News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

adiarc

#285
Deci.....așteptam banii si lansam pe baza unui SF din 2007.( bai Cnair...sunteti nebuni cu totul?..in jurul Bucureștiului S-a construit cel mai mult din toata tara,dupa 2007)....practic nu S-a intamplat nimic deocamdată...E doar un exercitiu de imagine...vb lui Tibiv .."ma interesează cine trimite buldozerele in teren"

Deocamdată un can-can ieftin...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

M-am uitat eu in documentatie.
Sunt 5 noduri - A1, A2, DN4, DN5 si DN6.

Ionut

#287
Pe SUD nu am gasit in documentatia de pe SEAP nodurile. Insa le-am gasit pe cele de pe NORD.

Oricum nodurile A1 si A2 sunt lansate acum, in aceasta licitatie.

Nod A0-A1:

imagine dimensiune completa

Nod A0-A2:

imagine dimensiune completa

Ionut

#288
Si celelalte noduri de pe NORD.
Nu mai am timp sa caut pe sud nodurile... nici nu cred ca exista. O fi documentatia incompleta sau nu am avut eu timp sa gasesc...

A0-DN7 (Chitila):

imagine dimensiune completa

A0-DN1A (Mogosoaia/Buftea):

imagine dimensiune completa

A0-DN1 (Otopeni): :o :lol:

imagine dimensiune completa

A0-A3:

imagine dimensiune completa

A0-DN2 (Afumati):

imagine dimensiune completa

Ionut

#289
Caietele de sarcini COMPLETE, pentru curiosi & cei care au timp.
Atasate (lotul 1, lotul 2 si lotul 3 din A0 Sud).

NGC

Sa vedem si cateva prevederi din caietul de sarcini.


Lot 1








Lot 2






Lot 3







Allex

Deci ne-am lamurit, vor fi doua benzi pe sens.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dragos

Salut...!   In sfarsit  proiectanti  au gandit aceste "noduri", un pic mai realist  si  mai simplu ,nu ca  "nodul " dintre A 1 si  A10 .Pare  ca s-au largit prea mult .

Goldmund

#293


Ce bine ar fi daca acest A0 Sud ar fi gata in 5-6 ani. Cu toate ca am scris de mai multe ori ca partea grea de proiectare si executie ca si importanta pentru tara ramane...A0 Nord.
Ce ma surprinde in continuare este usurinta prin care se deseneaza nodul cel mai important din A0 si anume cu A1(cu cel mai aglomerat sector de autostrada din tara, Bucuresti-Pitesti), un nod degradat la rang de A2 cu DN3, adica nimic deosebit. Imi imaginez sutele de autocamioane, autocare, automobile/zi care vor dori de pe A1 sa o ia spre DN1(A), DN2, spre alte intrari in Bucuresti din nord si vor sta in ambuteiaj...., blocand si A1 ...(desigur, cand va fi gata si A0 Nord)
Cel putin asa ar trebui sa arate acest nod(nordul pe foto ar fi directia Pitesti):
https://de.wikipedia.org/wiki/Autobahnkreuz#/media/File:Autobahnkreuz-Bauteile.png

Doua benzi/sens? Macar sa lase in intersectii, poduri loc pentru trei benzi/sens(isi vor da seama rapid ca au subestimat traficul pe care il va capta rapid A0

rizzuh

Quote from: dragos on July 08, 2017, 03:13:51 PM
Salut...!   In sfarsit  proiectanti  au gandit aceste "noduri", un pic mai realist  si  mai simplu ,nu ca  "nodul " dintre A 1 si  A10 .Pare  ca s-au largit prea mult .

Da... realist si simplu. Simplu o fi nodul, dar realist... lasa-ne :lol: Tu realizezi ca tot traficul intre A1 si A2 va fi strecurat printr-o bretea de o singura banda cu limita de 50 km/h?! Crezi ca de nebuni proiectantii au facut asa complexe acele noduri intre A1-A10 si A10-A3? Acolo poti trece prin nod cu 130 km/h, pe 2 benzi, nu cu 50 km/h pe o singura banda cu panta foarte mare (sa vezi cum o stai in curul unui TIR obosit care se taraste cu maxim 30 km/h).

A0 cu 2 benzi pe sens, in care se va varsa mare parte din traficul de pe A1, A2 si A3, plus DN1 si DN2, plus o gramada de trafic local. Las poza asta aici, ca sa vedeti cum va fi in viitor:


Silviu 1

Mai mai.... cum nu stim noi sa facem lucruri bune din prima. Pare un fel de masochism, ne chinuim singuri sa avem treaba pe viitor. E bine si cu 2 benzi, dar nici nu credeam ca nu va fi cu 3 benzi autostrada A0 (numita asa datorita importantei ma gandesc); daca nici asta care are rol de centura si e originea tuturor celorlalte autostrazi nu e cu 3 benzi parca mai degraba as prefera sa isi ia licitatia si sa mai reflexioneze... :(

Neufunk

Adictelea ai A3 cu 3 benzi care este utilizata putin la momentul actual (poate pe viitor sa fie utilizata mai mult bucata aia, cand ai pe VP si A7) si avem A0 doar cu 2 benzi si putine noduri.

Dragnea is proud of you! Nu l-ai tradat!

cristi5

#297
S-a licitat pe baza unui SF deci e FIDIC galben, deci CNAIR (sau cum o sa se numeasca atunci, cand vor fi bani) va putea sa ceara proiectarea unor noduri adecvate traficului din ziua de azi, sau de maine...

Allex

2 benzi pe sens si noduri la autostrazi si dn1..7 ar fi arhisuficiente daca s-ar construi si doua drumuri tangente care sa preia traficul si de pe celelalte drumuri intersectate si sa le duca/aduca spre/de la A0. (Cum au italienii) . Ar fi o solutie pt minim urmatorii 40-50 de ani. Parerea mea. (Vis frumos)

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Dominik

#299
Incredibil cum CNAIR gandeste ca in era comunista !!! Cum e posibil ca in 2017 sa proiectezi o centura la nivel de autostrada cu 2 benzi pe sens la al 6-lea oras ca populatie din Uniunea Europeana ??? (Bucuresti-cu peste 2.100.000 locuitori), vecinii nostrii au putut face centurile capitalelor cu 3 benzi pe sens, in speta Budapesta cu 1.750.000 si Sofia cu 1.260.000 de locuitori care sunt mai mici ca Bucurestiu, repet suntem al 6-lea oras ca populatie din Eu, ca la noi la nimeni !!!

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_the_European_Union_by_population_within_city_limits
You're in Steelers Country