ), va fi scoasa la licitatie si urcata pe SEAP in luna noiembrie 2016.Restul in lunile ce urmeaza din cate am inteles noi... Si aici investitia va consta in REABILITARE IN INTREGIME !!!
- desi nu face subiectul paginii, dar intrucat este extrem de important si vital in acelasi timp pentru locuitorii din zona Beius-Vascau-Nucet si, nu numai, PROIECTUL CENTURII BEIUSULUI ESTE IN VIGOARE,figureaza in masterplan,se poate vizualiza pe pagina de internet a Ministerul Transporturilor România , contractul a fost semnat,iar in luna martie 2017, constructorul spaniol COPISA PIRENAICA ar trebui sa inceapa lucrarile..."

infraAdi_ro

#4016



Poza asta este de pe tronsonul DN 18 Moisei-Borsa.Au cam incurcat borcanele baietii de la CNAIR. :)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Dan74

Legat de DN76, Azvi incepand din iulie a lucrat extraordinar, aproape de ideal (eu cred ca ministrul Buse a avut o contributie importanta la acest lucru).
Ieri am circulat pe DN1 intre vama Bors si Oradea, se asterne covor asfaltic nou, lucrarile au inceput de circa o luna, au ajuns de la Bors pana dupa sensul giratoriu de la parcul industrial. 
Calitatea lucrarii lasa insa de dorit, multe denivelari dar si diferente de nivel in zonele unde nu s-a asfaltat continuu.
In schimb apreciez faptul ca ieri au inceput, tot dinspre Bors, sa traseze marcajele.

Razvan.M

Legat de DN14A se mai stie ceva de reabilitarea Botorca-Tarnaveni? Sau sunt si alte sectiuni atacate? Se poate  sa merg duminica prin zona si vreau sa stiu ce drum sa aleg. Mersi

adiarc

^^ asfaltarea a fost finalizata.( avem asfalt de calitate din Medias pana in Tarnaveni ).Se lucreaza la lucrari de trasare premergatoare marcajelor

Poze de ieri











plus,la intrarea in Ungheni spre Tarnaveni au frezat/reasfaltat asfaltul podului proaspat reabilitat care s-a umplut la scurt timp dupa inaugurare de ,denivelari





se lucra la podul acesta ( peste V.Nirajului ) si celalalt de la iesirea din Ungheni spre Turda



momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura