News:

.

Main Menu

Vroom vroom... prin aer

Started by MRS, May 30, 2012, 10:22:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MRS

Ne facem de kkt peste tot... Lumea face un pas inapoi cand aude ca esti roman... Si asta ne afecteaza si profesional, lasa personal
:puke:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

Quote from: Mrs on December 11, 2012, 06:11:45 PM
My companion on BVA-OTP flight.

[...]



Pe scurt, zbor dintr-o autogara cu o IRTA plina de dubiosi, indieni, cersetori, cativa francezi speriati si cu mana pe buzunare pana la Bucuresti...
Gradul de degradare a aparatelor ungurilor este imens... tipul din poza a varsat si cafeaua si cola si urina pe jos + BONUS: dupa el a trebuit sa fie inchisa toaleta din fata... nu va mai spun de satra din spate....

Stiu, probabil veti spune ca si pretul este de IRTA, dar nu intotdeauna e asa...
:cheers:
Nu am utilizat pana acum low-fare dar pare o atmosfera "de vis"!

coco.serban

Eu trebuia sa zbor de la OTP la Venetia in aprilie, desi aveam toate actele in regula, eu si jumatate de avion nu am fost lasa-ti sa trecem de porti, au un sistem f prost. Am incercat sa depunem plangeri, dar ne-am lovit sa demostram ca le-a mersul sistemul. Wizz air a raspuns oficial ca pasagerii au ajuns in aeroport dupa inchiderea portilor...Cum daca nu esti cineva in Romania, ni s-a spus ca nu mai exista filmari din incinta aeroportului.

P.S. sfatul meu e sa nu folositi wizz air

Henning

Quote from: coco.serban on January 26, 2013, 05:33:05 PM
Eu trebuia sa zbor de la OTP la Venetia in aprilie, desi aveam toate actele in regula, eu si jumatate de avion nu am fost lasa-ti sa trecem de porti, au un sistem f prost. Am incercat sa depunem plangeri, dar ne-am lovit sa demostram ca le-a mersul sistemul. Wizz air a raspuns oficial ca pasagerii au ajuns in aeroport dupa inchiderea portilor...Cum daca nu esti cineva in Romania, ni s-a spus ca nu mai exista filmari din incinta aeroportului.

P.S. sfatul meu e sa nu folositi wizz air

Wizz Air au gauri de milioane si cumva incearca sa recupereze din bani,pe vremuri am zburat o data cu Blue Air si mi-a ramas in minte un incident banal,de atunci evit zborurile cu,companii din astea trei la leu.
Anul acesta am rezervat un zbor spre Timisoara,cei de la CarpatAir cer aproape dublu fata de cei de la Lufthansa  :lol:

frunzaverde

#95
Quote from: coco.serban on January 26, 2013, 05:33:05 PM
Eu trebuia sa zbor de la OTP la Venetia in aprilie, desi aveam toate actele in regula, eu si jumatate de avion nu am fost lasa-ti sa trecem de porti, au un sistem f prost. Am incercat sa depunem plangeri, dar ne-am lovit sa demostram ca le-a mersul sistemul. Wizz air a raspuns oficial ca pasagerii au ajuns in aeroport dupa inchiderea portilor...Cum daca nu esti cineva in Romania, ni s-a spus ca nu mai exista filmari din incinta aeroportului.

P.S. sfatul meu e sa nu folositi wizz air

De care porti nu ai putut trece? Cele de imbarcare (ultimul pas inspre avion, pasul care duce in tunelul spre avion (jetbridge) / autobuz), cele de securitate/control pasapoarte sau de ghiseul de check-in/predare bagaje? Pentru ca e o diferenta imensa.

Daca jumatate din avion nu a putut trece de poarta de imbarcare, atunci se poate intenta un proces colectiv. Manifestul de zbor (numar de pasageri checked-in v. numar de pasageri efectiv imbarcati) este pastrat de sistemul informatic, in general 12 luni de la data zborului. Si pe manifest ar trebui sa apara ceva de genul : 107 pasageri checked in, 66 imbarcati, caz in care un semnal de alarma se va trage automat (in justitie), ca doar nu s-au pierdut 40 de pasageri prin aeroport... Apar erori (nu se scaneaza boarding pass-ul, de exemplu), dar ar fi nesimtire curata a agentului de poarta sa nu rezolve manual imbarcarea (cu manifestul si actul de identitate, completand cu pixul, old-style, si/sau bagand PNR-ul si secventa manual in sistemul de poarta). Ca nu dureaza mai mult de 10-15 minute in plus imbarcarea manuala.

Daca e fluxul de securitate (detectorul de metale si verificarea bagajului de mana) sau politia de frontiera, plangerea se face la CNAB. Desi e foarte ciudat - m-au lasat la poarta inclusiv cu avionul decolat de 15 minute - cand mi-au atras atentia ca 'a plecat' le-am spus ca ma duc sa incerc un stand-by la poarta, si m-au lasat sa trec fara probleme.

Daca e vorba de ghiseul de check in (locul unde se cantaresc / depun bagajele si se emit taloanele de imbarcare), majoritatea solutiilor de check in se INCHID automat la T-40 minute. Celelalte se inchid manual de agentul de check-in, dar daca nu o face in maximum 5 minute de la ora stabilita in avans, suna cineva nervos (ori un dispecer, ori un handler, ori gate agent-ul).

Odata zborul inchis, nu se mai poate redeschide decat cu acordul managementului cu parola si/sau cheie fizica, pentru ca intotdeauna redeschis un zbor va duce la intarzieri. Motivul pentru care check-in-ul se inchide la T-40 e simplu - trebuie pregatit manifestul si trimis la poarta, trebuie ca dispecerul sa finalizeze planul de zbor (pentru care e nevoie de calculele de incarcare etc.) pentru care e nevoie de 10-15 minute bune etc. Odata sistemul de check-in inchis, agentul de poarta nu mai are ce sa faca. Inclusiv daca era coada de 30 de persoane in spate cand s-a inchis sistemul - la T-40 pe ecran apare ceva de genul Flight Closed - No Check-in Possible si gata.

Oricum, nu inteleg de ce mai face cineva check-in la ghiseu, in conditiile in care se poate face confortabil, de-acasa, la aproape toate liniile aeriene. Si, la liniile aeriene cu loc rezervat, iti alegi si locul dupa pofta inimii in loc sa stai dupa agentul de check-in care-ti da ce-i vine la mana. Dar, culmea, e tot timpul coada la aeroport...

Cat despre imaginile video, ma indoiesc ca sunt pastrate foarte multa vreme. Decizia 52/2012 completand Legea 677/2001 prevede 30 de zile ca durata maxima de pastrare a imaginilor video in conditii normale. In plus, cf. acelorasi legi, din motive de confidentialitate a datelor personale, imaginile video nu vor fi date unei terte parti (legile romanesti sunt foarte clare in privinta asta) - doar un judecator le poate cere. Legea romaneasca e EXTREM de stricta din punctul asta de vedere.

Quote from: Henning on January 27, 2013, 04:54:56 AM
Wizz Air au gauri de milioane si cumva incearca sa recupereze din bani,pe vremuri am zburat o data cu Blue Air si mi-a ramas in minte un incident banal,de atunci evit zborurile cu,companii din astea trei la leu.
Anul acesta am rezervat un zbor spre Timisoara,cei de la CarpatAir cer aproape dublu fata de cei de la Lufthansa  :lol:

Blue Air e groaznic - e o operatiune facuta pe genunchi de niste oameni fara idee de aviatie (dar, culmea, pasionati de ideea de a avea o linie aeriana, si, la fel de culmea, dispusi sa sacrifice totul, chiar si libertatea, pentru linia asta aeriana). Fara cap, chiar si cu inima, nu prea-ti iese mare lucru.

Wizz in schimb e organizata incredibil de bine, si dpdv al eficientei si managementului, o duce foarte bine. Atat actionariatul, cat si fluxul de bani al companiei este extrem de alambicat si aproape neidentificabil. Ce e cert e ca sunt profitabili, si ca au o marja decenta. Cat e profitul efectiv, si cat e marja, asta e imposibil de calculat. Spre deosebire de AF-KL, care va incheia anul cu o pierdere de cel putin 0.5 miliarde de EUR.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

MRS

OTP-DUS-OTP cu LH (operat de eurowings) - zbor aproape perfect cu un bombardier crj900
La dus LF ~ 75%  (o singura persoana la business class), la intors full (nimeni la business class)




DUS:



STAU a la Deutschland :):


Cologne:


DUS:





Acasa:


:cheers:





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Ce te mai rasfata compania... si tie nu-ti place deloc. :D Sunt invidios.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

OTP-MUC LH1657 LF 78%
MUC-BRI LH1968 LF 80%
BRI-MUC LH1969 LF ~90%
MUC-OTP LH 1658 FULL
Few pics (med quality, bbry style :)):

MUC:

MUC development:

Degivrare pe MUC:

The Alps:






Adriatica:

BRI under heavy rain:

Allianz Arena:

Home sweet home:


+ Interesting comparison from a local Italian sport magazine:


:cheers:
+ Ionut, nu ma invidia :)


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

N-am cum sa nu te invidiez, zbori mai des ca mine... mult mai des. :)
Ce munti sunt aia?! Sunt... OMG!!!

MRS

Eeeh, zboruri sunt mai multe dar nu prea pot sa fotografiez mereu datorita asistentzei... :(


Muntii din poze sunt Alpii Tirolezi din zona Zell am See - Kaprun, sunt vreo cateva varfuri mari pe acolo: Grossglockner 3797m sau Gossvenediger 3674m...

Ne vedem saptamana viitoare cu un OTP-MUC-WAW...
:cheers:

PS Am deschis acest thread pentru a ne impartasii lucruri, daca infrastructura rutiera din Ro tot e in pauza pana la urmatoarele alegeri, hai sa fim mai activi!!


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Abia astept sa vad cu ce ne incanti saptamana care vine. :D

bogdymol

Bucurestiul vazut de sus, dimineata devreme:



Jos se vede pista de la Aeroportul Baneasa:



La intoarcere, pe Aeroportul Otopeni:







Poza asta a iesit interesant:


Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog