Parapete și alte elemente de protecție pe drumuri

Started by Ionut, December 13, 2017, 08:45:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Cristi N

In comentarii scria ca soferul a fost scos inconstient din masina, probabil i s-a facut rau la volan.

Earthchild

#106
Parapetele ala a salvat cel putin o viata, cat ar fi insemnat un impact frontal pe un drum atat de aglomerat.

vancouver

Clar, in lipsa parapetelui erau sanse f. mari de accident frontal, poate chiar mortal.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

CNAIR nu stiu sa plateasca abonament la Safence deci nu e exclus sa urmeze o carpeala.

mihaimai

RCA-ul soferului nu ar trebui sa acopere reparatia?

alin2pas

În cazul în care nu acoperă, șoferul vinovat trebuie să acopere diferența, deci CNAIR nu are nici o scuză să nu repare.

JohannDB

       Parapeți...  parapeți....... Poziția, DN1 dinainte de "Frigoexpres" și până-n PTF Borș....... Și cum rare sunt situațiile, în ultima vreme, de lipsă a cozii în vama Borș, avem cvasi permanent aceste imagini............

                Dacă apare la coadă unul puțin "mai bine dezvoltat"....nu mai trec nici turismele..... Și așa autocarele, plus basculele ce merg undeva în stânga (sudul) Borș-ului trec greu, plus semaforul, care funcționează zi/noapte cu fază de verde stânga, de la "non-stop"-ul de lângă "SMO"......





















Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

#112
Anunt de participare: [CN1033370] - Achiziţia, transportul și montajul parapetelor rutiere cu cabluri

Data publicare: 30.07.2021

Valoarea totala estimata: 20.346.260 lei

O singură ofertă:
Asociere : Winchmore Management Group (Leader), TESARO KIT CONSTRUCT

Caiet de sarcini aici: http://eachizitii.cnadnr.ro/# (ID 1466, pagina 45)













Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

Cred ca asta e primul eveniment in care un camion incaleca parapetele cu role. Sursa este story-ul lui Adelin Petrisor pe Instagram -> no link, locatia -> Dn2 - E85 in apropiere de Urziceni.





Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC

Am trecut ieri pe langa acest accident, este la iesire din Cosereni.
Camionul a urcat pe parapete in acea zona de amortizare aflata la capatul tronsonului, nicidecum nu l-a incalecat din lateral.

alexV

Un video recent si educativ despre tipurile de parapeti. E in engleza, e din SUA dar prezentatorul zice ca standardele sunt similare cu cele din Europa.
Ce am retinut:

- parapeti din beton sunt mai buni si mai scumpi decat cei din metal, care la randul lor sunt mai buni si mai scumpi decat cei usori (flexibili sau non flexibili)
- new jersey e bun, dar sunt doua forme de parapete din beton inca si mai bune.
- capetele de parapete sunt pacatoase. Ceea ce SUA implementa in anii '60, acele cozi de peste care se transforma in varf de lance uneori, Romania le imlpementeaza in 2022 ca varf de tehnologie.
- Acum capetele de parapeti sunt cu diverse tipuri de amortizare. Da nu patrunda in masina, nici sa lanseze masina ca o rampa.




vasile.silion

Am găsit asta pe facebook și mă gândeam că poate interesează pe cineva.
E drept că nu e vorba de parapete, ci de panouri antifonice, dar nu am știut unde să postez în altă parte.





Powered by API/PUM imgur uploader
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

JohannDB

      Luni seara pe DN 1 Brașov - Sibiu, am prins un efect negativ și priculos al lăudaților parapeți "N.J." !! Plugurile pentru curățarea  zăpezii nu ajung până la rasul bazei parapetului, pentru simplul fapt că nu poate rula "tangent" cu baza lui, fără să dea în el.... Din acest motiv rămân benzi de zăpadă depuse pe acești parapeți, de la jumătate în jos și centimetrii buni, 30-40cm, de la bază spre banda unde rulează roțile stângi ale mașinilor.
      Ziua temperatura nu-i așa de scăzută, plus din gazele unor mașini ce sunt evacuate pe partea stângă și cresc temperatura, ceva din acea zăpadă se topește; pe înserat apa provenită din topire se scurge și îngheață, devenind o superbă suprafață sticloasă, ce se întinde simțitor pe o bandă; luni seara prin zona Făgărașului erau -14 grade, în zona Sibiului aveam -18 grade , la Deva erau -17.... De la Veștem  aproape nimeni, până la autostradă, nu mergea pe banda a doua...

tom_sawyer

Video de la producătorul parapeților cu role; filmări din România:





vancouver

Merge afacerea. Sa nu uitam: de 11 ori mai scump decat parapetele de beton! Dar Romania isi permite.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.