News:

.

Main Menu

Vroom vroom... prin aer

Started by MRS, May 30, 2012, 10:22:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

epuru

Salutare! Am revenit cu o noua filmare de prin aer, iar daca va place poate dati si un subscribe la canalul meu. :D


MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

anacronox

Cica ar fi Thunderbirds la MK. Sa fie asta motivul/surpriza pentru BIAS 2017?

SB76UFO

Believe it or not, this was Economy Class seating on a Pan Am 747 in the late 1960's.
"Prostia este eternă și invincibilă"

cristi5

#366
Stiu ca un designer a construit un interior de avion pentru a testa si imbunatati experienta pasagerilor. Poza pare din acele studii dar nu sunt sigur.

Oricum, pentru 300 usd se poate lua cina astazi intr-un "avion" Pan Am la clasa intai. Cred ca e interesant, banuiec ca multi se imbraca in stil anii 70, probabil vad un film din vremea respectiva etc.

https://www.google.se/amp/boingboing.net/2017/05/02/the-pan-am-experience-lux.html/amp


MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

^^^ PH-AKE inca la OTP, problema e serioasa se pare. Fara poza ca ploua torential.


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

epuru


frunzaverde

Quote from: SB76UFO on July 18, 2017, 12:48:55 AM
Believe it or not, this was Economy Class seating on a Pan Am 747 in the late 1960's.

I don't. Pentru ca nu-i adevarat. Poza e dintr-un material promotional al Boeing facut la sfarsitul anilor '60 prezentand un mock-up de cabina wide-body inainte sa fi existat vreun avion wide-body disponibil pe piata. Interiorul e complet bazat pe configuratiile din epoca 707/DC-8, inclusiv rafturile de bagaj deschise, care nu au fost folosite nicaieri la wide-body-uri. Compara cu pozele promotionale ale 787 versus realitatea din interior, e cam aceiasi diferenta.

In Economy, 747-urile au avut la inceput doua configuratii posibile, 3-4-2 sau 3-4-3. Dupa 1973, 3-4-3 a devenit universal folosit; configuratia este si astazi aceiasi. Spatiul de picioare a tot variat, in principiu inspre micsorare, dar chiar si la inceputul anilor '70, vorbim de 34-36" fata de 32"-34" azi.

Apropo, poza color :
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

epuru

Un zbor superb din august peste munti, vai si o gramada de paduri.

74 km lungime.
3 ore si 6 minute.
2713m altitudine.
81 km/h viteza maxima.

Vizionare placuta! :D


cristi5

Un obicei de sarbatori al aviatiei militare suedeze: zborul in formatia "brad de Craciun". Problema e daca nu stii de el si ii auzi trecand pe deasupra biroului...



cezar-mario2012