Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

adiarc

Peisaj de toamna pe DN 14

coborarea spre Rusi,pe sensul spre Medias









mai departe in Medias,de vreo luna s-a finalizat o parte din asfaltarea bvd-lui prp.....dupa vreo 10 ani de intentii,tatonari,vorbe goale si minciuni cu duiumul,lucrarea in sine ( frezare+asfaltare ) a durat max.2 saptamani
acum se lucreaza la aducerea canalelor la nivel.Sper ca macar cele de pe benzile 2( ambele sensuri ),sa fie lasate ingropate ( daca nu crapa asfaltul in dreptul lor ) si asta pt ca str.principala din Medias e campioana la nr.de canale si TOATE apartin unor fabrici care sunt istorie

s-a asfaltat de la intrarea Sibiu si pana in dreptul Transgaz





mai avem o portiune mica in dreptul spitalului





mai departe dupa spital ,drumul e la fel de prost,plin cu denivelari si canale cu mari diferente de nivel,ca acesta



posibil sa inceapa ceva lucrari si la iesirea spre Sighisoara...se vad ceva frezari ale denivelarilor de pe margine



momentan atat

PS - o alta ideea care dateaza de minim 10 ani,dar e doar in stadiul de povesti si ar fii extrem,extrem de utila e reprezentata de constructia unui viaduct peste CF,la iesirea spre Sighisoara


"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Beowulf

Filmare DN1 portiunea largita, utilizatorul Youtube - Videos About:

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

adiarc

WOW..avansul este "impresionat" fata de acum 2 saptamani....linia continua de pe mijloc....

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Eu tot sper ca e provizorie si ca dupa largirea oficiala sa picteze si o linie intrerupta pe banda spre Pitesti, sa dea voie la depasiri.  Plus, pe toata zona unde avem 2 benzi , sageata de revenire spre margine, pentru a permite depasiri de pe sensul cu o singura banda . Dar cam greu convingi omul sa se gandeasca la colegii de trafic.

voicul

In zona Lazaret, acolo unde sunt utilajele acum, se va face parcare?

Pare un lot mai mare si asfaltat.

GDPR

Hai ca s-au montat parapetii, e totusi un progres.

infraAdi_ro

DN 76 Varfurile-Stei constructor Construct Mod-subcontractor Selina 21.10.2016 -asfaltare in zona Grosi



P.S cine are timp sa inspecteze lucrarile....cred ca au progresat de la ultimele vizite/poze.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

NGC

Quote from: stangabriel on October 25, 2016, 10:35:43 PM
Eu tot sper ca e provizorie si ca dupa largirea oficiala sa picteze si o linie intrerupta pe banda spre Pitesti, sa dea voie la depasiri.

Chiar daca acum par ca incap 3 sau chiar 4 benzi, in mod oficial nu este vorba de nici o adaugare de banda suplimentara.

^^^

Quote from: NGC20 on October 05, 2015, 01:05:02 PM
1) "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" -> Lucrari executate la ora actuala de VECTRA. Este vorba de portiunea dintre limita judetelor Sibiu si Valcea si statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte). -> In CS nu este prevazuta a 3-a banda, dar se dubleaza zidurile de sprijin degradate inspre Olt, deci drumul se lateste.

danutzu_1069

#3998
Mda, apropo de DN7, Pitesti - Rm. Valcea, in zona dinspre Pitesti este in plina desfasurare actiunea de raşchetare asfalt. Pe ambele sensuri, alternativ. Cu cozile de rigoare.
Evident va urma si asfaltarez...
In alta ordine de idei, o eventuala legatura pentru Rm. Valcea cu A1, pe actualul DN 73c, eu o punsu  semnul intrebarii.
Are portiuni cu alunecari deteren serioase.
Ar trebui reabilitat de la zero!

GDPR

Refacere zid de sprijin pe DN74, km 23+080, la Buces-Vulcan:


infraAdi_ro

Romania are un viitor doar daca are prezent!

nenea_hartia

^ Hehe, Pizzeria Țiți! Câte amintiri am de acolo! Și cu drumul ăla nenorocit, și cu aberațiile alea de rigole carosabile!
Mulțumesc mult pentru poze!

ingWTG

   Un articol despre regularizarea Trotusului  www.vrancea24.ro/lucrari-pe-raul-trotus-la-adjud-pentru-evitarea-inundarii-e85/
Reparatia drumului E85 se lasa mult asteptata . Restrictie de 50 km/h , si eliminarea bandei de urgenta .
Stie cineva ce se asteapta?

Horațiu 87

Vreți autostrăzi? Când nu pot estima stadiul lucrărilor la șapte km de pe Valea Oltului?

Compania națională de administrare a infrastructurii rutiere susține că stadiul lucrărilor e de 72%. Ministerul Transporturilor anunța, cu 12 zile mai devreme, că stadiul lucrărilor e de 93%. Vorbim de reabilitarea a șapte km din drumul național care străbate Valea Oltului pe teritoriul județului Sibiu. Lucrări pentru care contractul a fost semnat în 2012, dar de muncit s-a început din 2014.

Contractul are o valoare inițială de 50,89 de milioane de lei, fără TVA, fiind atribuit în iunie 2012 firmei brașovene Vectra Service. Banii provin dintr-un împrumut accesat de la Banca Europeană pentru Investiții, iar pentru această sumă lucrătorii brașoveni ar fi trebuit – printre altele – să mărească numărul de benzi de circulație de la două la patru, pe sectorul de drum cuprins între Lazaret și Boița. În total, lucrările afectează o lungime de 6,93 de km din DN7, iar obiectivul este inclus în "Proiectul de eliminare a efectelor inundaţiilor şi măsuri de prevenire a lor – Calamităţi BEI II".

Nicicum nu iese

Despre stadiul acestor lucrări Turnul Sfatului a solicitat lămuriri de la Compania națională de administrare a infrastructurii rutiere (CNAIR, desprinsă din fosta CNADNR). În aceeași perioadă a cerut informații și deputatul Ioan Tămâian, dar de la Ministerul Transporturilor (instituție în subordinea căreia funcționează CNAIR). Răspunsul Ministerului Transporturilor a fost semnat pe 6 octombrie 2016, cel al CNAIR către Turnul Sfatului – pe 20 octombrie 2016. Cu toate acestea, ministrul Transporturilor vede mult mai avansate lucrările. "Stadiul fizic, procentual, realizat al contractului este de 93%", semnează ministrul Transporturilor, Sorin Bușe. "Stadiul fizic şi financiar este de 72%", revin, 12 zile mai târziu, cei de la CNAIR.

Nici cu termenul nu e sigur

Măcar în ceea ce privește estimările pentru finalizarea acestor lucrări, cele două instituții se pun de acord: 30 noiembrie 2016. CNAIR detaliază, însă, numeroasele motive care ar putea duce la prelungirea acestui termen. "Termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor este 30 noiembrie 2016, în funcţie de condiţiile meteo, de perioadele de suspendare a lucrărilor, de finalizarea obţinerii documentelor de la autorităţile abilitate, finalizarea lucrărilor de arheologie şi de relocare a utilităţilor", se mai arată în răspunsul CNAIR. Lucrările la care se face referire sunt cele pentru conservarea in situ a Turnului spart de la Boița, lucrări de care se pare că nimeni nu este interesat. "Menționăm că pentru întocmirea proiectului de conservare a sitului arheologic au fost demarate în perioada mai – septembrie 2016 un număr de trei proceduri de achiziție directă, pentru care nu s-a prezentat nici un ofertant", precizează ministrul Transporturilor, Sorin Bușe.

Despre autostradă?

Inundat de mașinile care circulă dinspre estul către vestul României, DN7 trebuia dublat de mulți ani de o autostradă care să lege Piteștiul de Sibiu. Cel mai recent studiu de fezabilitate pentru această lucrare – cel realizat în 2008 – a fost "relicitat pentru actualizare" în 2012. Guvernul Ponta – ajuns la putere – a anulat această licitație, au urmat o serie de explicații bâlbâite, de noi master-planuri și discuții politice. Până la urmă, abia în 2014 o nouă licitație pentru un nou studiu de fezabilitate este lansată de către autoritățile centrale. Contractul pentru realizarea acestui nou SF a fost semnat în iunie anul trecut, cu asocierea Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala București – Tecnic Consulting Engineering România SRL (pentru 6,5 mil. de euro). Ultimul termen de finalizare al SF-ului în discuție este finalul acestui an.

http://www.turnulsfatului.ro/2016/10/23/vreti-autostrazi-cand-nu-pot-estima-stadiul-lucrarilor-la-sapte-km-de-pe-valea-oltului/