Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Eu credeam ca vor pune parapete din beton. Si aici si pe tot DN1 in viitor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

CristiM

"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

TibiV

#3482
Quote from: Earthchild on June 14, 2016, 07:59:47 PM
Eu credeam ca vor pune parapete din beton. Si aici si pe tot DN1 in viitor.

Hai sa citim cu atentie anuntul initial:
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2030%2005%202016.pdf

Quote
Comunicat de presă
30.05.2016

Astăzi, 30.05.2016, începe execuția lucrărilor de montare a separatoarelor de sens pe DN 1.
Primele lucrări de montare a parapetelor vor începe de la baza rampei podului de pe DN 1, în zona IKEA.
Lucrările vor fi executate după următorul program:
 Luni – Joi, între orele 10.00 – 17.00, pe ambele căi de circulație;
 Vineri între orele 10.00 – 14.00, pe calea 2, pe sensul Ploiești – București;
 Sâmbătă între orele 08.00 – 14.00, pe calea 2, pe sensul Ploiești – București
 Duminică între orele 08.00 – 14.00 pe calea 1, pe sensul București – Ploiești.

Precizăm că în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind astfel instituite restricții de circulație.

Aceste lucrări de montare a parapetelor metalice și a celor din beton de tip "New Jersey" se vor desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București.
Acest parapete va separa sensurile de circulație și va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta.
CNADNR face apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație, mai ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu exclude producerea de accidente cauzate de viteza excesivă.

CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic.

Reamintim că în data de 22.04.2016, Compania Națională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. a semnat Acordul-cadru de furnizare având ca obiect "Achiziţia şi transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naţionale şi autostrăzilor din administrarea companiei.
Acordul-cadru semnat are o durată de 2 ani și are ca obiect furnizarea și montarea a unei lungimi de aproximativ 200 km de parapete, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat şi venituri proprii și va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri.
Precizăm că procedura de licitaţie aferentă acestui Acord cadru a fost iniţiată încă din anul 2014, dar din cauza unor contestaţii depuse la CNSC, procedura a fost anulată, fiind apoi reluată.

În primă fază s-a stabilit montarea parapetelor de beton pe lucrările de artă (pasaje), pe o lungime de aproximativ 800 ml, pornind de la următoarele poziţii kilometrice:
   • km 8+900
   • km 9+850
   • km 12+384.


După finalizarea amplasării parapetelor pe DN 1 între Băneasa şi Otopeni, procedura va fi continuată tot pe DN 1, pe o distanţă de aproximativ de 35 km, pe sectorul de drum cuprins între km 40 - km 94.

CNADNR solicită tuturor celor implicați în acest proiect să lucreze cât mai bine și rapid, astfel încât traficul să fie afectat cât mai puțin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste înțelegere și să respecte semnalizările și restricțiile impuse pe perioada lucrărilor.

CNADNR SA

Deci in zona Baneasa-Otopeni (4,8 km) va fi mixt, parapet metalic dar si din beton
(Iar ultima mea poza "prinde" exact km 8+050)
Intre Baneasa si DNCB vor monta NJ doar pe pasaje iar motivul pare sa fie faptul ca nu este cazul sa aduca sonete care sa infiga suportii de parapete metalic in pasaje...)
Intre pasaje vor fi parapetii metalici pe care ii vedeti. Nu ma intrebati de ce nu au pus tot NJ si aici. Caci o sa tot aiba de lucrat la inlocuirea parapetelui metalic aproape la fel de mult ca la instalarea lui... Si stim de la adiarc ca nu prea sunt buni la asa ceva :(

In orice caz in urmatorii 2 ani o sa se tot intinda cu NJ... Pe inca 200 km in toata tara...
Foarte bine !
Daca le-ar fi montat din 2014, cati oameni ar mai fi trait astazi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Nu era mai eleganta toata porțiunea din beton? Parcă arată urat alternanta, mai ales la intrare în oraș. . care e diferența de preț oare între beton si fier?

TibiV

Sincer, nu stiu daca despre pret este vorba...
Un scurt calcul aritmetic spune ca este vorba de 2 km in care in loc de NJ se pune parapet metalic.
Ori ei au comandat 200 km...

Dar probabil ca NJ se produce si se livreaza mai greu, parapet metalic probabil au avut in stoc.
De genul "doi ani nu am facut nimic, dar acum vrem sa rezolvam imediat, cu ce gasim."

Nu sunt sigur ca este chiar asa, este doar o posibilitate.
Poate ne ajuta cineva mai priceput la asa ceva...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

E vorba sa puna pe toate DN-urile cu 2 benzi pe sens parapete. Cred ca cei 200km nu ajung.

In timp ce acolo se pune parapete(metalic sau beton) pe Feleac langa Cluj pun borduri si piscoturi intre ele , numai bune pentru decolare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: ciprebbe on June 14, 2016, 09:50:01 PM
E vorba sa puna pe toate DN-urile cu 2 benzi pe sens parapete. Cred ca cei 200km nu ajung.

Hmmm...
Dar pe cele cu... 1,5 benzi pe sens ?
Ca in cazul asta sigur nu ajung nici pe'o masea...
(Bine, stiu DN2 nu este oficial cu 2 benzi pe sens, dar...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


vancouver

#3488
^^

DN2 are portiuni mici cu 2 benzi pe sens, la iesirea din Bucuresti de exemplu. Pe zona de 1,75 benzi nu se poate monta parapete median, pentru ca cei 1,75 nu ajung pentru ca doua camioane sa se depaseasca. Acest lucru ar insemna ca un camion sau un autocar cu pana ar bloca total drumul (pe un sens), iar o eventuala interventie ar fi extrem de dificila. Cea mai buna solutie pe DN2: daca exista puncte negre, atunci sa se faca local, in dreptul acestora o largire, sa se ajunga real la 2+2 si cu parapete. Dar, din cate stiu: punctele negre sunt in general la intersectii (mai ales cele in curba) cu drumuri locale sau judetene, deci pentru rezolvare ar trebui urcat DN2 pe un pasaj denivelat peste intersectie, discutam deci despre cu totul alt tip de solutii.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alexV

Quote from: ciprebbe on June 14, 2016, 09:50:01 PM
E vorba sa puna pe toate DN-urile cu 2 benzi pe sens parapete. Cred ca cei 200km nu ajung.

In timp ce acolo se pune parapete(metalic sau beton) pe Feleac langa Cluj pun borduri si piscoturi intre ele , numai bune pentru decolare.

imi imaginez ca urmeaza parepete New Jersey puse frumos pe piscoturile alea. altfel is ca un mileu pe televizor


TibiV

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20presa%20emitere%20ordin%20de%20finantare%20dn1h%20zalau%20rastoci.pdf
15.06.2016 - A fost emis Ordinul pentru aprobarea depunerii cererilor de rambursare aferente proiectului major "Reabilitarea DN1H Zalău - Răstoci km 75+446 - km 128+823"

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20presa%20emitere%20ordin%20de%20finantare%20dn1C%20dn19%20.pdf
15.06.2016 - A fost emis Ordinul pentru aprobarea depunerii cererilor de rambursare pentru proiectul major "Reabilitarea DN1C/DN19, DN1C Baia Mare - Livada, km 155+125 - km 200+170; DN1C Livada - Halmeu, km 200+170 - km 216+630; DN19, Satu Mare - Livada, km 135+000 - km 150+000"

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20presa%20emitere%20ordin%20de%20finantare%20dn1C%20DEJ-BAIA%20MARE%20.pdf
15.06.2016 - A fost emis Ordinul pentru aprobarea depunerii cererilor de rambursare aferente proiectului major "Reabilitarea DN1C Dej - Baia Mare km 61+500 - km 147+990"

Si uite asa creste absorbtia pe POS-T...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

staude6


staude6

DN18 intre Mara si Sighetu Marmatiei (10.06.2016)


















zorro

#3494
  Salutări!
 
         În prima mea postare doresc  sa vă spun că vă urmăresc de mult, dar până acum  nu am avut motive să mă  bag in seama pe aici. Acum doresc să vă aduc la cunoștința o lucrare care se pare că nu v-a mai începe vreodată. Este vorba despre asta:



   Situată în comuna Unirea jud. Alba



   Este vorba de lucrarea aceasta - un sens giratoriu pentru a îmbunătății circulația în zonă
În cercurile portocalii am notat numărul pozei care corespunde acelei locații:



poza 1, explicația "găurii tehnologice" încercuita cu portocaliu în poza următoare



poza 2 - aici un TIR în graba lui mare nu i-a mai ieșit faza cu virajul.
mai ales că în cladirea aia era și este încă sediul Politiei. 



poza 3



și câteva poze din zona





    dacă cineva știe mai multe despre lucrarea asta poate ne dă o veste, și nu cred că s-a renunțat la aceasta din cauza A10, deoarece la data de începere a acestei lucrări, lucrările la A10 începuseră deja . 



Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)